2013-07-11, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Har du aldrig funderat på varför han måste ge sig på flickor??
För att han har ett kontrollbehov utöver det vanliga kanske och är fullblodspsykopat som kan charma många personer för att i nästa stund gå locco?

Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Ja och en vacker dag går en som saknar alla spärrar på en annan person som saknar alla spärrar och då har han tagit ett steg för mycket.
Ja självklart, fast det gäller väl isf dom båda i ett sådant scenario? Brukar väl leda till släktfejder?

Tycker dock vi kan släppa detta nu. Jag ifrågasatte bara det typiska i att skriva något i stil med att man bara behöver ha lite koll på högernäven så sänker man vem som helst utan att reflektera över vem det är man slår ner (på ett anonymt forum). Sedan så känner ju inte jag AJ personligen, så mycket man har hört kan ju vara just rykten också.
Citera
2013-07-11, 00:36
Medlem
bosvens avatar
PT kan inte ha ringt SB för kolla till AJ efter bråket över telelinjen,SB såg nått och skynda sig där ifrån...Känns som trolig teori om nu SB försöks tystas
Citera
2013-07-11, 00:38
Medlem
Citat:
Nej det kan jag inte påstå..och jag har inga större problem kring saker och ting heller..däremot är jag rätt intresserad av det du skriver..om du tycker en sak om aj fine..men för Guds skull så behöver jag inte tycka det för att du gör det..grejen med att en som varit inloggad sedan 07 skulle vara ett troll!!..hmm ja du hörde rätt...grejen är att du hänger upp dej för mycket på andra personer här inne när vi fokuserar på ett olöst mord troligtvis...för det andra så är inte min vision att sitta och chatta med dej här inne utan att spekulera vidare kring det som hänt..och mitt nick har väl för fan inte du med att göra varför jag heter???..

Jag frågade ingenting om ditt nick jag frågade om själva benämningen Trestad då jag har hört den tidigare.

Nej du får tycka precis vad du vill om AJ, socialdemokraterna, Kina och vad du vill, kan knappast bry mig mindre.

Vem har snackat om troll?

Jag hänger inte upp mig på någonting alls, jag svarar bara på saker som jag tycker är kul att svara på då folk här inne verkar ha alldeles för överdriven respekt för WT pack som AJ och hans vänner.
Citera
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Vi är väl vakna nu??

Jag själv är ju fan vaken nästan varje dag till runt 4 åtminstone..sitter ofta i köket med datorn och drar en kaffe på natten..det tycker jag inte verkar så konstigt alls faktiskt??.
Så SB sågs alltså springa ifrån platsen vid 00:30 på natten, det är nämligen vad klockan är nu?

Du sitter alltså och spanar ut över närmsta cykelväg eller gård till kl 4 varje natt med datorn i högsta hugg och en kopp kaffe i näven? Visst, inget fel i det (kanske). Men ja tvivlar på att så många andra gör detta, speciellt i just det området, varav den enda personen som gjort det och sett en person springa ska ha känt igen den personen som just SB. Man får ändå tänka på att på avstånd är det betydligt svårare att känna igen en person. Jag är tveksam till att jag skulle känna igen min egen granne om h*n sprang utanför på parkeringen mitt i natten.

Du måste själv förstå att sannolikheten för att det ska ha skett är mindre än att jorden kommer gå under imorgon. Därför tycker jag inte att det finns anledning till att fylla upp flera sidor med spekulationen om att SB ska veta någonting om detta. I så fall skulle han garanterat redan ha berättat det för polisen redan första kvällen och då skulle polisen haft ett vittne på vilka som faktiskt lastat en kropp i vilken bil.
Citera
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan
Finns ju en möjlighet även om inte S.B varit där att A.J fått den uppfattningen att S.B sett någonting utan att A.J själv ska ha lagt märke till S.B.
Typ att S.B gömt sig utanför när dom lastade B.O in i en bil.

