Citat:
Ursprungligen postat av
pejori
Får man ett knepigt tel.samtal från en MT.GM så vet man adressen..
Var det hos henne han var och inte hemma i JKP tro?
jag tror TB själv misstänker AJ innerst inne . Jag vet att hon vet hur instabil AJ är, ett exempel på AJs instabilitet är när TB hade fest i sitt hem, AJ va där och det slutade med att karlen står och hotar folk med kniv i hennes kök detta pga en diskussion som han förlorat med en av festdeltagarna.
Vad jag förstår har TB haft ett hårt livet precis som BO om detta kan va en förklaring till varför dessa kvinnor söker sig till såpass farliga män. Kvinnorna vet mycket väl hur farliga dessa män är men så länge de inte gjort något allvarlig gentemot kvinnorna så inbillar dem sig att de kan tämja dessa män och då blir dom till en trygghet.
Vi får inte glömma att AJ är grymt manipulativ, läser man AJs facebook så blir det så tydligt att han försöker framhäva sig själv som en snäll och empatisk kille. Han bjöd sin bäste vän (DB) till Budapest och det gjorde han offentligt på Fb så att alla skulle se hur snäll han är. Jag tror att AJ känner sig främmande i den värld vi lever och detta gör att han blir så frustrerad och arg.