2013-07-07, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Hur kan du veta att bara dom tre va i lght?
Pappan har bara sagt att det va lugnt då

Har personligen pratat me pappan å om ja fatta d rätt så pratade han me dom båda och det var lugnt då
Citera
2013-07-07, 23:54
Medlem
ndyzs avatar
Någon kommenterade idas försvinnande för ca 10 min på MPS fb:

Citat:
Det sägs att hon hittats men stämmer det? Sen tycker jag att man ska ta bort dom fall som är färdiga....
Citera
2013-07-07, 23:55
Medlem
Många här verkar känna bra till Trollhättan med omnejd och verkar kunniga i olika saker så här kommer min fråga:

Vi ponerar att I*a ligger i en sjö någonstans i trakterna eller att hon är nedgrävd!

Rör det sig mycket folk i området vanligtvis? Exempelvis personer som rastar hundar..

Hur lång tid tar det i denna värmen innan kroppen börjar ruttna (och annat "kul") och om en hundägare är ute med en hund kan denna eventuellt känna vittring?
Citera
2013-07-07, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiiaB
"Fick veta att jag lever" kanske inte handlade om ett hett sex utan om något helt annat som har med I*a att göra, något hon var med om i I:s lägenhet?
tydligen var hon inte de, enligt Pon*us.
Men fick aldrig något svar om vart bilden blev dagen, bara att den blev dagen på lördagen.
Citera
2013-07-07, 23:58
Medlem
MrBubss avatar
Med risk för att vara tjatig så sitter Miss Migga inne med sanningen om vad som har hänt.
Hon har försagt sig ett antal gånger både här på Flashback och på sin blogg, som tydligt visar att hon VET saker som få andra har kännedom om. Jag har skrivit mina funderingar i detta tidigare, så om någon är intresserad är det bara att läsa mina tidigare inlägg i tråden.

Ett anhållande av Farbror Blå för skyddande av brottsling skulle nog få äggledarna att skaka till av en bättre anledning än vanligt....
Citera
2013-07-07, 23:59
Medlem
miss-darknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
AJ är såklart källan.
Att hon säger att PT hotat henne samma natt också..
Hon vet mer än hon kläcker ur sig. Skulle snuten ta sig ett rejält snack med henne oxh hota med barnen så skukle hon börja sjunga som en kanariefågel

Hon kan ju ha snackat med denna snubben också.
http://m*ggsmiggs.blogg.se/2010/october/inlagg-1094.html#comment
Senast redigerad av miss-darkness 2013-07-08 kl. 00:02.
Citera
2013-07-08, 00:01
Medlem
FE-ANALYSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarmannen
Jag vill inte outa mig allt för mycket,
men jag jobbar som PA och ligger på ca 70% i en "välmående" kommun. Dessutom vet jag att det finns dem som har mycket bättre lön i mitt yrke så nej - jag tror inte det är helt omöjligt...

Överslagsmässigt om jag räknar från min egen lön, vilket ger mig en ranking på ca 95% i riket totalt och folk som jag känner som har mindre än mig i lön så borde man ha minst 28000:- i månaden förmodligen några tusen till före skatt för att kunna tjäna mer än 70% av hela Sveriges befolkning, som har någon form av inkomst. Är det så välbetalt att vara personlig assistent? Det tror jag inte på. Jag tycker den här ratsitrankingen är jättemärklig, några till verkar ju också ha reagerat över den. Det är något skumt med det hela.
Citera
2013-07-08, 00:04
Medlem
spharxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Många här verkar känna bra till Trollhättan med omnejd och verkar kunniga i olika saker så här kommer min fråga:

Vi ponerar att I*a ligger i en sjö någonstans i trakterna eller att hon är nedgrävd!

Rör det sig mycket folk i området vanligtvis? Exempelvis personer som rastar hundar..

Hur lång tid tar det i denna värmen innan kroppen börjar ruttna (och annat "kul") och om en hundägare är ute med en hund kan denna eventuellt känna vittring?

Ja det rör sig mycket folk där. Fiske, bad, bär/svamp plockare etc.. går till och med bussar på "älgsafari" där.
Citera
2013-07-08, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBubs
Med risk för att vara tjatig så sitter Miss Migga inne med sanningen om vad som har hänt.
Hon har försagt sig ett antal gånger både här på Flashback och på sin blogg, som tydligt visar att hon VET saker som få andra har kännedom om. Jag har skrivit mina funderingar i detta tidigare, så om någon är intresserad är det bara att läsa mina tidigare inlägg i tråden.

Ett anhållande av Farbror Blå för skyddande av brottsling skulle nog få äggledarna att skaka till av en bättre anledning än vanligt....

hur kommer de sig att hon ändå inte blir förhörd?
Som jag har sagt tidigare, så tror jag att hon har provocerat AJ till händelsen.
Hon är på något sätt grunden till detta.
självfallet är Aj ingen ängel, och när hon provocerad Aj, ville han bevisa att han är herkules och fixar detta.
Grunden är bloggernskans svartsjuka! hon vill ha knullkungen för själv!
Citera
2013-07-08, 00:10
Medlem
miss-darknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lqpg
Som jag har sagt tidigare, så tror jag att hon har provocerat AJ till händelsen.
självfallet är Aj ingen ängel, och när hon provocerad Aj, ville han bevisa att han är herkules och fixar detta.

Hon ville ha hans polare också.
http://m*ggsmiggs.blogg.se/2010/october/inlagg-1122.html
Citera
2013-07-08, 00:13
Medlem
Vbg1972s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lqpg
Det kan nog fan vara så enkelt! Hoppas de skyldiga och inblandade åker fast så jävla hårt.
Citera
2013-07-08, 00:14
Medlem
SparkMans avatar
Innan jag lägger mig så vill jag gärna veta om det finns någon känd relation mellan TB och IF. För min del har det inte framgått ännu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in