2013-07-11, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Har du aldrig funderat på varför han måste ge sig på flickor??..

Han har nog smakat på höger näve både en och två gånger..han är inte direkt en Street kille...men som du skriver så kanske han kan hämnas men jag vill ändå påstå att det skulle vara relativt lätt att få ett slut på isåfall
Jag tror du har fel. Angående att han är relativt lätt att få ner. Tror det är en seg jävel och efter alla år han har bakom sig kan han nog veva på bra också.
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Välkommen till flashback, folk är mer intresserade av I*s uppväxt
Det är Allers i modern tappning. Tack och lov förekommer det en hel del intressanta uppgifter i PM som gör det hela spännande
Varför är det så viktigt för dig att berätta om erat pm-nätverk? Vill du också ha en egen flashback-artikel?
Citera
2013-07-11, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Speciella fall är när åklagaren har en person häktad och man snabbt måste få fram resultat till nästa häktningsförhandling.

Men så var det ju när aj var anhållen ??
Citera
2013-07-11, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotnutmix
Nu finns det ju folk som dock saknar alla spärrar. Du kanske spöar honom utanför krogen en kväll utan problem, men sedan då? En sådan person kan göra vad fan som helst när du minst anar det, speciellt om hans stolthet har tagit stryk.

Folk snöar in sig väldigt mycket på hur muskulösa vissa är osv. Bara för att han spöar sina flickvänner betyder det inte att han är harmlös om man ger honom en anledning att hämnas.

Att inte han har haft ihjäl folk förut har ju varit ren tur och det gäller inte enbart kvinnor.

Ja och en vacker dag går en som saknar alla spärrar på en annan person som saknar alla spärrar och då har han tagit ett steg för mycket.
Citera
2013-07-11, 00:07
Medlem
Kurridutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenyngve
På AJs Facebook fick han beröm av en tjej för hans armband, är det någon som har den bilden?? en bra bit ner på hans tidslinje finner man en lucka där det skulle va en bild men det är ingen, kommentarerna är dock kvar.. Jag skulle vilja ha fram den bilden.

Kan någon hjälpa mig?

Nej dessvärre, kan bara se en omslagsbild från januari i år och någon bild från 2012.
Citera
2013-07-11, 00:07
Medlem
bagarn29s avatar
På STs fejja finns det tre tjejer överst, är det någon av dem som är ST?
Citera
2013-07-11, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Jag tror du har fel. Angående att han är relativt lätt att få ner. Tror det är en seg jävel och efter alla år han har bakom sig kan han nog veva på bra också.

Varför är det så viktigt för dig att berätta om erat pm-nätverk? Vill du också ha en egen flashback-artikel?

Tror kan du göra ifred medans jag vet.
Citera
2013-07-11, 00:10
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Jag har erfarenhet av att du har fel där, HA och andra kriminella organisationer (som är serlösa) lägger sig inte i "småfolkets" affärer om man säger som så, så länge det inte hotar organisationen i sig eller en direkt medlem så. Jag har en kompis som spöat en HA medlem på torget i en mindre svensk stad och han fick inga represalier då HA ansåg att det var en privatsak mellan de enskilda iblandade.

Och vad jag har läst mig till här på sidan så ger AJ sig helst på flickor då han inte vågar annat.

Och jag har andra erfarenheter och underlag för mina åsikter. Så kan det vara.
Nu vill jag dock förtydliga att HA och liknade grupper är inget JAG fört på tapeten, det var du.

Ja att AJ är feg som stryk och föredrar att slå tjejer, som oftast är fysiskt svagare, är inget jag förnekar. Men att få några andra småkriminella undersåtar (tänk inte HA nu) att skrämma SB är väl inget som skulle hindra honom. Han vill ju undvika att fällas för mord/dråp.
Citera
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ana-Lysera
Jag har läst hela tråden och självklart kan jag missat att det nämnts men jag som ser det är bilen det starkaste beviset som kan binda någon till denna händelse just nu innan alla provresultat är klara.

Därav så anser jag den viktigare att få klarhet om än t ex vilken sjö en gammal film är filmad vid, varför en grisfarm råkar brinna eller Som nu senast vem FHs sambo är

Om det har nämnts att möjligheten att bilen redan var på plats vid IHs place, vilken tid bilen blev anmäld stulen och om det är ytterligare fordon anmält stulna av DB. skulle nån vänlig själ informera mig om det då jag tror detta är väsentlig fakta och helt avgörande för att få en tidsuppfattning för att kunna begränsa tiden de har haft på sig.

Jag har obekräftad uppgift om att FH:s bil var trasig denna helg och han har i sitt register ett antal böter för att ha kört avställda bilar. Kanske fick han denna helg låna bil av DB...
Citera
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenyngve
jag frågar igen..

På AJs Facebook fick han beröm av en tjej för hans armband, är det någon som har den bilden?? en bra bit ner på hans tidslinje finner man en lucka där det skulle va en bild men det är ingen, kommentarerna är dock kvar.. Jag skulle vilja ha fram den bilden.

Kan någon hjälpa mig?

Kommentaren härrör från en bild där AJ lånat en dusch hos någon? och pussar en leksak. På armen har han ett armband med färgglada trädda pluttar, ett barnarmband. Förmodligen inte det som hittats vid brandplatsen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Tror kan du göra ifred medans jag vet.
Vill du berätta om någon händelse?
Citera
2013-07-11, 00:11
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros

Syftade till PM överlag. På gott och ont vill många lämna uppgifter utan att outta sig i tråden, vilket även en hög med andra i samma tråd har erfarit. På gott och ont som sagt, det kan vara svårt att skilja troll från trovärdiga källor.
Citera
2013-07-11, 00:13
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Kan vara så att han upplåtit fastigheten åt DB och AJ som gömsle, medan han själv bott ute i Flakeberg hos tjejen. Det är skyddande av brottsling det också och kanske därför han häktades så snabbt. Hans fall var glasklart, men de kan ha mer på honom som inte fallit rätten i smaken.

Sannolikare är att DB gömt sig i Halland där han ju var när han blev anhållen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in