2013-07-08, 19:51
Medlem
marc0p0l0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Snacket i våras var ju att gomez och robben förmodligen drar så nu önskar jag gomez all lycka! men hur tror ni det blir med robben?

Mycket tyder väl just nu på att han stannar i Bayern. Han verkar komma väldigt bra överens med Pep och i en intervju med 11fruende från idag verkade han överlag positiv till hur situationen är i Bayern överlag. Är självklart svårt att säga med tanke på den konkurrenssituation som finns på mittfältet där nu, de kommande veckorna får visa på vad Pep tänker. Verkar dock som om han stannar som sagt.

https://pbs.twimg.com/media/BOlt9_aCMAIFkNM.jpg:large
2013-07-08, 20:23
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marc0p0l0
Mycket tyder väl just nu på att han stannar i Bayern. Han verkar komma väldigt bra överens med Pep och i en intervju med 11fruende från idag verkade han överlag positiv till hur situationen är i Bayern överlag. Är självklart svårt att säga med tanke på den konkurrenssituation som finns på mittfältet där nu, de kommande veckorna får visa på vad Pep tänker. Verkar dock som om han stannar som sagt.

https://pbs.twimg.com/media/BOlt9_aCMAIFkNM.jpg:large

okej kul att höra
2013-07-08, 20:23
Medlem
namerlesss avatar
@NorwichCityFC: City can confirm striker and Canary legend Grant Holt has joined Championship side Wigan Athletic on a 3-year deal for an undisclosed fee.

Förtjänar inte han att spela i PL?
2013-07-08, 20:34
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kratan
Håller med!

Perez sa tydligen i dag i en stor intervju med någon spansk tv station att de skulle vilja behålla Gonzalo och att de inte fått något bud på honom. Han sa också att de inte lagt något bud på någon anfallare samt att Real inte lagt bud på Bale heller.

Det känns mest som show ärligt talat. Jag menar alla stora och seriösa medier både i Spanien och England har gaggat om den där övergången hur länge som helst nu. Higuains agent (och tillika egen far) har uttalat sig i media otaliga gånger om förhandlingar med Arsenal (och Juve). Att det inte skulle ligga någonting i allt det där gör det i så fall till den största blåsningen i historien.

Jag tror det har gått till ungefär såhär: Real har tidigare gått ut med att de vill sälja, Higuain själv vill lämna. Arsenal kommer in i bilden: Real är positiva, man har en värdering som ligger ungefär likvärdigt och Arsenal får tillåtelse att förhandla med spelaren. Nu sitter man i en sits där det i princip var klart för någon vecka sedan. Sedan är det någonting mellan klubbarna som man inte är överens om. Förmodligen vill Real ha mer pengar, ett par miljoner extra. Arsenal gör därför sitt stunt med att köpa Suarez istället för att visa attman inte på något sätt är beroende av Higuain, och Perez kontrar med att babbla om att behålla Higuain, och att man inte fått in något "officiellt" bud, vilket man troligtvis inte heller har fått om olika personer i klubbarna förhandlar och diskuterar sinsemellan.

Personligen är jag ärligt talat så trött på skiten att jag skiter i vad som händer med det där nu.
2013-07-08, 20:35
Medlem
Joves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namerless
@NorwichCityFC: City can confirm striker and Canary legend Grant Holt has joined Championship side Wigan Athletic on a 3-year deal for an undisclosed fee.

Har en väldigt svag säsong bakom sig samtidigt som Norwich värvat Ricky van Wolfsvinkel så kan nog bli ganska skralt med speltid för Holt
2013-07-08, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
Bra värvning av Atlético. Även om det nästan var tragiskt att se hur usel Villa var i slutet av säsongen. Trots det så tror jag inte att han är slut som fotbollsspelare, han är "bara" 31 år och har kvalitéer som inte försvinner med åldern.

-

Jag är lite imponerad av Fiorentina. Hittills så står sig nog Gomez, sett till priset som årets värvning. Eller är det någon jag glömmer?

Nej nej nej!

Neymar, där har du årets värvning! (Nej är vekligen inget Barca fan, verkligen inte)
Ja det är ett fint pris på Gomez, lite förvånande att inte fler ryckte i han. Fast samtidigt jäklig förvånad att inte fler är och försöker på Lewandowski.

Jag tror Gomez blir en flopp i Fiorentina, tyvärr.

Mvh
2013-07-08, 21:42
Medlem
DAGGER-5s avatar
Har läst lite att city vill värva Osvaldo/Negredo känns inte som de e några värdiga ersättare till Balo och Tevez ellervad tror ni ?
2013-07-08, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER-5
Har läst lite att city vill värva Osvaldo/Negredo känns inte som de e några värdiga ersättare till Balo och Tevez ellervad tror ni ?

Håller med, Negredo leverar säkert ett par mål. Men Osvaldo, nej nej!
2013-07-08, 23:08
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Ett av dom hetaste ryktena är väl Strootman till mittfältet, då parterna även bekräftat att det förs diskussioner. Sedan är det klart med Benatia och så försöker dom även värva en målvakt (De Sanctis?) och kanske även Nainggolan.
Okej Ser bra ut, tack!
2013-07-08, 23:41
Medlem
Audere-Est-Faceres avatar
Benteke har lämnat in en transferbegäran. Han gjorde tydligen samma sak när han var hos Genk.
Senast redigerad av Audere-Est-Facere 2013-07-08 kl. 23:47.
2013-07-08, 23:44
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namerless

Tydligen var han tillräckligt för Engelska landslaget enligt många härinne så ja, då borde han lira i PL enligt dem.
2013-07-08, 23:51
Medlem
kratans avatar
En sak jag funtat på är målvaktsituationen i Real hur kommer det bli? Antar att Iker kommer ta första platsen men hur ska man då göra med López i mitt tycke ( säkert andras också ) är han för bra för att nöta bänk. Hur ska han matchas kommer det bli likt Barcelona ala Pinto där López står alla cupmatcher eller? Han har sagt att han helst stannar i Madrid tills hans karriär är över så flytt är nog inte aktuellt.

Enligt Marca så kommer Real bryta kontraktet med nu tredjemålvakten Adán och låta han gå på fri transfer bland annat så är Valencia klubben Elche intresserade samt Levante.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in