2013-07-10, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goahead1978
Är det samma grisgård som någon spekulerade i kunde vara en dumpningsplats?
Att en grisgård just där börjar brinna nu känns lika lämpligt som att en väns bil stjäls och bränns samma natt...

Kanske därför han är inloggad på dejtingsidan då??..isåfall är ju ni som har tillgång till dejtingsidan sidan hans alibi!!..
Citera
2013-07-10, 00:06
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEXTER-X2
Frågan har varit uppe förut, men är det fortfarande ingen som vet var AJ befunnit sig sön till tis förra veckan?
För semesterresa verkar ju inte så rimligt?
Bra fråga!
Han kan ju rimligtvis inte umgåtts, eller varit på samma ställe som DB, de hade ju varit mysko. Jag kan tänka mig att FH fått köra omkring på honom, eller att de varit hos honom (var han nu bor, när huset inte verkar användas?)
Citera
2013-07-10, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Tycker att Stellan borde skällt som attan när tjuven kom och stal husses bil.

Förmodligen så har Stellan känt den person som husse gett bilnycklarna till eller så har husse själv åkt iväg tillsammans med någon annan.
Citera
2013-07-10, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av diskbanken
Förstår inte hur AJ är funtad när han sitter online på en dejtingsida just nu efter allt som har hänt.

Han måste ju vara helt pantad.

Finns en gammal användare som är hans också.. Morotman, fantasifull kille den där.

Han inser att hans dagar i frihet är räknade så han hoppas på ett sista ligg, med efterföljande misshandel.

Tar Happy Pancake ansvaret nu när de vet att de har en dömd kvinnomisshandlare och misstänkt mördare som aktivt söker partners på deras site ?
Citera
2013-07-10, 00:10
Medlem
CompactFlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Inte alls det är fel information, så 2 liter är det som gäller inget annat.
Det här är likt Marina och samma slags gärningsman och säkert samma motiv.
Det bara dräller av fall av mord med fd som mördar, och hittar man inte en kropp går asen fria.
Men det trivs dom säkert med.,

Ja en tabbe bland annat, och det stämmer med flera liter och med facit så är det konstaterat. Det är inte klart ännu i fallet Marina, och inte i detta heller än så länge.

Här gäller det att dom finner en kropp illa kvickt annars lär fler mördare gå lösa.-

Dessinformantion!!

Jävla skit snack.
Det rörde sig om 2-3 dl blod i sängbotten som polisen tror har orsakats av en blödning på 2-2,5 liter där resten av blodet skulle ha stannat i bäddmadrassen som inte va kvar.
Och inget annat!!
Citera
2013-07-10, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Jag är villaägare och har dränerat med handgrävning.

Citat:
Ursprungligen postat av goahead1978
Är det samma grisgård som någon spekulerade i kunde vara en dumpningsplats?
Att en grisgård just där börjar brinna nu känns lika lämpligt som att en väns bil stjäls och bränns samma natt...
Tycker oxå att det känns märkligt och rent otäckt.
Citera
2013-07-10, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Har FH skaffat sig någon försvarare än, eller är han juridiskt bevandrad?

Förjävligt att svin som dessa får offentliga försvarare, när jag var i rättegång för olaga vapeninnehav (hade gett tårgas till en tjejkompis som hade en kille efter sig och polisen tog inte hennes anmälan på allvar) så fick jag ingen försvarare om jag inte betalade själv och då har jag ändå rätt låg inkomst.
Citera
2013-07-10, 00:15
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Förövrigt tänkte jag på en sak..är verkligen hunneberg ett bra ställe att leta på??..kännas ju som att dom är VÄLDIGT säkra på att ingen ska hitta kroppen?...hur kan dom vara så säkra och var det därför dom inte gömde bilen bättre pga av dom var så säkra så det spelade ingen roll om man hittade bilen??

Ja, du igår hittade jag en käke av en älg när jag letade efter Ida. Faktum är att man ofta hittar rester av döda djur. Rådjur, älgar i mer eller mindre gången förruttnelse.

Så den här idén om att vi slänger ut Ida så äter någon upp henne på en vecka... den kan kanske finnas i GM:s tankar, men det fungerar inte riktigt så i naturen.
Citera
2013-07-10, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Han inser att hans dagar i frihet är räknade så han hoppas på ett sista ligg, med efterföljande misshandel.

Tar Happy Pancake ansvaret nu när de vet att de har en dömd kvinnomisshandlare och misstänkt mördare som aktivt söker partners på deras site ?

Jävligt otäckt ändå, om han sitter i Jönköping och skriver med brudar som tror att han är guds barn.
Man hoppas att HP tar sitt ansvar och tar ett vettigt beslut där.

Han måste vara jävligt ensam ändå som sitter online med skiten..

"Bästisen" sitter ju inne, mamma är i Trollhättan och Facebookvännerna sviker.

Det börjar bli svårt nu för AJ.
Citera
2013-07-10, 00:20
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Jävligt otäckt ändå, om han sitter i Jönköping och skriver med brudar som tror att han är guds barn.

Ja, så är det ju det där med den hotbild som lär finnas mot honom oavsett om han är skyldig...
Citera
2013-07-10, 00:21
Medlem
Men ifall Id* nu skulle finnas bland grisarna och allting brinner ner, finns det någon chans då att de kan få fram ifall hon legat där eller inte ?
Citera
2013-07-10, 00:21
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Behöver han vara i Jönköping för att skriva på HP eller kan han sitta hemma hos morsan?
Senast redigerad av bagarn29 2013-07-10 kl. 00:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in