2013-07-09, 19:45
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Bra beslut Happy Pancake !

Lika bra att AJ får vänja sig att vara utan kvinnor, om det inte mot förmodan finns ngn. plit i fängelset av det motsatta könet.

Fast AJ var väl smygbög ? Jag har aldrig fattat det där med badkaret, finnes länk ?

Isf. e han ju klippt och skuren för fängelseliv, både våldsam och homo...

http://imgur.com/kZHiYYR
Citera
2013-07-09, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Om platsen är svårtillgänglig så är det en perfekt dumpningsplats.
Är det där de letat efter IF idag?

Enligt Quarrel ska det ha varit pådrag på den platsen idag, ja.
I så fall hoppas jag att dom kollade rasbranten längs vägens högra sida...
Citera
2013-07-09, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xxtyraxx
Förstår att det redan avhandlats i tråden som nu blivit lång men jag undrar vad lipsillen FH har för brottsregister. Någon som vet?

Står i ttela att han tidigare är ostraffad.
Citera
2013-07-09, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Instämmer!! De här killarna golar inte på en kompis i någåt läge! Straffet för att gola är förmodligen väsentligt mycket hårdare än ett ynka fängelseår.

Tror jag inte alls..dom golar tids nog..det är ju inga tuffingar direkt..

Och straffet för gola ??tror du han är nån mafioso eller..det är jävligt mycket jobbigare för dom att komma ut utan att bli fällda för nåt brott och möta folket.....d får det nog mer sannolikt problem än av en ensam psykopat...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Hur vet du att polisen har hennes telefon? Jag verkar ha missat det.
Jag undrar lite över det där med, har läst hela tråden men kan inte påminna mig att jag sett ett säkert påstående om det någonstans (eller i tidningsartiklar). Jag kan ju självklart ha missat det någonstans bland över 6000 inlägg men...

Var fann de den i så fall? Hade inte IF's pappa försökt ringa henne på den i början? Och att det gått fram signaler till en början men att det sedan slutat pga telefonen varit avstängd av en eller annan anledning?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GJJ
Betyder det där att man är ett kompisgäng som ska åka ihop eller har det bara slumpats in i olika grupper av någon anledning?

För Miro Spizer känns rätt osannolik i samma kompisgäng som AJ, PH och DB...

Ingen aning hur sammansättningen fungerar. Tre namn är bekanta sedan tidigare i detta sammanhang.
Sökte på AJ och Lazio.
Citera
2013-07-09, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marrimarrow
Står i ttela att han tidigare är ostraffad.

Tack för infon. Då kanske det rinner fler tårar under dom närmsta två veckorna i häktet
Citera
2013-07-09, 19:52
Medlem
AussieRedMans avatar
Nån som vart över o snackat med aj's morsa eller ringt? Dom verkar stå varandra nära. Inte ens en mor kan undanhålla ngt när det gäller ett så allvarligt brott som mord.
Citera
2013-07-09, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Nån som vart över o snackat med aj's morsa eller ringt? Dom verkar stå varandra nära. Inte ens en mor kan undanhålla ngt när det gäller ett så allvarligt brott som mord.
Det är nog ingen bra idé för privatspanare att gå hem till henne sådär och börja ställa frågor. Hon håller honom om ryggen i vått och torrt, inget snack. Och inte för att jag tror att hon är särskilt farlig, men var tror du att han fått sitt psykopatiska sinnelag ifrån?
Citera
2013-07-09, 19:54
Medlem
Vad hette AJ på HP nu igen? Var det Amoreeterna? Måste man ha ett konto där för att kunna kolla medlemmarna, kan man bara slå på de som är online? Jag har iofs ett :-) men man vill ju inte blotta sig.
Citera
2013-07-09, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Attans då!
Grym insats i alla fall, då kan vi pricka av den
Tyvärr bor jag 20 mil bort, annars hade jag anslutit på jouruppdrag!

Vet du om någon anmält en tjock-tv saknad? Skulle tagit den med dig..
Citera
2013-07-09, 19:55
Medlem
Jag tycker det är lite komiskt eftersom AJ Mor*t var ansedd som ett miffo i hela Trollhättan i sin ungdoms dagar, ett riktigt pucko, så sina undersåtar har han nog fått leta fram bland yngre förmågor som inte fattar bättre eller från andra samhällen och att han någonsin skulle få en flickvän är ett mysterium för oss, eller att han ens skulle kunna få sex utan att betala ! Tydligen var han för narcissistisk och visade tidigt och tydligt att han var en psykopat för att ignorera att folk föraktade honom. Intelligent ? Nja ? Kanske är betecknat som smart att alliera sig och hitta vänner och flickvänner hos mindre smarta, för att själv framställas som intelligent ! Inga genier har någonsin varit eller kommer vara i närheten eller umgåtts eller kommer umgås med denna psykopat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in