2013-07-08, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kshatriya.
Ingen aning om när. D.B skrev på Facebook att Misfits hade tillägnat en låt till hans döda far och bror. Sångaren gav honom även en kram efteråt och sa att "vi är din familj nu"

Vad har det med saken att göra att han fått en kram från en snubbe som sjunger lite
Citera
2013-07-08, 01:45
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ab12
Efter 2009 då eller? Hittar dem inte i dödboken som sträcker sig fram till dess.
Hans far gick bort i början av detta året.
Citera
2013-07-08, 01:47
Medlem
Kshatriya.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Vad har det med saken att göra att han fått en kram från en snubbe som sjunger lite

Jag antar att det var rätt nyligen. Berättade bara vad jag läste.

Hela inlägget

"Lyckan är fan total när man får låten descending angel tillägnad Bror och far av Misfits på Scenen...så jävla ödmjuk person Jerry Only...fick jordens kram..han sa "Vi är din famlilj nu"...138!"
Citera
2013-07-08, 01:52
Medlem
https://www.facebook.com/AndlighetOchMedialitet/posts/620092041348224
Citera
2013-07-08, 01:53
Medlem
Greger65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kshatriya.
Jag antar att det var rätt nyligen. Berättade bara vad jag läste.

Hela inlägget

"Lyckan är fan total när man får låten descending angel tillägnad Bror och far av Misfits på Scenen...så jävla ödmjuk person Jerry Only...fick jordens kram..han sa "Vi är din famlilj nu"...138!"

Tror inte att detta är något att spinna vidare på......låter som min 5-åriga dotter när Robin Stjernberg kollat på henne när han sjunger om du frågar mig.... Är det häktningsförhandling i morgon?
Citera
2013-07-08, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puttessyrra
https://www.facebook.com/AndlighetOchMedialitet/posts/620092041348224

Varför inte börja ta in hjälp av de här slaget? Alla sätt borde prövas nu!!! Vi e snart inne på dag 9 å står still ;(
Citera
2013-07-08, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puttessyrra
Varför inte börja ta in hjälp av de här slaget? Alla sätt borde prövas nu!!! Vi e snart inne på dag 9 å står still ;(

Vi står still ja ..men om jag ska vara ärlig så tror jag inte polisen står så still som vi tror...dom pressar aj som fan nu genom att ta in folk för medhjälp och grejen är att ju fler det blir desto närmare sanningen kommer man...och framför allt dom behöver inte vara lika rädda för honom om dom säger nåt för han vet ej vem som sagt nåt..
Citera
2013-07-08, 01:59
Medlem
Är väl ingen som hindrar mediala personer från att hjälpa till med sökandet?
Citera
2013-07-08, 01:59
Medlem
Citat:
Vi står still ja ..men om jag ska vara ärlig så tror jag inte polisen står så still som vi tror...dom pressar aj som fan nu genom att ta in folk för medhjälp och grejen är att ju fler det blir desto närmare sanningen kommer man...och framför allt dom behöver inte vara lika rädda för honom om dom säger nåt för han vet ej vem som sagt nåt..

För övrigt så är ju det en käck sak att pröva med medium..glömde säga det..
Citera
2013-07-08, 02:00
Medlem
Citat:

Vi får hoppas att morrondagen ger nåt, å att skl snabbar på med analyseringen nu, usch de här gör mig sömnlös å ligga å fundera på vart I.F kan vara ;(
Citera
2013-07-08, 02:02
Medlem
När vi ändå spekulerar om Vänersnäs - finns det inte en nedlagd stugby där?
Citera
2013-07-08, 02:02
Medlem
Kshatriya.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greger65
Tror inte att detta är något att spinna vidare på......låter som min 5-åriga dotter när Robin Stjernberg kollat på henne när han sjunger om du frågar mig.... Är det häktningsförhandling i morgon?

Givetvis. Jag postade detta för att visa att D.Bs far och bror hade gått bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in