2013-07-08, 15:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kshatriya.
Det finns ett ödehus upp mot Vänersnäs, om du fortsätter förbi där man svänger ner mot Gaddesanda, så tat man vänster längre upp vid en grusväg som leder till en ganska stor gård, sen får man fortsätta en bit till för att komma till ett övergivet vitt hus. Det snackas om att HA använder det men jag vet inte, fortsätter man sedan förbi där så kommer man till ett fiskeställe. Man brukar säga att det ligger vid tegelbruket om det säger sig något.
HA har tillgång till syra . Just sayin
Citera
2013-07-08, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pejori
Helt klart ett tänkbart cenario.
Nu var IOFS merparten av grannarna inte hemma, men ändå..

Sedan. VEM ÄR TB!!!
Varför är BO:S initialer helt plötsligt IF?
Hon heter enl. sig själv och anhöriga IH

Nä du det heter hon inte!
Citera
2013-07-08, 15:38
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Nä du det heter hon inte!
Vi vet. Personen snurrade ihop det, vilket han förklarade ett par sidor tillbaka.
Citera
2013-07-08, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miggafrii
Ja det första jag vill säga är att jag tog bort min blogg och stängde min Facebook för att skydda mina barn och inget annat eftersom dom är totalt oskyldiga barn som inte kan försvara sig. Eftersom ni verkar veta mera om mig och mitt liv än vad jag själv gör ska jag bara göra klart att hade jag varit misstänkt för minsta lilla hade jag suttit hos polisen nu och inte Heller fått tillbaka min telefon samt dator. Någon surfplatta har jag aldrig ägt. Jag skäms Heller inte för mitt jobb, jag har iallafall ett jobb och med tanke på hur många av er som sitter här och analyserar dag in och dag ut om saker ni uppenbarligen inte har en aning om verkar det inte troligt att de flesta av er inte har ett jobb. Jag är fortfarande God vän med a j och så länge ingen är dömd för något anser jag inte att man ska peka ut någon och han har definitivt inte hotat mig att göra eller inte göra något eftersom han är min vän. Sen era andra analyser om mig och mitt liv det bjuder jag på eftersom mitt liv är väldigt innehålls rikt och spännande på massa sätt lite roligt ändå eftersom mitt riktiga liv är ganska tråkigt och enformigt som de flesta andras...men sitt ni här och dra era slutsatser bäst ni vill som sagt har ni så tråkigt att ni måste komma på lögner för att era egen påhittade analyser och spekulationer ska låta mer spännande så kör bara jag har semester det är sol och varmt nu ska jag fortsätta mitt lite tråkiga men ändå bra liv ihop med mina barn och så får vi alla se hur detta slutar. Kan även tillägga att jag inte träffat i.f sen 2004..... så nu kan ni släppa det också ;-) ha en fortsatt bra dag. / Te*ez Ber*hage

Hur kunde du veta att AJ oh PT bråkat i telefonen på kvällen innan alla andra?.
Hur kunde du veta att det hittats blod på Östra Margaretavägen?.
Hur tog du dig hem till Uddevalla den aktuella lördagsnatten/söndagsmorgonen?.

Tacksam för svar!

Mvh
Senast redigerad av JahBlesss 2013-07-08 kl. 15:43.
Citera
2013-07-08, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Av det man läser så har hon en psykisk störning. Bipolär minst.
Vilken dåre
Om det var det jag menat så hade det varit extremt OT ja
Citera
2013-07-08, 15:41
Bannlyst
Citat:
Ja det första jag vill säga är att jag tog bort min blogg och stängde min Facebook för att skydda mina barn och inget annat eftersom dom är totalt oskyldiga barn som inte kan försvara sig. Eftersom ni verkar veta mera om mig och mitt liv än vad jag själv gör ska jag bara göra klart att hade jag varit misstänkt för minsta lilla hade jag suttit hos polisen nu och inte Heller fått tillbaka min telefon samt dator. Någon surfplatta har jag aldrig ägt. Jag skäms Heller inte för mitt jobb, jag har iallafall ett jobb och med tanke på hur många av er som sitter här och analyserar dag in och dag ut om saker ni uppenbarligen inte har en aning om verkar det inte troligt att de flesta av er inte har ett jobb. Jag är fortfarande God vän med a j och så länge ingen är dömd för något anser jag inte att man ska peka ut någon och han har definitivt inte hotat mig att göra eller inte göra något eftersom han är min vän. Sen era andra analyser om mig och mitt liv det bjuder jag på eftersom mitt liv är väldigt innehålls rikt och spännande på massa sätt lite roligt ändå eftersom mitt riktiga liv är ganska tråkigt och enformigt som de flesta andras...men sitt ni här och dra era slutsatser bäst ni vill som sagt har ni så tråkigt att ni måste komma på lögner för att era egen påhittade analyser och spekulationer ska låta mer spännande så kör bara jag har semester det är sol och varmt nu ska jag fortsätta mitt lite tråkiga men ändå bra liv ihop med mina barn och så får vi alla se hur detta slutar. Kan även tillägga att jag inte träffat i.f sen 2004..... så nu kan ni släppa det också ;-) ha en fortsatt bra dag. / Te*ez Ber*hage
Varför har su varit utan dator?
Du skrev tidigare att du köpt en surfplatta, men mest till dina barn så dom inte aka använda din dator.
Hur kände du id*?
Va ni vänner förut ? Isf varför inte längre?
Du dementerar inte mycket i ditt inlägg om det som sagts om dig.
Vad gjorde su och AJ dagen/dagarna efter id* försvann?
Hur kom du hem efter du varit ute "den natten" , och när?
Dessa frågor för att kunna spinna vidare utan dig i fortsättningen.
Citera
2013-07-08, 15:41
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ja det första jag vill säga är att jag tog bort min blogg och stängde min Facebook för att skydda mina barn och inget annat eftersom dom är totalt oskyldiga barn som inte kan försvara sig................................
men ändå bra liv ihop med mina barn och så får vi alla se hur detta slutar. Kan även tillägga att jag inte träffat i.f sen 2004..... så nu kan ni släppa det också ;-) ha en fortsatt bra dag. / Te*ez Ber*hage
Grymt starkt att komma tillbaka och kontra
Att du fick tillbaka prylarna säger faktiskt det mesta om din oskuld. Polisen hade nog hellre fördomsfullt förhört en tjej!
Senast redigerad av Tomato 2013-07-08 kl. 15:45.
Citera
2013-07-08, 15:42
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
*Wall of text utan styckeindelning*
Vore intressant att veta lite hur och när du åkte hem till Uddevalla den natten och vilken som är "den hemliga adressen" (räcker med gata) så kommer du säkert inte misstänkas för någonting mer sen.
Citera
2013-07-08, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Enligt en av mina källor har det redan gjorts sökningar i det området vid ett tidigt stadium

Ok, det låter bra.
Citera
2013-07-08, 15:46
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:

Starkt skrivet. Har man en vän så vill man inte misstänka honom. Det är det som är vänskap och samhället vilar ytterst på det. Men polisen lägger pussel och det är därför bäst att ge dem pusselbitarna de behöver och det hoppas jag du har gjort.
Citera
2013-07-08, 15:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av puttessyrra
MPS va inte intresserade av sådana tips, vet inte hur polisen ser på de om dom e för eller emot
De mediala kan ju försöka finna henne, lyckas det så kan man se det som att det fungerar.
Citera
2013-07-08, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Någon skrev i tråden att miggafrii inte känner/kände IF. Googlade på miggafrii + bilder och dök på en bild på henne tillsammans med D*ta som i sin tur varit kompis med IF till för ett tag sedan. Gemensam vän är ju också AJ. Rimligt är det ju då att miggafrii och IF känner/kände varandra och att IF:s barn kanske känner sig trygg med henne.

Vad har IF:s pappas liv att göra med vad som nu har skett? Barn från alla samhällsklasser kan hamna helt fel! Och hon har ju en mamma också eller var hon frånvarande under uppväxten?

Å hur tror du då mamman är som skaffat barn med en sådan man. Jo av samma skrot och korn!

Skandal att ungar ska behöva växa upp på detta sätt för att sedan föra sitt urusla sociala arv vidare till ytterligare en generation!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in