2013-07-11, 00:55
Medlem
SHUCKLEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av id
Cl!ff.. Vad är egentligen det för farsa, trodde det va stake i honom. Tingsrätten har ju gett honom alla möjligheter i världen.. Men förmodligen blir han väl på torget gastandes i åratal om hämnd med en systemkasse istället.....

Antagligen har han vänner som gladeligen ger GM en trevlig visit bakom galler, så varför göra något dumt själv?
Citera
2013-07-11, 00:56
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Finns det någon verifiering på att denne SB, som åkte på däng ikväll, skulle varit i eller omkring BO:s lägenhet när AJ var där. Det skulle kunna ändra hela scenariot i så fall.
Nej, faktiskt ingenting mer än ett påstående.
Citera
2013-07-11, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Jag blir lite fundersam över meningen "och då skulle polisen haft ett vittne på vilka som faktiskt lastat en kropp i en bil".

Det har aldrig slagit dig och alla andra här att en del folk inte berättar vad dem vet för att de helt enkelt inte litar på polisen eller helt enkelt har andra anledningar att hålla tyst?

Inte säkert att alla hade berättat om de sett en sådan sak, jag vet en hel del som kunnat hålla tyst om det iaf.

Då ska jag berätta för dej att det är precis så det gick till när jag såg min gammla klasskamrat spöa en kille...och kan tala om för dej att det ej bara var jag som såg det den gången..det är verkligen inget problem att känna igen en människa nere på en gata om det finns gatubelysning..och grejen med att jag gillar att sitta uppe själv är ju typ som nu när man ska försöka lägga pussel på fb...kan inte påstå att saker är så konstigt bara för att du kanske lever annorlunda...och sedan vad jag menade med sb förut är ju att om han nu först blev rädd för att kanske bevittnat nåt..och någon varskor honom vid ett senare tillfälle framför allt när två är inlåsta så bör man fatta galoppen och vara tyst..det är just därför jag tror att sb är tyst..så enkel är min teori..
Citera
2013-07-11, 00:57
Medlem
svenyngves avatar
Hur ser Clif*s kompling til HA ut??
Citera
2013-07-11, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenyngve
Say what??
Citera
2013-07-11, 01:00
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Du menar att han skulle sätta dom på AJ?
Som far tror jag man vill lösa det själv om det kommer till den punkten.
Citera
2013-07-11, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Nej, faktiskt ingenting mer än ett påstående.

Förutom tidnings länken
Citera
2013-07-11, 01:02
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Förutom tidnings länken
Har jag missat något? Kan du visa mig?
Citera
2013-07-11, 01:03
Medlem
Citat:
Har jag missat något? Kan du visa mig?

Gå tillbaka i tråden så ser du
Citera
2013-07-11, 01:05
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Du menar att han skulle sätta dom på AJ?
Som far tror jag man vill lösa det själv om det kommer till den punkten.

Det känns som att han är kapabel att hantera det själv, tror det kan va svårt att få HA göra något om det inte finns några pengar med i bilden.. nu spekulerar jag bara, jag kan inte den värden.
Citera
2013-07-11, 01:05
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Gå tillbaka i tråden så ser du
Det kan du inte begära i en tråd med över 7500 inlägg. Visa istället.
Citera
2013-07-11, 01:09
Medlem
Citat:
Det känns som att han är kapabel att hantera det själv, tror det kan va svårt att få HA göra något om det inte finns några pengar med i bilden.. nu spekulerar jag bara, jag kan inte den värden.

Gubben har säkerligen gammla kontakter från gammla dagar som han lätt kan dra i isåfall..men då måste man ju självfallet betala isåfall...

Och om det är koppling till ha eller någon annan det spelar ju egentligen ingen roll..finns väl ingen som varit ute och härjar som inte har tyngre kontakter..det bör man ha om man ska vara ute och härja om inte annat...men att han skulle vara så dum för att han är arg det tror jag faktiskt inte...men när dömd gm kommer ut vänta några år efter det då smäller det nog..man har ju tagit bort en del av hans hjärta för alltid trots allt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in