Kandidatprogram fysik i Lund, slåss i gruppen BII med 15,43 meritpoäng. Känns som man borde komma in.
Men vet inte om jag ska satsa på det, eller om jag ska satsa på att jobba ett år och köra ett par högskoleprov o sen köra civilingenjör robotik på MDH nästa år
extremt tajt med ekonomi nämligen, skulle vara skönt att anta utmaningen o lyckas få till bra resultat som mediasäljare och kunna gå in i studier nästa år utan att vara orolig för om csn kommer in direkt eller ej.
Men är ju samtidigt stora risker att man inte får till nåt resultat där, då har man ingenting säkert längre med ekonomi, jämfört med studiemedel varje månad...
Om du redan nu börjar tvivla på ditt val så kanske det är en bra signal.
Jag sökte tandläkarprogrammet på KI med 1,7 på HP. Om tidigare år är någon indikation så ser det ju rätt ljust ut. I värsta fall hamnar jag väl i Göteborg eller Malmö.
Har sökt masterprogram i företagande och ledning i Uppsala med inriktning på marketing management.
Är även redan antagen på MSc Business Administration - Strategy and Management in International Organisations i Linköping. Men blir Uppsala om jag blir antagen där!