2013-07-08, 14:12
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av woaaah
Dom har ju kört en faceswap på den där insåg jag nu när jag såg den förstorade bilden.

såklart!

då ser man ju klart att det är han.

.
Citera
2013-07-08, 14:13
Medlem
Qjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
tjejen borde finnas bland hans vänner på fb.
Finns hon säkert men känns ju lite onödigt att behöva outa henne?
Citera
2013-07-08, 14:14
Medlem
Citat:
Dom har ju kört en faceswap på den där insåg jag nu när jag såg den förstorade bilden.

Aaah därför det såg lite skumt ut, hade en känsla något inte stämde men kunde itne sätta fingret på det
Citera
2013-07-08, 14:14
Bannlyst
Citat:
Jag skulle sätta pengar på en cocktail av anabola, antidepressiva, cannabis och möjligen amfetamin. Alkohol och aggressioner på det, och sen värmen den här dagen fick skallen att koka över.

Återigen skulle jag vilja veta mer om familjesituationen. Utan att hänga ut fler verkar det vid snabb titt på facebook som att pappan inte riktigt finns med i bilden, vilket brukar vara ett orosmoment för vilsna pojkar.

.
Ja, frånvarande fader känns inte långsökt.. Tror samma sak..

Angående drogerna så måste det varit några som både dämpar smärta, rädsla och empati, samt skapar aggresioner..
Citera
2013-07-08, 14:17
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qj
Finns hon säkert men känns ju lite onödigt att behöva outa henne?

Kan ju finnas intressant information på hennes vägg på facebook.

.
Citera
2013-07-08, 14:19
Medlem
Bylines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FonnieSaltloek
Ja, frånvarande fader känns inte långsökt.. Tror samma sak..

Angående drogerna så måste det varit några som både dämpar smärta, rädsla och empati, samt skapar aggresioner..
Nja, någon större läkemedels/drog-cocktail behöver det inte vara. Enbart steroider kan ge allvarliga och plötsliga psykoser. Alkohol är ofta en utlösande faktor, men behöver inte alls vara det utan enbart steroidmissbruk i sig själv (eller högdosbehandling inom vården) kan ge upphov till mycket våldsamma steroidpsykoser.
Citera
2013-07-08, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panspectralist
hmmm, tveksamt om jag borde posta det här...men här kan man se alla hans inlägg på muaythaiklubben:

https://www.facebook.com/groups/494028307277463/search/?query=nicolas%20estemar

Ser ut som att han provtränade ett tag i början av vårterminen men inte fortsatte träna.
Citera
Medlem
karlinges avatar
Citat:

Mer åt det här hållet då antar jag. http://www.ladda-upp.se/bilder/fxlxkeirdmhxto
Citera
Medlem
woaaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somndrucken
Aaah därför det såg lite skumt ut, hade en känsla något inte stämde men kunde itne sätta fingret på det

Man ser det rätt väl på tjejansiktet, precis vid pannan.

Här kommer en "re-faceswap":

Re-faceswappad bild

Blir dock inte bra för att dom trixat med saturation och förmodligen storleken också, men man får en lite bättre bild.

Inte så bra gjort dock, sitter inte med en mus just nu. Fick bli en slarvigt gjord bild med touchpaden.
Citera
2013-07-08, 14:21
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byline
Nja, någon större läkemedels/drog-cocktail behöver det inte vara. Enbart steroider kan ge allvarliga och plötsliga psykoser. Alkohol är ofta en utlösande faktor, men behöver inte alls vara det utan enbart steroidmissbruk i sig själv (eller högdosbehandling inom vården) kan ge upphov till mycket våldsamma steroidpsykoser.

Ja, helt klart. Men någon sa att han var nyfiken och ville testa allt, och det är sällan en person som röker och dricker tackar nej till andra substanser i lagom dos. Kan dock räcka med 1 "medicin" eller anabolamissbruk och sprit.

.
Senast redigerad av karlinge 2013-07-08 kl. 14:24.
Citera
2013-07-08, 14:23
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Man ser det rätt väl på tjejansiktet, precis vid pannan.

Här kommer en "re-faceswap":

Re-faceswappad bild

Blir dock inte bra för att dom trixat med saturation och förmodligen storleken också, men man får en lite bättre bild.

Inte så bra gjort dock, sitter inte med en mus just nu. Fick bli en slarvigt gjord bild med touchpaden.

nu ser man att frillan passar mer stämmande med GM i media i alla fall.
Citera
2013-07-08, 14:23
Medlem
woaaahs avatar
Citat:
Mer åt det här hållet då antar jag. http://www.ladda-upp.se/bilder/fxlxkeirdmhxto

Precis, orkade inte ändra på storleken och ha mig då det är svårt att veta hur det ska vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in