2013-07-08, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Grymt starkt att komma tillbaka och kontra
Att du fick tillbaka prylarna säger faktiskt det mesta om din oskuld. Polisen hade nog hellre fördomsfullt förhört en tjej!
Grejerna hade väl inte ens varit borta?
Varför mörkar hon om surfplattan?
Citera
2013-07-08, 15:51
Medlem
Jag har varit i kontakt med en medial person för jag känner att hitta B.O börjar att bli en omöjlighet.
Denna person har sagt till mig att hon ska ligga mycket nära järnvägen på en gård i närheten av ett gult hus med ev en uttjänad gammal traktor på gården.
På den tomten ska hon ligga i en bil förmodligen inlindad i plast eller i en plastpåse.
Vill även tillägga att en kollega till henne fick efter vårat samtal fick exakt samma bilder.
Mina bilder för mig till Wargön och höger sida om järnvägsövergången.
Citera
2013-07-08, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Det reder lätt ut sig den här jävla sörjan..om aj är gm så har han ju lyckats att skaffa sej alla hantlangare ingen annan kriminell ville ha...det är ju bara .."inga hästar i hagen folk ". Som han har i sin omkrets...inga hög oddsare nån av dom...grejen är att nu sitter han ju i positionen att det är skit samma om han är smart eller ej nu är det ju hans underbart rubbade kamrater Som ska klara trycket..hmm tror jag knappast att dom gör. ..verkar vara rätt blödiga killar innerst inne...det är ju faktiskt så att vi är ju inte mer än människor..dom bryter snart ihop...aj däremot tror jag inte ens bryter ihop om han åker in...
Inga högoddsare nån av dom?
Menar su att dom är lågoddsare? Och med det för det mesta klarar av vad dom tar sig an?
Citera
2013-07-08, 15:53
Medlem
Kurridutts avatar
Detta har väl inte direkt med fallet i sig att göra, men jag vill göra er uppmärksamma på att Polisen i de flesta fall gör en spegling av bl a datorer som dem intresserar sig för. Vet ett tillfälle där en speglades i hemmet och inte ens beslagtogs. Dagens IT-teknik har kommit långt och de har tillgång till allt som är något värt.

M.a.o. så har tiden som något är beslagtaget, överhuvudtaget noll med innehållet och Polisens intresse att göra.
Citera
2013-07-08, 15:53
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Grejerna hade väl inte ens varit borta?
Varför mörkar hon om surfplattan?
Jo, det framkom ju att hon blev av med grejerna om det var i fredags?
Polisen bekräftade ju att de gjort flera husrannsakningar och tillslag på ett antal adresser i Thn.
Det kan ju vara så ang. en ev. surfplatta att den tillhör barnen, som defenitivt inte är inblandade på något sätt
Citera
2013-07-08, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miggafrii
Ja det första jag vill säga är att jag tog bort min blogg och stängde min Facebook för att skydda mina barn och inget annat eftersom dom är totalt oskyldiga barn som inte kan försvara sig. Eftersom ni verkar veta mera om mig och mitt liv än vad jag själv gör ska jag bara göra klart att hade jag varit misstänkt för minsta lilla hade jag suttit hos polisen nu och inte Heller fått tillbaka min telefon samt dator. Någon surfplatta har jag aldrig ägt. Jag skäms Heller inte för mitt jobb, jag har iallafall ett jobb och med tanke på hur många av er som sitter här och analyserar dag in och dag ut om saker ni uppenbarligen inte har en aning om verkar det inte troligt att de flesta av er inte har ett jobb. Jag är fortfarande God vän med a j och så länge ingen är dömd för något anser jag inte att man ska peka ut någon och han har definitivt inte hotat mig att göra eller inte göra något eftersom han är min vän. Sen era andra analyser om mig och mitt liv det bjuder jag på eftersom mitt liv är väldigt innehålls rikt och spännande på massa sätt lite roligt ändå eftersom mitt riktiga liv är ganska tråkigt och enformigt som de flesta andras...men sitt ni här och dra era slutsatser bäst ni vill som sagt har ni så tråkigt att ni måste komma på lögner för att era egen påhittade analyser och spekulationer ska låta mer spännande så kör bara jag har semester det är sol och varmt nu ska jag fortsätta mitt lite tråkiga men ändå bra liv ihop med mina barn och så får vi alla se hur detta slutar. Kan även tillägga att jag inte träffat i.f sen 2004..... så nu kan ni släppa det också ;-) ha en fortsatt bra dag. / Te*ez Ber*hage

