2013-07-10, 15:59
Medlem
Norrbottenss avatar
Här har man sprungit på beachen i dryga veckan med spliffen i ena handen och badmintonracket i andra, och vad har hänt, självaste IP har försvunnit från forumet.

Jag måste nog backa ett par sidor för att kolla närmare på händelserna som ledde till herr IP's tragiska försvinnande

Skönt att idioten är borta, men vem ska jag nu skratta så hjärtligt åt?
Citera
2013-07-10, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phpotosmart
Gud kommer straffa för all olydnad. Glöm inte det, riken/länder har fallit förut pga olydnad mot Herrens bud. Omvänd Er, lyder Herrens maning.

Och vem fan är du att hotas och föra din sadistiska herres talan? Påstås inte den du tillber vara allsmäktig? I så fall kan jag ju tycka att det är lite arrogant av dig att föra hans talan.

Mellanöstern brinner och folk flyr till sekulära Skandinavien, så din gud verkar lite förvirrad när han straffar.
Citera
2013-07-10, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottens
Här har man sprungit på beachen i dryga veckan med spliffen i ena handen och badmintonracket i andra, och vad har hänt, självaste IP har försvunnit från forumet.

Jag måste nog backa ett par sidor för att kolla närmare på händelserna som ledde till herr IP's tragiska försvinnande

Jag tror inte att IP blev avstängd för något i den här tråden.

Vill du ha någon att skratta åt så rekomenderar jag stollen ovanför ditt inlägg, där bjuds det på hot och straff och det doftar fanatism i överflöd!
Citera
2013-07-10, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottens

Pite?
Citera
2013-07-10, 16:12
Medlem
kef71s avatar
Citat:
Gud kommer straffa för all olydnad. Glöm inte det, riken/länder har fallit förut pga olydnad mot Herrens bud. Omvänd Er, lyder Herrens maning.

Dra att h-e din dryga jävel!
Citera
2013-07-10, 17:07
Medlem
awestbys avatar
Citat:
Precis som han sträffade din lilla idol himler och nazi tyskland?

Är det inte ironiskt att du är troende och verkar avguda Nazityskland på samma gång? Nazityskland följde ju riktliner från evolutionen, alla som inte är friska skall mördas. För att inte snacka om Jesus och guds ord om hur man skall behandla andra. ja just det, antar att du är protestant? Hitler var katolik.
Citera
2013-07-10, 17:35
Medlem
koffskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Och vem fan är du att hotas och föra din sadistiska herres talan? Påstås inte den du tillber vara allsmäktig? I så fall kan jag ju tycka att det är lite arrogant av dig att föra hans talan.

Mellanöstern brinner och folk flyr till sekulära Skandinavien, så din gud verkar lite förvirrad när han straffar.

Vårt straff kanske är att de kommer hit :P

Citera
2013-07-10, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av awestby

Är det inte ironiskt att du är troende och verkar avguda Nazityskland på samma gång? Nazityskland följde ju riktliner från evolutionen, alla som inte är friska skall mördas. För att inte snacka om Jesus och guds ord om hur man skall behandla andra. ja just det, antar att du är protestant? Hitler var katolik.

Säger det igen. Gud kommer straffa för all olydnad. Glöm inte det, riken/länder har fallit förut pga olydnad mot Herrens bud. Omvänd Er, lyder Herrens maning.
Citera
2013-07-10, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast

Det står skrivet att du skall icke ställa herren på prov.
Citera
2013-07-10, 21:41
Medlem
Citat:
Det står skrivet att du skall icke ställa herren på prov.

Blubba hurrr blobba bläääää buiiiiiiii ouuuuuuyyyyy!!!
Citera
2013-07-10, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kef71
Dra att h-e din dryga jävel!

Kom men nått produktivt istället
Senast redigerad av phpotosmart 2013-07-10 kl. 21:51.
Citera
2013-07-10, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av awestby

Men lilla människa vad har Himmler ochNazityskland med den här diskussionen att göra??

Då du saknar hållbara motargument går du till personangrepp.
Senast redigerad av phpotosmart 2013-07-10 kl. 22:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in