Citat:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17107017.ab
Lite intressant faktiskt, dumpat kroppen hos grisarna i hopp om att de käkar upp den. När de börjar brännas lite drar de o bränner ner hela ladan istället.
Lite intressant faktiskt, dumpat kroppen hos grisarna i hopp om att de käkar upp den. När de börjar brännas lite drar de o bränner ner hela ladan istället.
Citat:
Nu har det inte ens varit tal om någon grisfarm i Sjuntorp så dem borde väl varit rätt lugna? Det har bara pratats om Grästorp-trakten och mer specifikt Tingsgården. Men visst, det kan vara en sjuk undanmanöver för att få folk (som många uppenbarligen här inne har reagerat) att börja peka dit och släppa allt annat.Jag kan inte släppa "grisbranden". Lika märkligt/lämpligt sammanträffande som DB:s stulna bil. Jag inser att det inte måste hänga ihop med brottet, men det känns sannolikt som att den inblandade kretsen kan vara Flashback-användare. Någon uppmärksammar att grisar kommer på tal och eldar upp en grisfarm för att antingen i panik dölja så många spår det bara går, eller för att försöka skapa ett villospår. Långsökt kanske.
Men om vi ska se mer realistiskt så:
1. Antingen skulle grisbonden ha upptäckt kroppen för länge sedan om den dumpats någonstans bland grisarna
2. Om den dumpats bland grisarna och bonden inte upptäckt kroppen så borde väl grisarna ha gjort ett bra jobb och ätit upp den, så varför i så fall bränna ner hela anläggningen?
Det är ju inte direkt så att media har gått ut och rekommenderat grisbönder att leta efter en människokropp bland sina djur och jag tror knappast att grisbönderna sitter och lusläser flashback inpå nätterna.....