Citat:
Ursprungligen postat av
007trestad
Vi är väl vakna nu??
Jag själv är ju fan vaken nästan varje dag till runt 4 åtminstone..sitter ofta i köket med datorn och drar en kaffe på natten..det tycker jag inte verkar så konstigt alls faktiskt??.
Så SB sågs alltså springa ifrån platsen vid 00:30 på natten, det är nämligen vad klockan är nu?
Du sitter alltså och spanar ut över närmsta cykelväg eller gård till kl 4 varje natt med datorn i högsta hugg och en kopp kaffe i näven? Visst, inget fel i det (kanske). Men ja tvivlar på att så många andra gör detta, speciellt i just det området, varav den enda personen som gjort det och sett en person springa ska ha känt igen den personen som just SB. Man får ändå tänka på att på avstånd är det betydligt svårare att känna igen en person. Jag är tveksam till att jag skulle känna igen min egen granne om h*n sprang utanför på parkeringen mitt i natten.
Du måste själv förstå att sannolikheten för att det ska ha skett är mindre än att jorden kommer gå under imorgon. Därför tycker jag inte att det finns anledning till att fylla upp flera sidor med spekulationen om att SB ska veta någonting om detta. I så fall skulle han garanterat redan ha berättat det för polisen redan första kvällen och då skulle polisen haft ett vittne på vilka som faktiskt lastat en kropp i vilken bil.