2013-07-09, 22:12
Medlem
Frozzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEXTER-X2
Ja DB's sida. 18 januari AJ har gjort ett inlägg på DB's FB med en inbjudan på en resa där AJ står för hela kalaset.

Ser inte detta. Kan det möjligtvis vara så att du är kompisar med dessa killar?
Citera
2013-07-09, 22:14
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Tror jag inte alls..dom golar tids nog..det är ju inga tuffingar direkt..

Och straffet för gola ??tror du han är nån mafioso eller..det är jävligt mycket jobbigare för dom att komma ut utan att bli fällda för nåt brott och möta folket.....d får det nog mer sannolikt problem än av en ensam psykopat...

Har FH skaffat sig någon försvarare än, eller är han juridiskt bevandrad?
Citera
2013-07-09, 22:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Så morsan körde i 190 knyck uppför backen till Hunneberg med AJ i bilen och MCn på släpkärran för att.... ja vadå?

kanske för att hämta upp hans kompisar som gjort sig av med bilen medans A.J stannat kvar å grävt ner liket nånstans...
Citera
Medlem
panzertaxs avatar
Hela det här fallet känns nästan för enkelt.

AJ är givetvis GM. Han kallar på hjälp när det skiter sig och FH och DB rycker ut. Liket dumpas lite sporadiskt, DBs bild tuttas på och man åker för o sova. Gissningsvis slaggar hela gänget hos DB i hans ruckel. AJ kör med sin mc till Jönköping o gränna för att fixa alibi o låtsas som inget. Han pratar också med TB som får info om att det var stökigt i IFs lägenhet och detta gör att TB sitter på info som hon vägrar yppa. DB och FH uppger alibin för natten som inte kan styrkas och torskar.

Jag äger upp en hatt om liket ligger någon annanstans än från Trollhättan och mot Grästorp till, via Hunneberg.
Citera
Medlem
panzertaxs avatar
Gräva ner en kropp tar 15 minuter om man hittar ett ställe o gräva på, om man inte behöver gräva superdjupt.
Citera
2013-07-09, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psk^
Medium är ju bara bluff, så även faktan dom ger, om dom nu inte själva har begått brottet då dvs.
Även om "mediumet" som mycket väl kan var Fejkat och på hittat av den som skrev det. så är platsen Relevant.

Reimerdy Vet nog vilken plats detta är med. Bakom Nygård För att förtydliga saken.
Senast redigerad av Pottero 2013-07-09 kl. 22:22.
Citera
2013-07-09, 22:18
Medlem
31-åringens advokat Jan-Eric Sahlberg

BTW brand på grisgård i Thn, apropå snack om grisar och BO tidigare....
Citera
2013-07-09, 22:19
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av id
kanske för att hämta upp hans kompisar som gjort sig av med bilen medans A.J stannat kvar å grävt ner liket nånstans...
Och sedan körde morsan hem AJs kompisar och körde sedan hem AJ till Jönköping med MCn på släpet?
Citera
2013-07-09, 22:20
Medlem
Jag blir lite förbannad på mig själv att jag inte gick in lite hårdaare på det här med grisgårdar när jag frågade för några dagar sedan. Framför allt när det börjar spekulerats lite i det idag.

Men framförallt när jag läser det här.

http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2241774-just-nu-stor-brand-pa-grisgard

JUST NU: Stor brand på grisgård
SJUNTORP
En byggnad på en gård i Ulvstorp brinner. I byggnaden ska det, enligt första uppgifter, finnas cirka 400 grisar. Flera enheter från räddningstjänsten är på väg eller på plats. Larmet kom till SOS strax före 22-tiden. [Texten uppdateras]
Senast redigerad av owesome 2013-07-09 kl. 22:30.
Citera
2013-07-09, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Hela det här fallet känns nästan för enkelt.

AJ är givetvis GM. Han kallar på hjälp när det skiter sig och FH och DB rycker ut. Liket dumpas lite sporadiskt, DBs bild tuttas på och man åker för o sova. Gissningsvis slaggar hela gänget hos DB i hans ruckel. AJ kör med sin mc till Jönköping o gränna för att fixa alibi o låtsas som inget. Han pratar också med TB som får info om att det var stökigt i IFs lägenhet och detta gör att TB sitter på info som hon vägrar yppa. DB och FH uppger alibin för natten som inte kan styrkas och torskar.

Jag äger upp en hatt om liket ligger någon annanstans än från Trollhättan och mot Grästorp till, via Hunneberg.

jag tror mer på att GM beställde både middag och mord .
Citera
2013-07-09, 22:23
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuchsbau
Enbart täckt av något, inte ens täckt så att det är svårt att komma åt?

Det känns orimligt och ologiskt. Varför göra det så enkelt för folk, när man bara kan lyfta och se ett lik?

det beror ju på vart man lägger henne, hon är ju som sagt inte återfunnen ännu.
Citera
2013-07-09, 22:23
Medlem
SparkMans avatar
Fast nu står det ju Ulvstorp i Sjuntorp. Så det är väl inte aktuellt eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in