2013-07-11, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVKKK
Nej, det är inte strange utan i Hjortmosseparken är det snarare misshandel på löpande band som rådit i årtionden. Det har länge varit en no go-area om man inte vill bli nerslagen.

Gått igenom den parken hundratals gånger utan att någonsin stött på så mycket som en elak blick till min stora besvikelse.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Han åkte tydligen på däng ikväll och någon påstod att han varit i närheten av denna tråds BO när AJ var där men ingen tycks veta.
Om han är avförd eller påförd vet jag ej.
Han är avförd och har alibi men ingen mening att gorma här om det med jämna mellanrum.
Vissa tycks ha förkärlek till att blanda in P.T och S.B helt omotiverat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lqpg
håller med, en del av Clif* dog samtidigt som denna händelse.
Så jag tror inte att han som far, ens vill att någon annan hjälper honom att "fixa" AJ.
Han jobbar gärna på egen hand, och har inte direkt något att förlora.
Så han tänker inte "inget barn ska behöva bli utan en förälder som mina barnbarn blivit" menar du...
Han kan med andra ord, utsätta AJ:S barn för samma sak.???

Edit. Nu är jag trött ser jag.
Han ska naturligtvis inte döda AJ bara smiska rumpa lite.
Citera
2013-07-11, 01:24
Medlem
Nu har AJ tagit bort sig från Happypancake. (det går inte att ta bort sin profil där, bara pausa den) Han fick nog mycket skit den vägen

Från: AmoreEterno 36
(Pausad)
Citera
2013-07-11, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Men dom skrek "Här har du för att du är inblandad i Id*s försvinnande!!!"?

Var finns bevis för det??..

För grejen är ju att han lika gärna kan varit på id* sida om han blev kontaktad av pt???

Då är det ju jävligt intressant om det du säger stämmer för då har vi ju fått vilken sida han skulle stå på..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snokeri
Nu har AJ tagit bort sig från Happypancake. (det går inte att ta bort sin profil där, bara pausa den) Han fick nog mycket skit den vägen

Från: AmoreEterno 36
(Pausad)

lika bra de!!!
stor risk att någon trasig tjej faller för svinet, och hux flux beställer TB ett nytt mord!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Men dom skrek "Här har du för att du är inblandad i Id*s försvinnande!!!"?

Vad dom sade vet jag inte exakt, men det har med Idas försvinnande att göra iaf. Bara för att dom pratar och är maskerade så vet man inte vilka dom är, pucko.
Citera
2013-07-11, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Var finns bevis för det??..

För grejen är ju att han lika gärna kan varit på id* sida om han blev kontaktad av pt???

Då är det ju jävligt intressant om det du säger stämmer för då har vi ju fått vilken sida han skulle stå på..
Åh herregud........
Citat:
Ursprungligen postat av boewgleif
Vad dom sade vet jag inte exakt, men det har med Idas försvinnande att göra iaf. Bara för att dom pratar och är maskerade så vet man inte vilka dom är, pucko.
Hur kan du vara så säker på att det har med Id*s försvinnande att göra? Tror du verkligen 4 stycken upprörda och förbannade människor skulle slå en kille som har med ett försvinnande alt. mord att göra utan att killen behöver åka med till sjukan?

Det låter som ett gäng småblattar som vill slå ner någon. Han såg ut som ett lätt offer och så var det med den saken.
Senast redigerad av stros 2013-07-11 kl. 01:30.
Citera
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boewgleif
Ingen aning dom var maskerade som sagt.
Då kan du ju inte leverera, det som ett påstående, att de trodde det handlade om Ida* försvinnande, utan fakta eller källa.
Citera
Medlem
SHUCKLEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pejori
Självklart!!
Man rusar in på flashback och frågar, istället för att kolla tidningen/nyheterna, eller ringa polaren D*t*

Meh. Personligen hatar jag folk så jag hade nog hellre suttit å slösufat mig till svaret än behövt ringt upp nån gammel bekant i området. Well well, ville egentligen bara ha sagt att jag inte är så säker på att det är fullt orimligt att man spekulerar i att just den gatan var aktuell.

Med det sagt säger jag varken det ena eller det andra kring TBs inblandning, och planerar att pdfa bloggfanskapet och anmäla kvinnan till socialtjänsten i Uddevalla i hopp om att de kan skänka hennes barn en tryggare tillvaro.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pejori
Så han tänker inte "inget barn ska behöva bli utan en förälder som mina barnbarn blivit" menar du...
Han kan med andra ord, utsätta AJ:S barn för samma sak.???

Tro mig, Man gör A.J's barn en tjänst om man har ihjäl fanskapet.

Skiten han utsätter deras mödrar för sätter garanterat djupa sår i dom. Och om han inte tål att bli emotsagd av sina flickvänner, tror du då han tål att bli det av sina barn?
Citera
2013-07-11, 01:29
Medlem
SHUCKLEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Fattar vad du menar..men det är iof ovesäntligt just nu...man kommer ändå inte tänka på en specifik gata bara hux flux...för övrigt skrev tb väl även Nummret på uppgången??

Om så är fallet missade jag det. Det är lite för specifikt för min del. Samtidigt är Trollywood ganska skvallerglatt och ord kan sprida sig ganska snabbt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in