2013-07-08, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
BO anhöriga har nog satt AJ under onda ögat. Såg en grupp AJ var med i, nåt om trollhättan. Det var en bild på BO från missing people där, kolla vad den första kvinnan som svarar på det har lagt upp i sin log.
kan du länka till denna grupp
Citera
2013-07-08, 02:26
Medlem
InDrogoVeritass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puttessyrra
Ja tror nog att de flesta av dom skulle ställa upp gratis, hade det varit någon anhörig eller vän till mig som försvann såhär så hade ja betalat vad som helst för å få en lösning, kosta va de vill, men en del av dom här medierna e nog humana å ställer upp utan å kräva nåt i gengäld

Så kallade medialt begåvade är väl inblandade i försvinnanden mer ofta än inte, och gratis eller ej så kan jag inte dra mig till minnes att dom kommit med några konkreta/avgörande tips.
Saida hade väl rätt om några smycken på 80-talet, men det är väl på den nivån isf.
Citera
2013-07-08, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Det reder lätt ut sig den här jävla sörjan..om aj är gm så har han ju lyckats att skaffa sej alla hantlangare ingen annan kriminell ville ha...det är ju bara .."inga hästar i hagen folk ". Som han har i sin omkrets...inga hög oddsare nån av dom...grejen är att nu sitter han ju i positionen att det är skit samma om han är smart eller ej nu är det ju hans underbart rubbade kamrater Som ska klara trycket..hmm tror jag knappast att dom gör. ..verkar vara rätt blödiga killar innerst inne...det är ju faktiskt så att vi är ju inte mer än människor..dom bryter snart ihop...aj däremot tror jag inte ens bryter ihop om han åker in...

Så sant så sant det du säger!

Nu är det så allvarligt så nu kommer de inte klara trycket! Inte ens för att ställa upp på sin kära "broder" som det brukar uttryckas! De kanske försöker men tror inte "de" kommer palla detta! Och för den delen kanske dags att börja tänka på sig själv och hur man framställs och hur man hjälper till att göra människor illa istället för att ställa upp på en psykopat som sitter inne minst en gång om året för diverse brott och förstår att deras beteende inte leder till något bra i livet!
Citera
2013-07-08, 03:00
Medlem
Greger65s avatar
Citat:
Vi får hoppas att morrondagen ger nåt, å att skl snabbar på med analyseringen nu, usch de här gör mig sömnlös å ligga å fundera på vart I.F kan vara ;(

Jag tror inte att vi står så stilla.....anhåller man 2 pers som skyddande av brottsling så måste man ha något att gå på.... Ser framemot utlösningen av detta...
Citera
2013-07-08, 06:45
Medlem
TigerKids avatar
Om ni som vet något tvekar pga lojalitet - tänk på Ida! Tänk om det var du eller dina närmaste som råkat illa ut - hade ni önskat att sanningen kom fram eller gäller "golare har inga polare" då med?

En "regel" som hänvisas till på tokiga sätt. Om A & B gör ett inbrott tillsammans och A sätter dit B, då kan jag förstå logiken. Eller om langare A tipsar polisen om langare B för att bli av med en konkurrent.

Men när en ung kvinna försvinner - mamma till två små barn, dotter, kompis... Om du vet eller anar något - gör det rätta!

Ang youtubefilmerna så verkar Bubba vara en som AJ driver med. Han verkar vara en snäll kille som bryr sig om hur den stackars grodan, som AJ jonglerar med, mår och - som redan nämnts räddar grodan (från AJ) genom att kasta den i vattnet. Det finns nog fler som har empati och ett samvete, men som kanske skrämts/manipulerats av AJ. Do the right thing!
Senast redigerad av TigerKid 2013-07-08 kl. 06:47.
Citera
2013-07-08, 06:53
Bannlyst
Citat:
Eller hur!!! E de nåt jävla budskap som bara dom ska förstå???
Det är en grupp på facebook, kom igen, hemliga budskap? Nej inte direkt..
En grupp gjord av en fitta för fittor.
Inget att haka upp sig på
Citera
2013-07-08, 06:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Är hon inte hörd så vore det nog idé att göra det. Det verkar inte vara världens slugaste person.
Nej det är hon abaolut inte.. bara titta på henne ..
Men jo, hon är hörd i hemmet vad som framkommit, och hennes mobil och datoe är beslagtagna. Ochså något som framkommit i tråden. Men om det är 100 procent sant vet jag ej..
Citera
2013-07-08, 06:58
Bannlyst
Citat:
Har personligen pratat me pappan å om ja fatta d rätt så pratade han me dom båda och det var lugnt då
Då borde du kunna säga lite mer angående det.
Det du säger har stått i tidningen, att det va lugnt då.
Men det påvisar inte om det va mer folk i lyan
Citera
2013-07-08, 07:24
Medlem
Bus-i-mitt-huss avatar
Jag fått ett utlåtande från ett medium, som jag efterfrågat. Bifogar endast en del av svaret.

"Jag har bara känslan av att hon är i ett utrymme som är lodrätt men att hon från början ville krypa åt sidan. Som om det finns en tunnel upp och en åt sidan men där det är för trögt att komma fram."

Nära vatten alt i en brunn.

Vid en grön park där man brukar jogga förbi. Och en gångbana med trädgrenar hänger ner som ett tak över denna
Senast redigerad av Bus-i-mitt-hus 2013-07-08 kl. 07:41.
Citera
2013-07-08, 08:10
Medlem
Lavettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bus-i-mitt-hus
Jag fått ett utlåtande från ett medium, som jag efterfrågat. Bifogar endast en del av svaret.

"Jag har bara känslan av att hon är i ett utrymme som är lodrätt men att hon från början ville krypa åt sidan. Som om det finns en tunnel upp och en åt sidan men där det är för trögt att komma fram."

Nära vatten alt i en brunn.

Vid en grön park där man brukar jogga förbi. Och en gångbana med trädgrenar hänger ner som ett tak över denna
Ditt medium antyder alltså att hon begravts levande i en brunn eller liknande? Om det skulle vara sant vore det bestialiskt.
Citera
2013-07-08, 08:24
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Läste nyss på mammans Facebook. Trodde de nära att I*a och AJ var ett par?
Citera
2013-07-08, 08:57
Medlem
Vbg1972s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Läste nyss på mammans Facebook. Trodde de nära att I*a och AJ var ett par?
Var läste du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in