Citat:
Ursprungligen postat av
AlexV
Och på tal om att inte läsa noga. LÄS mitt inlägg igen. Det jag besvarade var din fråga "Varför har han det svårt efter händelsen trots att han inte är gärningsman? Någon av de andra på bilden som är gm?”
Ska vara pedagogisk. Du är oskyldig till ett mord och du är levande. Då är det ju jävligt illa om folk börjar skriva om dig och spekulera hej vilt.
Att han mådde dåligt efter händelsen men innan han kände till uthängningen kan ju vara för att han kände gärningsmannen, eller för att han befann sig i närheten, eller för att Varberg är en liten ort och där det ju också varit spekulationer (även om många där ju vet vem gm och offer/offren är. Eller för att han själv inte kände till uthängningen men helt plötsligt hade en massa sms och samtal.
Kan finnas olika orsaker. Men oskyldigt uthängda är också offer.
Första och andra stycket.
Ja du svarade men svarade på fel fråga. Min fråga var varför han mår dåligt efter händelsen men före uthängningen. Du svarar dessutom på samma fråga igen utan att svara på rätt fråga.
Tredje stycket.
Ja det kan vara någon av de anledningarna men i så fall vilken? Jag frågade efter den faktiska orsaken inte efter spekulationer som du nu ägnar dig åt i detta svar.
Fjärde stycket.
Ja du har räknat upp ett antal orsaker redan. Ja oskyldigt uthängda är offer men det är inte det jag frågar om.