2013-07-09, 18:09
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Just det, tiden blir knapp. Kanske ett skäl att tvivla på t.ex AJs påstådda förehavanden under söndagen.
Hur såg hans roadtrip ut, var var han runt elvasnåret, var det Gränna? Eller var han i Jönköping hos mamsen?

Blandar vi inte ihop dagarna nu, var det inte på måndagen som han gav sig ut på en roadtrip?

Tråden startades på söndagen runt 20.
Citera
2013-07-09, 18:10
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Just det, tiden blir knapp. Kanske ett skäl att tvivla på t.ex AJs påstådda förehavanden under söndagen.
Hur såg hans roadtrip ut, var var han runt elvasnåret, var det Gränna? Eller var han i Jönköping hos mamsen?

Mamsen bor i Thn
Citera
2013-07-09, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det var blod från tre olika personer.
Folk har tagit detta som en sanning.
Har fått pm angående detta.
Tråkigt att du med så många poster går på ett sånt rykte och skriver det som en sanning i tråden.
Citera
2013-07-09, 18:11
Medlem
Rallarsvingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mollys
För övrigt borde det väl gå att analysera blod i lägenhet resp trapp? Kan man avgöra blodets koaguleringsgrad? D v s om blodet i lägenhet funnits där lika länge som det i t ex hissen? (Det enda jag vet om blod är typ det jag sett i Dexter och det tar jag inte som vederhäftigt... )
.
Man kan inte se på blodet att det är blödarsjukt. men ett koaglab kan rätt kvickt finna (ex) vilken koagfaktor det är som inte funkar som det ska (iaf i Sverige, inte likaväl utvecklad kunskap i andra länder). För hemofili A och B är det faktor 8 resp 9 som saknas/brister. (Har förmig attblodet har drygt 20 koagulerande faktorer).

Jag tror dock att BO har en annan typ av blödarsjuka iom att hemofili drabbar män (kvinnor är bärar, ibland lätt blödarsjuka). Von willebrandt (stavning?) kan vara det BO led av.
Citera
2013-07-09, 18:11
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
Ja, stackars lilla F.H som nu tycker mest synd om sig själv.

Tänker på breivik när han grät när han såg sin egna film i rättegången.. patetiskt var de.
Citera
2013-07-09, 18:12
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Folk har tagit detta som en sanning.
Har fått pm angående detta.
Tråkigt att du med så många poster går på ett sånt rykte och skriver det som en sanning i tråden.
Jag svarade på frågan om fågeln hade sagt att det var blod från tre olika personer, jag sa inte att det var blod från tre olika personer. Du får läsa sammanhanget.
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Menar fågeln att det handlar om blod från 3 personer?

Eller menar fågeln kanske att det handlar om tre olika personer som lämnat avtryck i lgh, i det blod som fanns där?

Det ena påståendet kan ju blandas ihop med det andra..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KSP
Har MPS meddelat om någon ny sökning efter Id@? Jag hoppas att alla som är ute i skog och mark med sina fyrbenta vänner håller ögonen öppna. Inte bara i Trollhättan, det har tidigare hänt att folk stött på lik ute i naturen. Hundar har ofta visat sig ha en näsa för kadaver.

Jag hoppas hon hittas denna vecka.

Tror dom planerat fortsätta söka imorgon?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Ingen blev häktad för medhjälp till människorov.
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vastnytt/anhallen-man-i-trollhattan-haktas

Ja jag läste fel i aftonbladet, där står att han misstänks för människorov också men inte häktas för det. My bad!
Citera
2013-07-09, 18:13
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Kan du avslöja vilken tidning det gäller så går det att dubbelkolla lätt..
Jag vet vilken tidning det gäller, men vill kolla så att det är okej med pm:aren.
Citera
2013-07-09, 18:15
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Blandar vi inte ihop dagarna nu, var det inte på måndagen som han gav sig ut på en roadtrip?

Tråden startades på söndagen runt 20.

Det var i måndags
Citera
2013-07-09, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
Ja, stackars lilla F.H som nu tycker mest synd om sig själv.

Ja, det verkar vara symptomatiskt för många inblandade - bara tänka på sig själva och inte på I och hennes familj. AJ's uttalande i tidningen var ju en snyfthistoria utan like. Inte ett ord om empati med I eller anhöriga.
"Miggafrii"s kommentarer i tråden likaså. Självupptagna och narcissistiska.
Citera
2013-07-09, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Kan du avslöja vilken tidning det gäller så går det att dubbelkolla lätt..

Göteborgs Posten levereras 7-dagar i veckan. Så det är absolut inte omöjligt någon i det huset hade en prenumeration
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in