Citat:
Å andra sidan hedrar det väl honom om han är beredd att gå ner sjukt mycket i lön för att få spela i sin "favoritklubb" i en av världens bästa ligor istället för att harva i franska ligan? Känns så jävla synd att världens bästa back ska kasta bort de bästa åren i sin karriär där. Kanske har han själv insett det också?
Citat:
Om man ska tro Blanc så är Cavani redan klar. Mer eller mindre i alla fall.
Well, de släppte Ancelotti när han ville dra. Och Tito verkar bara vilja ha Silva, och Silva vill till Barcelona. Jag är övertygad om att Barcelona kommer lägga ett högt bud då de anser att han behövs.
PSG som klubb har svikit sina storstjärnor. De förtjänar inte Silva, eller Zlatan.
Well, de släppte Ancelotti när han ville dra. Och Tito verkar bara vilja ha Silva, och Silva vill till Barcelona. Jag är övertygad om att Barcelona kommer lägga ett högt bud då de anser att han behövs.
PSG som klubb har svikit sina storstjärnor. De förtjänar inte Silva, eller Zlatan.
Citat:
Men vad skickar det för signaler till kommande värvningar? Om du går till PSG och är missnöjd skiter de fullständigt i dig och är beredd att kasta din karriär åt sidan av stolthet och och för att göra en poäng?
I dessa fall tycker jag att det oftast är bäst för klubbar som PSG att svälja stoltheten och sälja spelaren, även om det är en prestigeförlust är det bäst i det långa loppet
I dessa fall tycker jag att det oftast är bäst för klubbar som PSG att svälja stoltheten och sälja spelaren, även om det är en prestigeförlust är det bäst i det långa loppet
Naturligtvis är jag själv enig med att om nu Thiago Silva verkligen inte trivs i PSG och vill gå till Barcelona, så borde PSG låta honom göra det. Vad jag menar är att jag har svårt att se PSG gå med på det. Shejkerna skiter j ubokstavligen i vad folk vill, de vill vinna titlar och ser på väldigt lång sikt en god investering i allt det här.