2013-07-08, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlm-80
Jgjkvfyjxtj

Nicolas är svensk för er som nu är så nyfikna på hans ursprung. Han var även en vän till mig, en bra vän!
Vi/jag förstår fortfarande inte vad som kan ha hänt, för det där var inte Nico!
Han var en sådan där vän som kallades för svärmorsdröm och som aldrig gjorde någon illa och har aldrig gjort något våldsbrott, han var allt annat än våldsam.

Älskar dig vännen. <3

Du...din vän har mördat en person och skadat två andra. Det finns inga jävla förmildrande omständigheter här. Som vanligt när en mördare mördat skyndar vänner o bekanta till och försäkrar vilken fin kille han var. Din fina vän var en mördare. Du försvarar honom visst.
Och du borde skämmas.
Senast redigerad av korean 2013-07-08 kl. 23:22.
Citera
2013-07-08, 23:19
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Jgjkvfyjxtj

Nicolas är svensk för er som nu är så nyfikna på hans ursprung. Han var även en vän till mig, en bra vän!
Vi/jag förstår fortfarande inte vad som kan ha hänt, för det där var inte Nico!
Han var en sådan där vän som kallades för svärmorsdröm och som aldrig gjorde någon illa och har aldrig gjort något våldsbrott, han var allt annat än våldsam.
Vad som har hänt vet vi inte fortfarande, men att droger måste ha varit inblandat är ju solklart, frågan är bara hur drogerna tog sig in i han. Och att polisen som sköt han till döds på ett avspärrat område och var ett flertal med hundar behöver jag inte uttala mig om. Om ni och polisen hade känt Nico så hade ni förstått vad jag menar. Han var exemplarisk!
Jag försvarar självklart inte det han gjorde, men hur kunde det hända? :-(

Älskar dig vännen. <3

Du talar emot de andra vännerna till honom som skrivit här i tråden.
Återstår väl att se vad han hade för diagnoser och substanser.

.
Citera
2013-07-08, 23:20
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A5yl
Tror nog inte hon slutar älska sin son, även om det han gjort är fruktansvärt vidrigt. Vill väl bara behålla sin integritet. Ingen av de närmsta lär väl må så bra av det här?

Vart fanns pappan?

.
Citera
2013-07-08, 23:21
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Jgjkvfyjxtj
droger måste ha varit inblandat är ju solklart, frågan är bara hur drogerna tog sig in i han.

Kanske anföll drogerna bakifrån medan han sov? Eller tror du att han blivit tvingad att ta dem?
Citera
2013-07-08, 23:22
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korean
Märkligt hur GMs familjemedlemmar byter namn på fejjan snabbt. Från att ha samma efternamn har de nu bara initialerna, men i adressfältet har de kvar samma användarnamn.
Visst, han har gjort något fruktansvärt, men alla vänner och släkt i princip vill inte förknippas med honom. Hans mor verkar stängt ned sin fejja. Inte ens hon kan stå för sin avkomma.

Jag har faktiskt full förståelse för att de gör så, i tidigare händelser såsom i fallet med personen som dödat katter i högsbo så blev hans familj hotad till livet och tvingades flytta så att GM:s familj som denna tråd berör väljer att stänga ner eller byta namn på sina konton på facebook är inte så konstigt. Nu vet vi inte om de har fått framfört några hot mot sig ännu vilket jag hoppas att de slipper men jag blir inte förvånad om någon individ redan har framfört några eller om det kommer längre fram.
Senast redigerad av v50 2013-07-08 kl. 23:25.
Citera
2013-07-08, 23:23
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Du...din vän har mördat en person och skadat två andra. Det finns inga jävla förmildrande omständigheter här. Som vanligt när en mördare mördat skyndar vänner o bekanta till och försäkrar vilken fin kille han var. Din fina vän var en mördare. Du försvarar honom visst.
Och du borde skämmas.

