Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-07-08, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Var kommer då alla subsahariska negrer ifrån och vad har de för officiellt skäl att vara här? Det fullständigt kryllar av riktiga negrer i Sveriges tre största städer numera. Det rör sig alltså inte om somalier, eritreaner eller andra negerhybrider, som det kryllar ännu mer utav, utan riktiga fullblodsnegrer. Var kommer alla dessa ifrån? Nigeria? Gambia? Ghana? Kamerun? Elfenbenskusten? Kongo? Angola? Uganda?

De är väl här av samma anledning som alla andra Svenskar. För att arbeta och umgås med släkt och vänner.
Citera
2013-07-08, 17:11
Medlem
Ustyugov2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Nej, jag menade kan vara acceptabelt. Något generellt och allmänt accepterande av brottslighet bara för att den är eller sägs vara av politisk art är jag inte för.

I just självförsvarssituationer, som var det scenario du tog upp, är jag beredd att acceptera betydligt mer. Jag kanske är mer radikal än dig i det här avseendet, det hade varit häftigt.
Citera
2013-07-08, 17:11
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Haha, jag känner ungefär likadant
Tåls att upprepas.....Lägga lapp i lådan är bara en fis i rymden, att bygga en folkrörelse med starka gräsrötter är det viktigaste.

Lyckas man någonsin få ihop 2000 offervilliga män som kan stå längst fram i ledet, dela ut smällarna och ta emot smällarna - när samhället börjat bli kaotiskt, så är allt vunnet. Det är på den vägen det kommer bli till slut, för lyckas SvP komma upp i 2-3 och nosar på 4 procent i framtiden kommer partiet redan ha förbjudits, många åkt i fängelse av regimen, och då har man inte mycket annat till val än att ta till våld (eller lägga sig ner och ge upp inför judarna).... då är det fega svenssons som knyter näven i fickan på daglig basis, som kommer vara viktiga.
Senast redigerad av NirvanA 2013-07-08 kl. 17:14.
Citera
2013-07-08, 19:12
Medlem
Dorniers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ustyugov2
Vill passa på och rikta ett välmenat "hell seger" till Varnagel som tack för hans [...] inläggskavalkad. Oerhört bra.

Heil Varnagel.
Citera
2013-07-08, 20:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HarrySTruman
Det är precis det som görs. Hur många procent tror du kommer till Europa och om vi drar det ännu längre, till Sverige. Flyktingströmmarna och flyktinglägerna söder om Somalia är enorma. Miljontals människor bor där (i tält om de har tur). Och att "Svenskar" klagar på de få som kommer hit är bara absurt
Svårt att skilja på kukar och morötter? Där får de i bästa fall ett tält av FN, här får de livstids försörjning för hela klanen på din och min bekostnad.
Citera
2013-07-08, 20:45
Medlem
Apropå det här:https://www.realisten.se/2013/07/02/snabbmatskedjan-max-tar-stallning-mot-sd-satsar-pa-att-anstalla-framlingar/

Vore det inte en bra idé att trycka upp riktade blad och dela ut utanför "restaurangerna"?
Citera
2013-07-08, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Tåls att upprepas.....Lägga lapp i lådan är bara en fis i rymden, att bygga en folkrörelse med starka gräsrötter är det viktigaste.

En stark folkrörelse är förvisso viktig men det är också viktigt att man går framåt i valen och vinner röster. Inte för att vi i dagsläget kommer att ha en rimlig chans att få makten men en starkt närvaro i riksdagen är grundläggande för att partiet ska kunna gå framåt och bli en maktfaktor att räkna med. Ett SvP på 6% skulle få hela etablissemanget att skaka, tänk då vad ett SvP på 12-20% skulle innebära.

Framtiden är vår om vi lägger en god grund nu, de närmaste 20-30 åren kommer att tillhöra oss.

Citat:
Lyckas man någonsin få ihop 2000 offervilliga män som kan stå längst fram i ledet, dela ut smällarna och ta emot smällarna - när samhället börjat bli kaotiskt, så är allt vunnet.

Om SvP blir en verklig maktfaktor så kommer man att kunna få ihop betydligt mer än 2000 personer när samhället faller samman.

Citat:
Det är på den vägen det kommer bli till slut, för lyckas SvP komma upp i 2-3 och nosar på 4 procent i framtiden kommer partiet redan ha förbjudits, många åkt i fängelse av regimen, och då har man inte mycket annat till val än att ta till våld (eller lägga sig ner och ge upp inför judarna).... då är det fega svenssons som knyter näven i fickan på daglig basis, som kommer vara viktiga.

Osannolikt att partiet förbjuds vid 3-4%, i allmänhet så försöker etablissemanget skjuta upp den här typen av åtgärder så länge så möjligt och de är hur som helst inte särskilt effektiva och kommer inte att vara tillräckliga för att stoppa oss hur som helst.
Citera
2013-07-08, 22:18
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germania
den här mannen ska rädda vårt folk?
http://2.bp.blogspot.com/-kn6vh8gnupk/UWG8aGESziI/AAAAAAAABCo/rtYEP3lRBYw/s1600/528513_115632271966448_768668588_n.jpg
Åh nej.. inte han!!

Har träffat honom i privata sammanhang. Han skämmer alltid ut NS-rörelsen genom att gå runt och snacka massa jävla goja och skryta om olika vapen han har hemma.
Citera
2013-07-08, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
På hemsidan står det att svenska tillgångar ska tillhöra svenskarna.

Vad menas? Är SvP ett kommunistiskt parti som vill konfiskera tillgångar för att ges till etniska svenskar?

Amm ja! Varför ska svenskar ge sina till¨ångar till någon annan än svensk?
Citera
2013-07-08, 23:22
Medlem
NoEasyWayOuts avatar
Tycker också Dans ställningstagande till "samer" är lite märklig.

90% av alla Samer(kan de ens kallas samer så utblandade de är idag) är förmodligen vitare och närmare den svenska genpoolen än sydeuropéerna som är godkända?

I vilket fall bör de inte få några särbidrag och landsområden tillägnade deras renskötsel. Antingen räknas de som svenskar eller så får de en egen liten stat. De kan inte äta hela kakan och sen få massa mer kaka liksom.
Citera
2013-07-08, 23:24
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoEasyWayOut

90% av alla Samer(kan de ens kallas samer så utblandade de är idag) är förmodligen vitare och närmare den svenska genpoolen än sydeuropéerna som är godkända?

I vilket fall bör de inte få några särbidrag och landsområden tillägnade deras renskötsel. Antingen räknas de som svenskar eller så får de en egen liten stat. De kan inte äta hela kakan och sen få massa mer kaka liksom.
Jag som ofta befinner mig på Nordgrader där samer är vanligt förekommande ser ändå 10 gånger av 10 rätt på vilka som är samer och inte, de har ett väldigt säreget utseende, något som inte liknar dom riktiga svenska fenotyperna.
Citera
2013-07-08, 23:26
Medlem
trtrtrtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoEasyWayOut

Tycker Dan har helt rätt och om hans åsikter i frågan även är, eller kommer bli, SvP:s officiella hållning är det positivt. En konsekvent linje är den enda rätta som sagt. Att som du sitta och jämföra med andra folkslag som är brunare för att ursäkta samernas genetiska avvikelser är korkat och inget man bör lyssna på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in