Ter*ez tack att du hör av dig och stoppar onödigt spekulerande. Skönt att du inte upplever dig hotad. Du skriver att du stängt blogg o fb för att skydda dina barn. Klokt. Tänk dock på att AJ är våldsbenägen. Föreslår att du skyddar dina barn även genom att avveckla bekantskapen med honom. Du är värd stabila vänner och dina barn en uppväxt utan våldsverkare.
Citera
2013-07-08, 15:56
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miggafrii
Ja det första jag vill säga är att jag tog bort min blogg och stängde min Facebook för att skydda mina barn och inget annat eftersom dom är totalt oskyldiga barn som inte kan försvara sig. Eftersom ni verkar veta mera om mig och mitt liv än vad jag själv gör ska jag bara göra klart att hade jag varit misstänkt för minsta lilla hade jag suttit hos polisen nu och inte Heller fått tillbaka min telefon samt dator. Någon surfplatta har jag aldrig ägt. Jag skäms Heller inte för mitt jobb, jag har iallafall ett jobb och med tanke på hur många av er som sitter här och analyserar dag in och dag ut om saker ni uppenbarligen inte har en aning om verkar det inte troligt att de flesta av er inte har ett jobb. Jag är fortfarande God vän med a j och så länge ingen är dömd för något anser jag inte att man ska peka ut någon och han har definitivt inte hotat mig att göra eller inte göra något eftersom han är min vän. Sen era andra analyser om mig och mitt liv det bjuder jag på eftersom mitt liv är väldigt innehålls rikt och spännande på massa sätt lite roligt ändå eftersom mitt riktiga liv är ganska tråkigt och enformigt som de flesta andras...men sitt ni här och dra era slutsatser bäst ni vill som sagt har ni så tråkigt att ni måste komma på lögner för att era egen påhittade analyser och spekulationer ska låta mer spännande så kör bara jag har semester det är sol och varmt nu ska jag fortsätta mitt lite tråkiga men ändå bra liv ihop med mina barn och så får vi alla se hur detta slutar. Kan även tillägga att jag inte träffat i.f sen 2004..... så nu kan ni släppa det också ;-) ha en fortsatt bra dag. / Te*ez Ber*hage

Så talande att du inte kunde hålla dig ifrån att skriva något.

Lika talande är det att dit långa inlägg inte säger ett skit om dom frågor som ställts
i tråden. Ja du vet definitivt vilka frågor det handlar om.

Detta gör ju att du bara blir ÄNNU mer misstänkt för att veta mer än du säger.
Citera
2013-07-08, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan
Jag har varit i kontakt med en medial person för jag känner att hitta B.O börjar att bli en omöjlighet.
Denna person har sagt till mig att hon ska ligga mycket nära järnvägen på en gård i närheten av ett gult hus med ev en uttjänad gammal traktor på gården.
På den tomten ska hon ligga i en bil förmodligen inlindad i plast eller i en plastpåse.
Vill även tillägga att en kollega till henne fick efter vårat samtal fick exakt samma bilder.

F.H's hus i S*lstad är gult, ligger precis bredvid järnvägen. Gården är väldigt igenväxt och det har tidigare stått många fordon på gården.
Citera
2013-07-08, 15:59
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan
Det låter ju som en rätt bra beskrivning på FHs hus. Dock finns det ingen traktor där, men både DBs buss (silverpilen) och en annan gammal bil står parkerade där. Men polisen har ju redan varit där så då borde väl kroppen i så fall ha hittats.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fingertutan
Ja, hade det varit ett skjutvapen så hade grannarna absolut reagerat. Dessutom, vad jag har hört så har grannarna hört dunsar och inga skott.

Blir inte förvånad om nåt stort tungt kastats på BO, träffat illa och med tanke på BO´s blödarsjuka legat och förblött sig till döds!! (vill minnas att A.J kastat nån slags motionscykel på ett av sina ex!)

A.J är i eg en rätt feg gosse enligt mig. undrar om han ens vågar ta av fiskar från krokarna om han får napp ..troligtvis detta han har sina små piff och puff vänner till!
Citera
Medlem
panzertaxs avatar
En till som träder fram och gör ett uttalande, utan att svara på de frågetecken som finns och som skulle kunna hjälpa till att få fram nya ledtrådar som kan leda till att fallet löses. Inte heller någon sympati uttalad för brottsoffret denna gång heller.

För barnens skull, om vi nu pratar barn och föräldraskap, så finns det två barn som fortfarande saknar sin mor. Även om hon inte är vid liv, så är ändå ett negativt besked bättre än ovisshet. Vilka barn vill växa upp och få veta att deras mamma är spårlöst försvunnen och aldrig återfunnen?

Polisen bevakar denna tråd och även om spekulationerna och diskussionerna ibland kan vara offtopic, så får även dem ledtrådar och tips härifrån som kan bistå deras utredning. Underskatta aldrig effekten av att vara fler personer som engagerar sig.
Citera
2013-07-08, 16:01
Medlem
Någon som har tipsat om Öresjö? Finns en hel del brunnar längs gamla Öresjövägen. GM kan ha dumpat BO i en övergiven brunn i Öresjö. Sedan bränt bilen som villospår på hunneberg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in