2013-07-10, 19:09
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Ungefär samma sannolikhet som att DBs bil skulle stå i lågor.
Fast är det sannolikare att AJ skulle sagt till henne att han tagit ihjäl IF och att de pysslat med att stycka lik och forsla bort, samt dra upp en liten petitess, som; "jo förresten hennes gamla ex ringde och var förbannad, men jag så att jag skulle pussa på pojken", till TB?
Eller att TB efter krogkvällen skulle åkt till samma IF, hon inte sett på 9 år, för att ansluta sig till mordpatrullen för att ta livet av densamma?
Citera
2013-07-10, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chuck-Finley
exakt, typ Vallmovägen, Floravägen, Ö margaretav, Norra malögav, dom fyra täcker nog in Bäckelyckan bra..
På Floravägen ligger det bara villor och bostadsrätter. Vallmovägen och Östra Margareta vägen är Eidars.
Citera
2013-07-10, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av demokratochsvensk
Vet någon vad som utlöser hans utbrott? Är det när någon utmanar honom? När han blir trängd? Eller vad? Alltså, nu menar jag inte när han blir aggressiv, utan när han får riktiga utbrott.

Det här handlar om en person som under hela sitt liv har haft undersåtar, mindre intelligenta som har sett upp till honom.
Som du märker på hans inlägg på fb och andra områden så försöker han framstå som en väldigt smart människa. Förlorar han en diskussion så tar han gärna till våld då han inte kan ta att förödmjukas.

Har nog och göra med hans barndom där han har fått hävda sig hela sin uppväxt. Vi har pratat en del om BO's uppväxt samt TB's..men AJ har nog inte haft det så lätt heller.
Citera
2013-07-10, 19:11
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan
Var i från har du den infon? Känns som ett väldigt intimt utlåtande från mammans sida.
Precis, och just därför kan jag inte säga vem som berättade det, men det var inte mamman!
Citera
2013-07-10, 19:12
Medlem
bosvens avatar
http://nyheter24.se/nyheter/brott-straff/749559-nazist-haktad-i-samband-med-forsvinnande

Sköna bilder
Citera
2013-07-10, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Fast är det sannolikare att AJ skulle sagt till henne att han tagit ihjäl IF och att de pysslat med att stycka lik och forsla bort, samt dra upp en liten petitess, som; "jo förresten hennes gamla ex ringde och var förbannad, men jag så att jag skulle pussa på pojken", till TB?
Eller att TB efter krogkvällen skulle åkt till samma IF, hon inte sett på 9 år, för att ansluta sig till mordpatrullen för att ta livet av densamma?
Sjyssta Tomato, jag är otroligt intresserad vart du fått tag i mammans avbön på sonen.
Citera
2013-07-10, 19:14
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEXTER-X2
Visst kan det vara så men är dock högst osannolikt.

Om ngt sådant händer så ligger det nog mer bakom än att man anar.

AJ kan ju ha brett på ordentligt när han pratade med TB på telefon, så ordentligt att hon var rejält orolig för Id*s väl och ve, att PT skulle ge sig på henne. Id* hade ju försökt få besöksförbud. Och när rykten började gå om att något allvarligt hade hänt, så tänkte TB direkt på henne. Bara en tanke från min sida.
Citera
2013-07-10, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan
Sjyssta Tomato, jag är otroligt intresserad vart du fått tag i mammans avbön på sonen.
Är detta fakta du säger så är det ju även vittnesuppgifter hon sitter inne med från olika brott kan man ju tolka det som.
Citera
2013-07-10, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bosven
http://nyheter24.se/nyheter/brott-straff/749559-nazist-haktad-i-samband-med-forsvinnande

Sköna bilder
Kul att de hittat bilden på "kärleksparet". Att han samlat på det ena och det andra förvånar mig inte. Det ligger säkert en gammal ASEA-skylt med svastika i någon gammal låda.
Citera
2013-07-10, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Den här?
http://img196.imageshack.us/img196/5089/ra1.pdf

Jag är långt bak på uppdateringen, så detta har kanske redan diskuterats, men varför skulle han åka till Strömstad via Motala, Örebro och Karlstad? Hälsa på folk?
Den vägen tar (enligt vägbeskrivning på hitta.se) 6h1m medan den snabbaste vägen (med tanke på att han inte startade på morgonen?) tar 2h59m...

Vad skulle han göra i Strömstad? Var han (säger han att han var) där?
Citera
2013-07-10, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEXTER-X2
Grejen är ju att hon isf måste googlat innan ngn annan visste.
ok har inte sett det inlägget men står det tidigt i tråden kanske? missing people la iaf ut bilden på måndagen.
Tycker iofs inte det är konstigt att googla på en gammal väns namn, speciellt om man känner till umgänget
Citera
2013-07-10, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugerbra
Kanske kan va för att bilden på IF har funnits på missing peoples sida från dagen efter hon försvann typ
Har för mig att deras första sök var 1 juli, men kan ju ha fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in