Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-07-09, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godsmacked
Samma personer som skriver att SvP eller diverse grupperingar är rent av skit är samma personer som firar midsommar och käkar surströmming. Kan det vara vanliga svenskar?

Ni beter er lite som marxist-leninisterna om man får säga så.
Min poäng är att ni konsant hävdar att ni företräder svenskar och lite ditten som datten, men inte fan håller majoriteten av svenskarna med er. Och då kommer såklart argument som att svenskar är hjärntvättade av propaganda från det ena eller det andra hållet. Men kan det bara inte vara så att ni är rent av oönskade?

Vadå samhällsproblem? Sa jag verkligen så? Nu menade jag dock mindre problem, för så jävla stora är ni inte att skapar problem i det stora hela.

Det är väl ingen som säger att SvP representerar svenskarnas åsikter? Det man menar är att man vill svenskarnas bästa.

Och nej, det är inte de vanliga opolitiska svenskarna i mittfåran som kommenterar på sidan.
Citera
2013-07-09, 13:19
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Samma personer som skriver att SvP eller diverse grupperingar är rent av skit är samma personer som firar midsommar och käkar surströmming. Kan det vara vanliga svenskar?

Ni beter er lite som marxist-leninisterna om man får säga så.
Min poäng är att ni konsant hävdar att ni företräder svenskar och lite ditten som datten, men inte fan håller majoriteten av svenskarna med er. Och då kommer såklart argument som att svenskar är hjärntvättade av propaganda från det ena eller det andra hållet. Men kan det bara inte vara så att ni är rent av oönskade?

Vadå samhällsproblem? Sa jag verkligen så? Nu menade jag dock mindre problem, för så jävla stora är ni inte att skapar problem i det stora hela.
Och varför tror du att det är så? Kan det vara så att , precis som du skriver sedan, att det judekontrollerade samhället har indoktrinerat svenskarna och det är bara de få som kan kritiskt granska och undersöka saken i egna händer, som blir nationalister, för vi ser igenom den ruttna fasaden.
Citera
2013-07-09, 13:22
Medlem
Godsmackeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Skapar problem för vem? Är det ett problem att det finns ett alternativ för att uttrycka obekväma sanningar, är sanningen i sig själv ett problem?

Är det ett problem att folk har tröttnat på våldtäkter, rån, mord, misshandel etc. i en allt högre utsträckning, eller ligger problemet i själva verket i att ni inte längre har exklusiv tolkningsrätt? Att ni har förlorat ert tolkningsföreträde där ni kunnat presentera era egna lösningar som passar er egen agenda? Att det finns de som säger "vänta lite här, det finns ett annat sätt. Det finns ett sätt som gagnar svenskarna, varför gör vi inte så i stället?".

Nej, jag anser att det inte är ett problem att folk får uttrycka sin åsikt. Dock så får man var beredd på att det kan väcka känslor hos folk.
Citera
2013-07-09, 13:33
Medlem
Citat:
Nej, jag anser att det inte är ett problem att folk får uttrycka sin åsikt. Dock så får man var beredd på att det kan väcka känslor hos folk.

Så uppväckta känslor är ett problem om de inte stämmer med överens med vad brådmogna tonåringar anser är snällt? Får man bara vara arg på ickekriminella?
Citera
2013-07-09, 13:38
Medlem
Godsmackeds avatar
Citat:
Så uppväckta känslor är ett problem om de inte stämmer med överrens med vad brådmogna tonåringar anser är snällt? Får man bara vara arg på ickekriminella?
Nu förstår jag tyvärr inte din poäng. Du får säga exakt vad du vill. Även om man vill försöka konvertera folk till en religion där man tillber ett klockfodral eller om du vill sälja ut den svenska välfärden. Men som jag sa så får man då vara beredd på att folk blir provocerade. För det är inte så konstigt att folk får lust att kasta sten på er eller bilda en sött blockad under erat tal.
Citera
2013-07-09, 13:45
Medlem
Citat:
Nu förstår jag tyvärr inte din poäng. Du får säga exakt vad du vill. Även om man vill försöka konvertera folk till en religion där man tillber ett klockfodral eller om du vill sälja ut den svenska välfärden. Men som jag sa så får man då vara beredd på att folk blir provocerade. För det är inte så konstigt att folk får lust att kasta sten på er eller bilda en sött blockad under erat tal.

