Monica Ida Andersson
den 1 juli i närheten av Vänersborg, Västra Götaland
Just nu är det inte så jävla tumme upp, det där som kallas livet
Och ytterligare en av mina vänner har tydligen fått sitt barn mördat
Och varför tog inte samhället hand om dej…de skulle gjort det direkt, från den dan då dina föräldrar poserade i Trollhättans tidning för ett par år sedan, och sa…-vi kan inte bestämma om vårt barn ska ha hakkors på väggen/eller inte i sitt rum…det är ju faktiskt hans rum….Bha!!!! Klart som faan ni kunde satt upp regler och konsekvenser, och klarade ni inte det, då skulle samhället tagit över…så hade kanske inte en somalier blivit nästan ihjälsparkad och mosken inte uppbrunnen, inga kvinnor misshandlade, och inte polisen nu letar efter eran son för mord!!
en förälders värsta mardröm att mista sitt barn....tänker på er!
hon diskuterar alkoholpåverkade , när själva länken handlar om I?
Sedan vägar hon ge sig när hon blir ifråga fall hon fattar att de handlar om I?
JA de visste hon men de var viktigt att ta upp om alkoholpåverkade bilister.
Ja jag är nog för trött. Men jag gick in på hennes egna fb och loggen. Jag tror det var det skorpionkvinnan menade... men jag kan ha fel. Där finns iaf ett inlägg som jag kopierade och som fick mig att undra lite.
Det finns ett ödehus upp mot Vänersnäs, om du fortsätter förbi där man svänger ner mot Gaddesanda, så tat man vänster längre upp vid en grusväg som leder till en ganska stor gård, sen får man fortsätta en bit till för att komma till ett övergivet vitt hus. Det snackas om att HA använder det men jag vet inte, fortsätter man sedan förbi där så kommer man till ett fiskeställe. Man brukar säga att det ligger vid tegelbruket om det säger sig något.
Ja jag är nog för trött. Men jag gick in på hennes egna fb och loggen. Jag tror det var det skorpionkvinnan menade... men jag kan ha fel. Där finns iaf ett inlägg som jag kopierade och som fick mig att undra lite.
Det stämmer att det var det jag menade, e oxå kanske lite trött, och värdelös på att förklara
Blev D.B. haffad hemma hos sin morsa tro? Ser att hon bor i Himle utanför Tvååker i Halland. Hon verkar omgift, har numera dubbla efternamn varav det ena är hennes flicknamn. Fadern hittar jag inte på ratsit, inte heller hans två år yngre bror. Såg även att någon skrev att D.B. skulle ha släktband till Lindome, vilket antagligen stämmer då han är född där.
vad undrade du över?
har läst de med, värkar som att alla misstänker aj, förutom hans gäng så klart
Efter 2009 då eller? Hittar dem inte i dödboken som sträcker sig fram till dess.
Ingen aning om när. D.B skrev på Facebook att Misfits hade tillägnat en låt till hans döda far och bror. Sångaren gav honom även en kram efteråt och sa att "vi är din familj nu"