Citat:
Ursprungligen postat av
miggafrii
Ja det första jag vill säga är att jag tog bort min blogg och stängde min Facebook för att skydda mina barn och inget annat eftersom dom är totalt oskyldiga barn som inte kan försvara sig. Eftersom ni verkar veta mera om mig och mitt liv än vad jag själv gör ska jag bara göra klart att hade jag varit misstänkt för minsta lilla hade jag suttit hos polisen nu och inte Heller fått tillbaka min telefon samt dator. Någon surfplatta har jag aldrig ägt. Jag skäms Heller inte för mitt jobb, jag har iallafall ett jobb och med tanke på hur många av er som sitter här och analyserar dag in och dag ut om saker ni uppenbarligen inte har en aning om verkar det inte troligt att de flesta av er inte har ett jobb. Jag är fortfarande God vän med a j och så länge ingen är dömd för något anser jag inte att man ska peka ut någon och han har definitivt inte hotat mig att göra eller inte göra något eftersom han är min vän. Sen era andra analyser om mig och mitt liv det bjuder jag på eftersom mitt liv är väldigt innehålls rikt och spännande på massa sätt lite roligt ändå eftersom mitt riktiga liv är ganska tråkigt och enformigt som de flesta andras...men sitt ni här och dra era slutsatser bäst ni vill som sagt har ni så tråkigt att ni måste komma på lögner för att era egen påhittade analyser och spekulationer ska låta mer spännande så kör bara jag har semester det är sol och varmt nu ska jag fortsätta mitt lite tråkiga men ändå bra liv ihop med mina barn och så får vi alla se hur detta slutar. Kan även tillägga att jag inte träffat i.f sen 2004..... så nu kan ni släppa det också ;-) ha en fortsatt bra dag. / Te*ez Ber*hage
Så talande att du inte kunde hålla dig ifrån att skriva något.
Lika talande är det att dit långa inlägg inte säger ett skit om dom frågor som ställts
i tråden. Ja du vet definitivt vilka frågor det handlar om.
Detta gör ju att du bara blir ÄNNU mer misstänkt för att veta mer än du säger.