Eller också har AJ läst här i tråden att SB ska ha setts springa från lägenheten?
Citera
2013-07-11, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seeyainhell
Jag gillar teorierna. En del verkar helt logiska. Men om man ska bli lite negativ här. Kan det helt enkelt inte vara så att det kan vara något med S.B:s brokiga förflutna att göra? Kan tänka mig en hel del människor har ett ont öga till den där snubben. Så det behöver inte alls ha något med det förmodade mordet att göra. Känns som att om det nu är A.J som "beställt" detta att han är väldigt väldigt korkad. Polisen lär plocka in han för minsta förseelse. Jag tror inte han är så dum att han utsätter sig för det.
Håller fullständigt med dig om S.B men att göra detta just nu och 100 meter från polishuset är minst sagt strange.
Citera
2013-07-11, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pejori
2X6 timmar.
Det gäller väl bara om man hörs som misstänkt för brott.

Den som hörs upplysningsvis är väl endast 6 tim eller har jag blandat ihop något nu?
Citera
2013-07-11, 00:41
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Vem säger att det är AJ som ligger bakom misshandeln? Det kan vara någon annan som är GM.

Nej, det var nån annan i tråden som antog det. Det var därför jag ställde frågan.
Citera
2013-07-11, 00:42
Medlem
Citat:
Håller fullständigt med dig om S.B men att göra detta just nu och 100 meter från polishuset är minst sagt strange.

Ja känns onekligen korkat som jag nämnde tidigare. A.J kanske inte är världens smartaste kille. Men han är åtminstone såpass smart att han ligger lågt om han har chansen att komma undan med ett eventuellt mord. Allt annat vore idioti.
Sen kan man ju alltid önska att han ligger bakom det och de har chansen att häkta honom på nytt. Men jag ser det som en utopi.
Citera
2013-07-11, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Så SB sågs alltså springa ifrån platsen vid 00:30 på natten, det är nämligen vad klockan är nu?

Du sitter alltså och spanar ut över närmsta cykelväg eller gård till kl 4 varje natt med datorn i högsta hugg och en kopp kaffe i näven? Visst, inget fel i det (kanske). Men ja tvivlar på att så många andra gör detta, speciellt i just det området, varav den enda personen som gjort det och sett en person springa ska ha känt igen den personen som just SB. Man får ändå tänka på att på avstånd är det betydligt svårare att känna igen en person. Jag är tveksam till att jag skulle känna igen min egen granne om h*n sprang utanför på parkeringen mitt i natten.

Du måste själv förstå att sannolikheten för att det ska ha skett är mindre än att jorden kommer gå under imorgon. Därför tycker jag inte att det finns anledning till att fylla upp flera sidor med spekulationen om att SB ska veta någonting om detta. I så fall skulle han garanterat redan ha berättat det för polisen redan första kvällen och då skulle polisen haft ett vittne på vilka som faktiskt lastat en kropp i vilken bil.

Jag blir lite fundersam över meningen "och då skulle polisen haft ett vittne på vilka som faktiskt lastat en kropp i en bil".

Det har aldrig slagit dig och alla andra här att en del folk inte berättar vad dem vet för att de helt enkelt inte litar på polisen eller helt enkelt har andra anledningar att hålla tyst?

Inte säkert att alla hade berättat om de sett en sådan sak, jag vet en hel del som kunnat hålla tyst om det iaf.
Citera
2013-07-11, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
På STs fejja finns det tre tjejer överst, är det någon av dem som är ST?
Ja.
Citera
2013-07-11, 00:44
Medlem
Citat:

Det rånas folk i den parken så frekvent att kommunen röjt sly och buskar och installerat belysning i buskagen bredvid gångbanan. Ska man spöa någon i den stan så är det ett utmärkt ställe att göra det på.

Sedan är det inte så att polisen sitter på station och väntar på larm. Dom kan lika gärna vara 20min bort...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in