Du menar att stenkastande inte är ett problem, men uttalade åsikter är det? Har man en åsikt så finns det alltid meningsmotståndare, men du anser alltså att de som går från mening till handling inte per definition är ett problem. Vår avsikt är inte att provocera, vår avsikt är att kasta ut skitfolk.
Citera
2013-07-09, 13:49
Medlem
Citat:
. Men som jag sa så får man då vara beredd på att folk blir provocerade. För det är inte så konstigt att folk får lust att kasta sten på er eller bilda en sött blockad under erat tal.

Så pöbelbeteende är alltså ursäktbart enligt dig eller vad försöker du säga?

Bara för att man motsäger sig Europas liberalaste invandringspolitik gör det att man ska vara beredd för att få sten kastad på sig osv?
Senast redigerad av Genpolen 2013-07-09 kl. 13:53.
Citera
2013-07-09, 13:53
Medlem
Godsmackeds avatar
Citat:
Du menar att stenkastande inte är ett problem, men uttalade åsikter är det? Har man en åsikt så finns det alltid meningsmotståndare, men du anser alltså att de som går från mening till handling inte per definition är ett problem. Vår avsikt är inte att provocera, avsikten är att kasta ut skitfolken.
Jag tror absolut att en majoritet av folket anser att stenkastande är förjävligt. Jag själv kan tycka att det är kontraproduktivt. Så visst finns det ett stort problem i det, men jag är inte förvånad över att det dyker upp.
Nu har jag själv lämnat det revolutionära bakom mig, men sålänge de flesta anser att det nuvarande är skit och att man inte får gehör från politikerna så bör man givetvis handla. Annars hade man inte kommit någonstans i det här landet.
Citera
2013-07-09, 14:06
Medlem
Citat:
Jag tror absolut att en majoritet av folket anser att stenkastande är förjävligt. Jag själv kan tycka att det är kontraproduktivt. Så visst finns det ett stort problem i det, men jag är inte förvånad över att det dyker upp.

Jo, men bara för att man kan urskilja ett orsakssamband eller en förklaringsmodell betyder ju inte att det accepteras.

Citat:
Nu har jag själv lämnat det revolutionära bakom mig, men sålänge de flesta anser att det nuvarande är skit och att man inte får gehör från politikerna så bör man givetvis handla. Annars hade man inte kommit någonstans i det här landet.

Nu är det ju ingen nyhet att er främsta drivkraft är egenintresse och självtillräcklighet, men har man en strävan till förändring på ett större plan får man räkna med att man under perioder kan mista allt. Det materialistiska kan ersättas.
Citera
2013-07-09, 14:42
Medlem
Danne90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidGorilla
Det är väl ingen som säger att SvP representerar svenskarnas åsikter? Det man menar är att man vill svenskarnas bästa.

Och nej, det är inte de vanliga opolitiska svenskarna i mittfåran som kommenterar på sidan.

Hur fan vill du ha mitt bästa? Jag gifter mig snart med en kinesiska och enligt SVP så är jag landsförrädare eftersom jag vill inte gifta mig med en svensk slyna. Ni kan dra åt helvete, jag skiter fullständigt i svenskhet och gener och allt trams som ni spottar ur er. Jag lever en gång och vill njuta av livet och vara lycklig. Jag skiter fullständigt i generationer som kommer efter mig.
Citera
2013-07-09, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danne90
Hur fan vill du ha mitt bästa? Jag gifter mig snart med en kinesiska och enligt SVP så är jag landsförrädare eftersom jag vill inte gifta mig med en svensk slyna. Ni kan dra åt helvete, jag skiter fullständigt i svenskhet och gener och allt trams som ni spottar ur er. Jag lever en gång och vill njuta av livet och vara lycklig. Jag skiter fullständigt i generationer som kommer efter mig.

Nej, Mona Sahlin är en landsförrädare. Du däremot är en ras- och folkförrädare, likaså din flickvän, och dina barn som du fullständig skiter i blir hemlösa.
Citera
2013-07-09, 14:57
Medlem
positivitizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne90

Skrämmande läsning, lever du verkligen lyckligt och njuter av livet med denna enorma egoism?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in