Blivit preliminärt antagen som jägare till K3, någon mer här som blivit det och möjligtvis redan blivit antagen? Sedan har jag fått berättat för mig om eventuellt pissprov innan utbildningen börjar, någon sanning i detta?
Jag antar det, känns rätt logiskt att kolla efter droger och anabola på folk som ska tjänstgöra i militären
Låter rimligt. Får fortsätta löpningen med tjocktröja, svetta "lite"!
Någon som har koll på hur många det var som gjorde testerna för period 4-5? kan vara intressant o veta då det var cirkus 160 antagna till jägare i Karlsborg.
Senast redigerad av jakke420 2013-07-11 kl. 00:17.
Jasså det lät ju inget vidare. Men eftersom dom söker sjukvårdare och sjukvårdsgruppbefäl så måste det ju betyda att det efter GMU:n finns jobb. Eller har jag fel? För det känns väl lite onödigt om man utbildar jättemånga sjukvårdare till ingen nytta liksom..
De som hade sjukvård som första val hos oss fick söka andra tjänster då sjukvårdskompaniet var fullt. De flesta hamnade i transport pluton och kör lastbil
Folk här hade sagt att de skulle skickas ut från och med onsdags (igår) men min kompis fick redan besked i tisdags. dock kom han inte in, så har ingen aning om det är har en betydande faktor.
Folk här hade sagt att de skulle skickas ut från och med onsdags (igår) men min kompis fick redan besked i tisdags. dock kom han inte in, så har ingen aning om det är har en betydande faktor.
hoppas på morgondagen!
Brukar gå till så att svar skickas ut först till de som ej vart antagna. Tror det gäller för alla utbildningar inom FM, iaf de jag hört om och varit i kontakt med själv.
Blivit preliminärt antagen som jägare till K3, någon mer här som blivit det och möjligtvis redan blivit antagen? Sedan har jag fått berättat för mig om eventuellt pissprov innan utbildningen börjar, någon sanning i detta?
Jag har också sökt jägare k3. Har inte fått besked ännu. Säg gärna till om du får ett besked!
Jag fick 7 på allt utom styrka och kondition där jag fick 9.
De som hade sjukvård som första val hos oss fick söka andra tjänster då sjukvårdskompaniet var fullt. De flesta hamnade i transport pluton och kör lastbil
Någon som vet hur det ser ut med platser till Sjukvårdskompaniet i Göteborg under denna uttagningen? När jag mönstrade så var det 20 platser totalt med tre sökande. Men det var ju i början av mönstringsperioden..
Någon som vet hur det ser ut med platser till Sjukvårdskompaniet i Göteborg under denna uttagningen? När jag mönstrade så var det 20 platser totalt med tre sökande. Men det var ju i början av mönstringsperioden..
Jag har faktiskt 2 kompisar som sökt den platsen. Ena kompisen mönstrade näst sista mönstringsdagen och då var det ungefär 40 / 20 som hade sökt
Brukar gå till så att svar skickas ut först till de som ej vart antagna. Tror det gäller för alla utbildningar inom FM, iaf de jag hört om och varit i kontakt med själv.