2013-07-10, 21:13
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pashmaloo
De skickar samtidigt signaler till AJ nu. Frågan är om AJ kan röra sig i Trollhättan igen om han inte fälls för detta?

Nu förstår jag inte alls hur du menar. Hur skulle det vara en signal till AJ att misshandla SB?
Citera
2013-07-10, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Blev SB misshandlad av maskerade män? Hur många? Berätta mer.

Ja dom var maskerade av något slag, och dom var 4st.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kekfakee
Vart i Strömstad ligger detta?
Dynekilen ligger mot Svinesund lite utanför Strömstad,.
Citera
Medlem
Pashmaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Är AJ kompis med SB eftersom dom skickar signaler genom att ge sig på honom?

Jag uttryckte mig kanske otydligt. Dessa kan vara vanliga killar som är trötta på dessa avskum och vill hämnas Id* eller anlitad av Id*:as far för att sätta press på AJ. Man kan bara spekulera...
Citera
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Om nu SB åkt på stryk så kanske det trots allt är så att han ska tystas? Var det inte ngt rykte om att han ska ha setts springandes från I*a´s hem tidigt på söndagsmorgonen. Är det verkligen helt avfärdat och uteslutet? Hmm, lite för mkt slump att just HAN ska misshandlas just NU.

Det låter betydligt mer rimligt än att det skulle vara en signal till AJ i m o.
Citera
2013-07-10, 21:16
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AristoMarie
Absolut är de kapabla till mycket galenskap. Men jag har funderat på om man kanske ska ta det lugnt med henne. Hon kan naturligtvis bara vara korkad, men hon kan även sitta lite "med kniven mot strupen". Vi vill ju inte att hon också ska bli ett offer.

Ja, jag har också tänkt i dom banorna. Känns extremt obehagligt. Tycker vi ska hålla henne utanför. Hon vet säkert en del, men jag har svårt att tro att AJ skulle ha berättat för henne vad han gjort. Han håller sig nog till sina killkompisar i det här läget.
Citera
2013-07-10, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
På Floravägen ligger det bara villor och bostadsrätter. Vallmovägen och Östra Margareta vägen är Eidars.

Helt riktig analys, Alltså täcker dom 4 gatorna kvarteret det handlar om, så hur visste TB att det var specifikt Ö Margaretav det rörde sej om?? Kvinnan får gärna svara i egen hög person!
Citera
2013-07-10, 21:17
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pashmaloo
Jag uttryckte mig kanske otydligt. Dessa kan vara vanliga killar som är trötta på dessa avskum och vill hämnas Id* eller anlitad av Id*:as far för att sätta press på AJ. Man kan bara spekulera...

Men har SB och AJ ens någon form av känd relation till varandra? Dessutom borde man väl förstå att en psykopat knappast bryr sig om någon annan blir misshandlad så länge han själv inte löper någon risk.
Citera
2013-07-10, 21:17
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kekfakee
Ja dom var maskerade av något slag, och dom var 4st.

När skulle detta skett?
Citera
2013-07-10, 21:18
Medlem
panzertaxs avatar
Törs de ge sig på AJ då? Han kanske buntar ihop dem o badar skumbad med dem.
SB såg ju ut att väga 45 kg och ramla om man nyser på.
Citera
Medlem
Stod väl i tråden att SB's polare skulle ha något att göra med knivningen i trollhättan? Kan lika gärna handla om det, om det nu stämmer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Har inte SB något med detta o göra då?
Verkar stökigt i thn nu i dagarna.

http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2243294-stenkastning-mot-bil-och-poliser
Nej det har han inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera