2013-07-08, 14:26
Medlem
Förstår inte varför vi spekulerar i att ett skjutvapen skulle ha dödat I? Det låter rätt mycket och då hade grannar verkligen reagerat.
Nej, kniv är mer troligt, anser jag.
Citera
2013-07-08, 14:27
Medlem
Novisa79s avatar
Var nyss vid Eldmörjan. Två poliser å en hund i en liten båt som sakta gled runt. Lugnt än så länge.
Citera
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pejori
Helt klart ett tänkbart cenario.
Nu var IOFS merparten av grannarna inte hemma, men ändå..

Sedan. VEM ÄR TB!!!
Varför är BO:S initialer helt plötsligt IF?
Hon heter enl. sig själv och anhöriga IH
Hon heter I*a Fässber* (d,g)
Citera
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuchsbau
Förstår inte varför vi spekulerar i att ett skjutvapen skulle ha dödat I? Det låter rätt mycket och då hade grannar verkligen reagerat.
Nej, kniv är mer troligt, anser jag.

Ja, hade det varit ett skjutvapen så hade grannarna absolut reagerat. Dessutom, vad jag har hört så har grannarna hört dunsar och inga skott.
Citera
2013-07-08, 14:28
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Tja hon visste adress innan någon annan
Och att bloggen stängdes var nog inte hennes egna idé, det var nog på order av AJ när han släpptes.
Citera
2013-07-08, 14:29
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fingertutan
Ja, hade det varit ett skjutvapen så hade grannarna absolut reagerat. Dessutom, vad jag har hört så har grannarna hört dunsar och inga skott.
Dunsar? Det har jag missat.
Jag trodde inte de hade hört nåt.
Citera
2013-07-08, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
En tokig teori som kanske redan har avfärdats, men som jag isf helt har missat.
Om grannarna larmade om blodet först vid lunchtid, hur vet man då att blodet har funnits där ända sen natten. Det känns lite märkligt att ingen har sett det på hela fm .
Kan inte blodet ha hamnat där senare, barnet lämnas när det vilar och IF kånkas ut till en framkörd bil?

Nu tar jag skydd!
Tidningsbud brukar kunna lämna tidangivelser...
Graden av levring av blodet, inkl blödarsjukan...
Citera
2013-07-08, 14:31
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Dunsar? Det har jag missat.
Jag trodde inte de hade hört nåt.

Skrev nog det tidigare, att grannar var hemma, men ingen verkade bry sig då och därför har jag inte skrivit det fören nu. Ja, det hade hört dunsar och jag har hört det från en pålitlig källa.
Citera
2013-07-08, 14:32
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pejori
Med tanke på hennes självskadebeteende, så kanske hon är skörare än hon vill ge sken av.

Ja i denna historien är det många som har farit illa i sin barndom, ja VET att några har haft det riktigt jobbigt.

BOs far Clif* är vida känd här i regionen och han har gjort så mycket hemskheter mot så många människor. Jag vet inte hur I*a har haft det i sin barndom men med en sådan far kan jag tänka mig att den har varit väldigt otrygg. Hoppas han inser de facto att hans liv bidragit till den situation hans dotter befinner sig i..
Citera
2013-07-08, 14:35
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fingertutan
Skrev nog det tidigare, att grannar var hemma, men ingen verkade bry sig då och därför har jag inte skrivit det fören nu. Ja, det hade hört dunsar och jag har hört det från en pålitlig källa.
Vet du om det var på natten eller förmiddagen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Vet någon om det ens var möjligt att identifiera vilken bil det var innan DB gick ut med att det var hans bil som brunnit? Kan det i så fall inneburit att han försagt sig och därmed vetat att det var just hans bil som brann?

Eller kanske TBs armband? Hon ska ju nämligen ha haft ett armband (eller om det är en hårsnodd?) på sig samma kväll enligt bilden på hennes blogg.

Ja det går att identifiera ägare till utbrunnen bil så länge den inte smält ner vilket är helt osannolikt.

Någon här i tråden talade om att ett armband skulle ha hittats i/vid bilen.
Citera
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenyngve
Ja i denna historien är det många som har farit illa i sin barndom, ja VET att några har haft det riktigt jobbigt.

BOs far Clif* är vida känd här i regionen och han har gjort så mycket hemskheter mot så många människor. Jag vet inte hur I*a har haft det i sin barndom men med en sådan far kan jag tänka mig att den har varit väldigt otrygg. Hoppas han inser de facto att hans liv bidragit till den situation hans dotter befinner sig i..

Det kan även förklara varför hon dras till liknande män... där känner hon igen sig. Hur menar du att hennes far skulle bidragit? Att han får betala med sin dotter för något eller att han skulle vara inblandad i hela eländet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in