2013-07-09, 00:50
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gälargäller
Jag skulle fortfarande vilja veta vad det är som gör att AJ betraktas som mindre begåvad? Det är inte så att det bara är sånt som sägs för han att gör dumma saker?

Människor har i alla tider dumförklarat dem som har andra åsikter eller lever på annat sätt än de själva. Dumförklaring eller demonisering är de klassiska misstagen när man hanterar personer som är annorlunda.

Jag tror inte AJ är obegåvad. Han har snarare ett antal brister som han använder sin begåvning till att fylla över. Tyvärr blir resultatet en personlighet som andra med rätta inte tycker om. Men dum, nej varför skulle han vara det? Övermodig tror jag däremot han är.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Det känns verkligen som en högoddsare, speciellt nu på sommaren när det nästan alltid är folk i rörelse där och dem paddlar i kanalen titt som tätt. Skulle vara som att be om att få kroppen upphittad.

Kolla i alla fall om ni kan.
Citera
Medlem
panzertaxs avatar
men för djävulen, bara för att man inte är anhållen, så betyder det inte att man inte är misstänkt. ALLA kan vara misstänkta, såväl myggan som försöker prata väl om sina barn i tråden som pt som var den första o snyfta i media.
Citera
2013-07-09, 00:51
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kekfakee
Ja DBs bil är bara ett förvillo spår tror jag faktiskt men att AT inte minns, nja det kan man ju försöka att skylla på så på något sätt är han involverad.

Du tycker inte att det verkar vara skrattretande korkat att använda sig av ett "villospår" som omedelbart och utan tvekan gör polisen ännu mer säkra på att AJ är gärningsman? ^^
Citera
2013-07-09, 00:51
Medlem
Citat:
Jag skulle fortfarande vilja veta vad det är som gör att AJ betraktas som mindre begåvad? Det är inte så att det bara är sånt som sägs för han att gör dumma saker?

Undrar jag med, samt varför folk börjar häckla B**ba för kroppen

har väl inte ett skit med fallet att göra.

tyvärr är nog A.J smartare än vad vi tror, om inte annat så har han tänkt igenom det här med att gömma kroppar tidigare. (om nu A.J är GM... mest troligt)
Citera
2013-07-09, 00:52
Medlem
Kurridutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shunen91
Vilka dejtingsidor är han medlem på?

Här i tråden har jag sett dumpar eller text från happypancake och firstdate.
Citera
2013-07-09, 00:54
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Människor har i alla tider dumförklarat dem som har andra åsikter eller lever på annat sätt än de själva. Dumförklaring eller demonisering är de klassiska misstagen när man hanterar personer som är annorlunda.

Jag tror inte AJ är obegåvad. Han har snarare ett antal brister som han använder sin begåvning till att fylla över. Tyvärr blir resultatet en personlighet som andra med rätta inte tycker om. Men dum, nej varför skulle han vara det? Övermodig tror jag däremot han är.

så om man är nazist och vill gasa judar och heila lite titt som tätt så är man.... övermodig?

Inte obegåvad och har brister?
Men människa, han + db + flera i samma krets hatar människor som råkar se ut som om de kommer från södern, A*J' hoppade och sparkade på en somaliers ansikte tidigare. Är det begåvning?
Citera
2013-07-09, 00:54
Medlem
Citat:

Jo det är det..
Citera
2013-07-09, 00:56
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Du tycker inte att det verkar vara skrattretande korkat att använda sig av ett "villospår" som omedelbart och utan tvekan gör polisen ännu mer säkra på att AJ är gärningsman? ^^

Jo det är det. Men samtidigt är det inget som förvånar.
Och dessutom tror jag inte dom hade något val. Oavsett dumpningsplats
så lär bilen ha använts till transport och var därmed tvungen att brännas.

Dessa tomtar tror nog alldeles för mycket om sig själva och sin förmåga att
klara sig undan. Men som jag skrev tidigare så är dom nog inte så smarta
som dom tror. Högmod går oftast före fall.
Citera
2013-07-09, 00:56
Medlem
Någon som vet ifall Leif GW har uttalat sig om detta försvinnande ännu?
Citera
2013-07-09, 00:58
Medlem
panzertaxs avatar
Hoppar man jämnfota på en annan människas huvud är man varken begåvad, frisk eller sund, oavsett vilken etnicitet endera har, ålder, fotbollsklubb, whatever.

Återgå till trådens ämne, det handlar om barn som saknar sin mamma. Å ni som läser tråden o faktiskt vet vad som har hänt, ledsen men tack vare denna tråd så har polisen redan koll på er.
Citera
2013-07-09, 00:58
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Någon som vet ifall Leif GW har uttalat sig om detta försvinnande ännu?

Det verkar ej så, ännu iaf..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in