2013-07-07, 23:22
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltaSupreme
”Ibra kommer att stanna i Paris Saint-Germain till 100 procent”, säger han till italienska Corriere dello Sport.
Phew... Skönt.
2013-07-07, 23:23
Medlem
kratans avatar
Napoli är tydligen överens med Real Madrid om José Callejón summan ska tydligen ligga runt 10€ enligt AS

Jürgen Klupp deklarerar att Lewandowski kommer sannolikt spela i Bayern säsongen efter denna.
Bifogar länk till Aftonhorans Silly http://bloggar.aftonbladet.se/sillyseason/2013/07/07/klopp-lewandowski-kommer-att-spela-i-bayern/#comments
Senast redigerad av kratan 2013-07-07 kl. 23:31.
2013-07-07, 23:27
Medlem
OG-lovers avatar
Menar ni på riktigt att Banega i Valencia ska gå till Southampton?
2013-07-07, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Jag vet inte om du läser vad jag skriver. Jag skrev ju precis det om Banega.

Visst, Redmond är intressant, men du kan väl inte tycka att det är så fantastiskt att just Norwich lyckats lägga beslag på honom?

En värvning kan vara nyttig utan att det är imponerande av klubben att lyckas värva honom.

Jag tycker vi lämnar det därhän nu. Din definition är att alla spelare som kan tänkas göra någon nytta i ett lag är en imponerande värvning. Jag tycker det krävs lite mer än så.

Med tanke på vilka klubbar vi pratar om och vilka spelare, så tycker jag hittills att det får ses som rätt bra. Visst imponerande kanske var att ta i, men det är bra värvningar enligt mig. Speciellt Aston Villa.
2013-07-07, 23:48
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Menar ni på riktigt att Banega i Valencia ska gå till Southampton?

Tja, det ryktas om det. Personligen hoppas jag att han har lite mer ambitioner än så med sin karriär.

Men skratta du, sen kommer du väl in och bölar om hur engelska klubbar plundrar spanjorerna om det nu skulle bli klart.
2013-07-07, 23:57
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Tja, det ryktas om det. Personligen hoppas jag att han har lite mer ambitioner än så med sin karriär.

Men skratta du, sen kommer du väl in och bölar om hur engelska klubbar plundrar spanjorerna om det nu skulle bli klart.

Lite mer ambitioner? Vi talar om ett brödgäng i PL som klarade sig kvar i ligan på ett fitthår. Killen är en av världens mest underskattade spelare och det är just därför jag sitter och småskrattar.

Jadu om det blir så är det ju rent utav sorgligt så vet inte om jag kommer skratta eller gråta åt det.
2013-07-08, 00:02
Bannlyst
Citat:
Lite mer ambitioner? Vi talar om ett brödgäng i PL som klarade sig kvar i ligan på ett fitthår. Killen är en av världens mest underskattade spelare och det är just därför jag sitter och småskrattar.

Jadu om det blir så är det ju rent utav sorgligt så vet inte om jag kommer skratta eller gråta åt det.
Om han nu är en av världens mest underskattade så kanske det här är ett jättekliv i hans karriär. Han bör prestera och i PL så har han all världens ögon på sig speciellt som nyförvärv
2013-07-08, 00:06
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salamon
Om han nu är en av världens mest underskattade så kanske det här är ett jättekliv i hans karriär. Han bör prestera och i PL så har han all världens ögon på sig speciellt som nyförvärv

Varför är det inte bättre att stanna i världens bästa liga för då? Där laget alltid hamnar i topp5 efter varje säsong. Onödigt att byta ned sig eller vad säger du?
2013-07-08, 00:06
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:

Precis. Jag hade inte haft något emot att se honom i United. Speciellt inte för summan det talas om. Sen om han är så underskattad vet jag inte. Folk vet väl hur bra han är?

Soton har dock pengar. Och en argentinsk manager.
2013-07-08, 00:11
Medlem
Citat:
Varför är det inte bättre att stanna i världens bästa liga för då? Där laget alltid hamnar i topp5 efter varje säsong. Onödigt att byta ned sig eller vad säger du?
Pengar talar som alltid. Känns tragiskt att skitklubbar som Southampton och Norwich numera kan storvärva från klubbar som Valencia och Sporting Lissabon. Världen är skev, och kommer så förbli iom PL:s nya teve-avtal.
2013-07-08, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Pengar talar som alltid. Känns tragiskt att skitklubbar som Southampton och Norwich numera kan storvärva från klubbar som Valencia och Sporting Lissabon. Världen är skev, och kommer så förbli iom PL:s nya teve-avtal.

Världens bästa liga, klart det lockar. Simple as that.
2013-07-08, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jerp3
Världens bästa liga, klart det lockar. Simple as that.
Jo det är ju allmänt vedertagen fakta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in