Citat:
Ursprungligen postat av
blomvattnare
Det har kommit lite andra uppgifter från andra som säger sig känna honom. Att han t.ex ska ha haft dåligt ölsinne och stunder av dåligt humör rent allmänt, om jag minns rätt.
Är det något som du känner igen?
Samtidigt har det sagts ungefär det som du här säger. På det hela taget en normal kille.
Då blir det ju intressant varför han flippade ur på detta sätt.
Har du några teorier, du som kände honom?
Kompisen som gick ut i expressen nämde väl att han hade väl typ "spårat ur någon gång på fyllan". Mer stod det väl inte? rätta mig om jag har fel.
Har du aldrig spårat någon gång på fyllan? jag har... flera gånger.. Men bara för det så beskrivs jag inte som en psykopat som inte kan dricka öl. Han hade inte dåligt ölsinne, blev inte aggresiv på fyllan, han var ingen pundare heller.
Min TEORI;
NE har varit hos morföräldrar innan varbergshelgen.
NE möter upp klubbkamrater i SSMT i varberg då det ska vara tävling.
NE ska inte vara med i tävlingen utan bara kolla på/festa med andra som också bara hängt på.
Det festas friskt natten till söndagen och på morgonkvisten är NE helt förstörd och förvirrad av sömnbrist, Droger och alkohol.
NE beter sig konstigt när klubben ska iväg mot invägning/tävling - vänner ringer och varnar polisen
NE blir då arg och känner sig lurad/förråd kanske och sticker iväg, utan skor och allt, bara sticker iväg utan att säga något.
Resten vet ni...