2013-07-08, 12:20
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Det var nog det mest idiotiska jag läst någonsin. Sållar du aldrig rykten du hör? Ibland kanske det är läge att stanna upp och tänka "låter det här rimligt?" innan man postar det.

Det kanske du tycker men faktum är att det är rätt pålitliga källor som har postat detta. Det återkommer också väldigt ofta med ny information. Rooney är värderad till 35 miljoner euro, Thiago runt 20 och Villa 10.

Vakna upp det är silly.
2013-07-08, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Pengar talar som alltid. Känns tragiskt att skitklubbar som Southampton och Norwich numera kan storvärva från klubbar som Valencia och Sporting Lissabon. Världen är skev, och kommer så förbli iom PL:s nya teve-avtal.

La Liga och till viss del Serie A får ju dock skylla sig själva. Jag följer nästan bara PL, men det är inte för att jag tycker att, till exempel, La Liga har tråkiga mittenmöten. Tvärtom så tycker jag att många av Spaniens mittenklubbar är mycket intressantare än Englands. Skillnaden är att med deras TV-avtal så fungerar alla klubbar i Spanien, utan att på nägot sätt överdriva, som akademier åt Real och Barca.

Serie A har ju inte samma TV-avtal (även om det inte är lika jämnt som PLs), men de har satt sig i skiten med korruption och halvtomma läktare.

Den enda orättvisa fördelen PL har är språket, men det behöver inte betyda så mycket, Barca har ju säkert fler svenska fans än något Engelskt lag.
2013-07-08, 12:26
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Det var nog det mest idiotiska jag läst någonsin. Sållar du aldrig rykten du hör? Ibland kanske det är läge att stanna upp och tänka "låter det här rimligt?" innan man postar det.

Ska man sålla rykten under silly-season så kommer det inte finnas några inlägg här alls.

Visst låter det knappast rimligt men det är mycket som inte låter rimligt under silly, därav namnet.
2013-07-08, 13:39
Medlem
snillet_1s avatar
Tycker det känns som att Arsenal själva knappt vet ens vad de vill ha.

Enligt ryska källor kan Eto'o tvingas halvera(?!) sin lön p g a ekonomiska problem i Anzhi. Kan det verkligen stämma?

Ryktena om Strootman till Roma gör mig lite perplex, har ju ganska länge snackats om United och liknande. Hur hög klass håller hans vänsterfot?
Senast redigerad av snillet_1 2013-07-08 kl. 13:42.
2013-07-08, 13:51
Medlem
Higuain är väll inte sådär jätte eftertraktad så med lite is i magen hoppas Wenger & Co få ner priset i och med att Real tillslut måste sälja honom. Den största konkurrenten, Juventus, är ute ur leken i och med köpet av Tevez.
2013-07-08, 13:53
Medlem
FlintWestwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Jaja trevligt att du äntligen gav upp.

---------

Nu till annat. David Villa är överens med Spurs om det personliga kontraktet dock är man inte överens med Barcelona om övergångspriset.

Det sägs också att United skall få Thiago och Villa+30 miljoner i inbyte mot Rooney.

ja för du hade väl ändå inget att komma med som vanligt?
2013-07-08, 13:54
Medlem
Audere-Est-Faceres avatar
Abidal klar för Monaco.
2013-07-08, 13:59
Medlem
FlintWestwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audere-Est-Facere
Abidal klar för Monaco.

källa?
2013-07-08, 14:03
Medlem
Speytos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlintWestwood
källa?
bl.a http://www.goal.com/en/news/90/france/2013/07/08/4102618/breaking-news-monaco-sign-abidal?ICID=HP_BN_1
2013-07-08, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlintWestwood
källa?

https://twitter.com/ASMFC_MONACO/statuses/354205877789663232
2013-07-08, 14:05
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audere-Est-Facere
Abidal klar för Monaco.

Är det klart hur det blir med Monaco nästa säsong?
2013-07-08, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Är det klart hur det blir med Monaco nästa säsong?

Så vitt jag vet så har man inte tagit något beslut än. Men jag har svårt att tänka mig att Monaco skulle göra alla dessa värvningar utan att vara säkra på att man spelar i Ligue 1 kommande säsong.

Enligt Gazzetta dello Sport så är Gomez klar för Fiorentina.
Senast redigerad av Audere-Est-Facere 2013-07-08 kl. 14:28.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in