2013-07-10, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenyngve
Thn har hög arbetslöshet genomfört med grannkommunerna, detta medför en högre kriminalitet skulle jag tro

Måste bara säga att jag gått i skolan med jävligt många inom den världen...rätt skrämmande för övrigt att så många från samma skola födda runt 80 hamnade i gäng...skit samma men dom flesta har såklart blivit dömda men dom allra flesta har vita 7/4 jobb och håller på på eftermiddagar kväll helger..många även barn och fru...så arbetslöshet är absolut Inge nåt man kan gå på...jag kan nämna några tunga killars områden i uddevalla exempelvis..det tror man inte...sunningen ..kurveröd..bokenäset..luckorna Ljungskile..med mera ..dom bor inte i gettot direkt....så utefter arbetslöshet kan man inte döma om det är kriminalitet...däremot mer droger pga av festande och då även lite mer misshandel på krogen kanske..troligtvis nåt i den stilen...

Vill även bara säga att dom jag pratar om är dom man sist kunde tro skulle hålla på med dumheter
Citera
2013-07-10, 02:44
Medlem
Citat:
håller med om att det ser ut så när man skall t.ex slänga en soppåse som läcker, detta innebär ju att dom måste ha delat upp kroppen. fy fan

Precis så tänkte jag med...för så har det sett ut i bland när man gått till sopnedkastet..fast med annan sörja då naturligtvis..
Citera
2013-07-10, 02:47
Medlem
Citat:
Blackcobra finns i thn har jag hört

Fem killar från kronogården i 18 års åldern som har någon kusin från Malmö och sedan en kompis som han träffat i Danmark vid nån resa över bron kommer upp till thn och skrämmer stackars hederligt folk på stan...för övrigt gjorde dom ju en jätte stöld av delikato bollar...hmm??inte direkt organiserat om jag får säga nåt
Citera
2013-07-10, 02:47
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolk
Brukar hänga en 16:åring utanför Granngården med en "Black Cobras Denmark" tröjja, ganska snäll och harmlös kille som tyvärr ser upp till dom äldre nerpundade snubbarna som han med cigarettnamnet. Men annars la väl Cobras ner här?

någon aktuell beskrivning kan jag inte ge,, hört det för ca 2mån sedan
Citera
2013-07-10, 02:48
Medlem
Kylklampens avatar
Visst finns det en chans att det skulle kunna vara så att det är lite mer erfaret folk som finslipat det sista i denna tragiska händelse?
Citera
2013-07-10, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Det kan vara något annat som hon fraktades i, en möbel eller skåp av något slag.
Det sas något om en släpkärra tidigare. Det är ingen som reagerar om någon
bär ut ett skåp till ett släp på morgonen. Även detta kan ha läckt under vägen.

Ja men just det där speciella märket som blir om man sätter ner exempelvis en påse eller lägger en blöt handduk på golvet typ sånt märke är det ju..och det talar ju emot det...

Men däremot var din idé den smartaste jag hört här..för det skulle ju förklara varför ingen sett något konstigt om det nu stämmer att det var ljust när man forslat kroppen..skulle ju kunna vara en tyg tvättkorg dom är ju stora
Citera
2013-07-10, 02:53
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greger65
De la båda ut detta 27:e juni
Kan du själv se det?
Citera
2013-07-10, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Ja men just det där speciella märket som blir om man sätter ner exempelvis en påse eller lägger en blöt handduk på golvet typ sånt märke är det ju..och det talar ju emot det...

Men däremot var din idé den smartaste jag hört här..för det skulle ju förklara varför ingen sett något konstigt om det nu stämmer att det var ljust när man forslat kroppen..skulle ju kunna vara en tyg tvättkorg dom är ju stora

Om flyttgubben inte hade någon bärhjälp kanske han lägger något under skåpet
så det inte skrapar i golvet och låter samt att det är lättare att släpa.
Citera
2013-07-10, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Kan du själv se det?

Kan man se det utan fb??..isåfall kan någon lägga ut en länk?..
Citera
2013-07-10, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Om flyttgubben inte hade någon bärhjälp kanske han lägger något under skåpet
så det inte skrapar i golvet och låter samt att det är lättare att släpa.

Ja det är klart..
Citera
2013-07-10, 03:06
Medlem
Citat:
på bokenäset är jag uppvuxen och där såg inte jag en polis på 15år

Hmm märkligt då det varit två skottlossningar på under en månad samt alla stulna bilar och inbrottsförsök...samt drog försäljnings huset mellan rotviksbro och eriksbergs infarten ..vad jag har hört!!..så då vet jag inte riktigt var i bokenäset du har bott..

Hur som helst kan jag tillägga att dom som är på högre nivå i den världen märker du inte av för fem öre.kan absolut bara din egen granne.jag vet för min är en...kan vara så att det till ochmed är i bokenäset..man vet aldrig .
Citera
2013-07-10, 03:20
Medlem
Kylklampens avatar
Om nu konsulterna fixat sin bit, vad tror ni gänget blir skyldiga dem?
Hantlanga i ett ev nätverk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in