Det finns det alltid då det rör sig om en psykiskt sjuk person. Så den kan inte ansvara för sina handlingar. Eller trodde du att detta är en normal person eller bara en som är full?

Citat:
Ursprungligen postat av v50
Jag har faktiskt full förståelse för att de gör så, i tidigare händelser såsom i fallet med personen som dödat katter i högsbo så blev hans familj hotad till livet och tvingades flytta så att GM:s familj som denna tråd berör väljer att stänga ner eller byta namn på sina konton på facebook är inte så konstigt. Nu vet vi inte om de har fått framfört några hot mot sig ännu vilket jag hoppas att de slipper men jag blir inte förvånad om någon individ redan har framfört några eller att det kommer längre fram.

Bry dig inte jag tror inte man har så stor koll på hans familj och inte har dom med det här vansinnesdådet att göra heller för den delen.
Citera
2013-07-08, 23:26
Medlem
Citat:
Du...din vän har mördat en person och skadat två andra. Det finns inga jävla förmildrande omständigheter här. Som vanligt när en mördare mördat skyndar vänner o bekanta till och försäkrar vilken fin kille han var. Din fina vän var en mördare. Och du borde skämmas.

Jag vet vad han har gjort och jag kan skriva det ingen, jag försvarar inte det. MEN, Nico som person var ingen pundare och inte heller något psykfall!!
Troligtvis har han fått i sig droger som har lett till detta. Jag känner han, så jag baserar det här på ren fakta och kännedom. Det ända jag ville klargöra var att det egentligen var en helt vanlig "svenne"
Så hade det inte varit för någon jäkla drog så hade det aldrig hänt.
Citera
2013-07-08, 23:27
Medlem
Citat:
Jgjkvfyjxtj

Du som känner honom....vet du var han befann sig den 19 oktober 2004????....i Linköping????
Citera
2013-07-08, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Jag har faktiskt full förståelse för att de gör så, i tidigare händelser såsom i fallet med personen som dödat katter i högsbo så blev hans familj hotad till livet och tvingades flytta så att GM:s familj som denna tråd berör väljer att stänga ner eller byta namn på sina konton på facebook är inte så konstigt. Nu vet vi inte om de har fått framfört några hot mot sig ännu vilket jag hoppas att de slipper men jag blir inte förvånad om någon individ redan har framfört några eller att det kommer längre fram.

Jag bara noterar hur de beter sig.
Dock är jag av den uppfattningen att föräldrar formar sina barn till en viss utsträckning.
Citera
2013-07-08, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raizzorblade
http://www.fightcampwarberg.se/till-media/

"Det namn på gärningsmannen som florerar har vare sig varit anmäld till tävlingen som boxare eller coach och vår uppfattning är att han inte heller tillbringat natten i den lokal som två föreningar nyttjade inför tävlingen som ägde rum på Thaifestivalen i Stenbrottet."

"vår uppfattning är att han inte heller tillbringat natten i den lokal.." Känns självklar, Fightcamp Warberg har ju inget med detta att göra, de har arrangerat festen och inget mer. Vad som verkligen hände i BT-hallen kan främst talespersoner för SSMT svara för men gissningsvis är det inte riktigt läge för det.
Citera
Bannlyst
Citat:
Så hade det inte varit för någon jäkla drog så hade det aldrig hänt.

Så du skyller på droger?
Citera
Medlem
MrsMagoos avatar
Polisen slog till mot knivmannens hem
Fynden: en stationär dator - och ett gevär av okänd typ.
Samtidigt kommer nu uppgifter om att 24-åringen kan ha känt sig förföljd

– Sådant här inträffar vanligen hos psykotiska personer som lider av vanföreställningar, kanske hallucinationer

http://www.expressen.se/nyheter/polisen-slog-till-mot-knivmannens-hem/
Senast redigerad av MrsMagoo 2013-07-08 kl. 23:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in