2013-07-08, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ab12
Efter 2009 då eller? Hittar dem inte i dödboken som sträcker sig fram till dess.

Lär ska ha varit rätt nyligen.
Citera
2013-07-08, 13:51
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Det kanske är Spekerödsvapnet.

Det vore ju något!!
Citera
2013-07-08, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Tror ni att de stressade gärningsmännen skulle våga köra BO från Trollhättan till Hunneberg?

JA!..

Stressade i den stunden tror jag inte dom var...men nu däremot kliar det nog i ändtarmen på dom allihop..dom ryker så det visslar om det om någon vecka eller två..
Citera
2013-07-08, 13:54
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Tror ni att de stressade gärningsmännen skulle våga köra BO från Trollhättan till Hunneberg?

Ja det tror jag faktiskt att de skulle. De verkar ju ändå ha lite is i magen när de ändå vågar flytta BO från lägenheten.
Citera
2013-07-08, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Självmord och sjukdom
Brodern hade svastikan tatuerad i pannan av alla ställen, vilket gäng...
Citera
2013-07-08, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fingertutan
Ja det tror jag faktiskt att de skulle. De verkar ju ändå ha lite is i magen när de ändå vågar flytta BO från lägenheten.

Dom flesta gärningsmän är ju inte rädda eller nervösa under tiden dom begår brottet. Snarare tvärtom taggade av att det finns en chans att någon kommer att se en.. Sedan är väl rätt stor del av gärningsmännen som gillar själva kampen som i det här fallet kampen tills man hittat offret..däremot tror jag att eventuella hjälpredor har det jobbigt då dom oftast inte har samma heta motiv som en gm tycker att han har...och skulle tro att en gm som är van faktiskt mest är ledsen för sin egen skull och att det är helt uruselt att sitta inlåst tror ej att gm i det här fallet kommer att reflektera över dådet i sig när han sitter inlåst utan snarare tycka jävligt synd om sig sj...
Citera
2013-07-08, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Det kanske är Spekerödsvapnet.
Kära Ull-Stumpa, Kan du förklara lite om Spekerödsvapnet? Jag kan inte komma ihåg vad detta handlade om. Men jag är kanske trött eftersom jag har jobbat i natt.
EDIT, jag ber mycket om ursäkt för felstavning. Det skall vara Ull-Strumpa förstås!
Senast redigerad av matematiker 2013-07-08 kl. 14:24.
Citera
2013-07-08, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurridutt
Kan inte heller se någon idé att skriva direkt till henne här. Mycket bättre om farbror blå lånar henne några dygn och bjuder på glass. Utan att känna personen vill jag ha det till att hon bär en skör mask...

Inte så skör nej ...
Citera
2013-07-08, 14:04
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Ser inget, hör inget och vet inget !!!
Hur mycket du än försvarar henne så finns det ju fakta att hon vet saker.

Folk spårar lite för mycket här inne kring vad jag tror hennes deltagande i IF försvinnande. I mitt tidigare inlägg skrev jag att hon vet saker kring AJ "semester" (sön-ons), läs det innan du säger att jag försvarar henne.
Jag vet att hon vet saker pga min källa, har ni källor till era utlåtanden eller är det gissningar?
Jag skriver inte något innan jag tror mig veta så slipper man att kränka någon.
Citera
2013-07-08, 14:04
Medlem
Kan tänka mig att TB är pressad. Hon är vän med AJ. Även om hon vet att det enda rätta är att lämna den information hon har så är det inte bara ett svek mot honom. Kanske fruktar hon också att det leder till att hon själv skadas. Eller hennes barn. Att han har ett nätverk som hämnas honom även om han själv sitter inne. Om hon å andra sidan tiger och detta framkommer så innebär det skyddande av brottsling. Vilket kan ge henne juridiska påföljder. Som i sin tur också drabbar hennes barn.
Citera
2013-07-08, 14:05
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Kära Ull-Stumpa, Kan du förklara lite om Spekerödsvapnet? Jag kan inte komma ihåg vad detta handlade om. Men jag är kanske trött eftersom jag har jobbat i natt.
Nu är jag inte Ull-Strumpa, men det är den försvunna pistol som Marina från Spekeröd misstänks ha blivit mördad med.
Citera
2013-07-08, 14:05
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:

https://www.flashback.org/t1259782
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in