2013-07-07, 21:50
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ndyz
Det är grindar med lås, någon som bor/håller till på gården.
Då är det med andra ord inte ens aktuellt att åka och kolla.

Det är precis där som det går ner en liten gångväg med en skylt "Sandas och snöröjes ej" eller något liknande. Precis vid foten av bron mot Vänersborgshållet? Eller är jag ute och cyklar?
Citera
2013-07-07, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marrimarrow
http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2237608-anhallnes-advokat-min-klient-fornekar-brott-

Om man nu mår så dåligt av att vara frihetsberövad kanske man ska hålla sig ifrån sådant som kan leda till att man blir frihetsberövad....

Läste någonstans att DB:s mor bor i Halland är detta bekräftat? DB är ju 35 så kan ju vara han då efter som det stod att de hämtat honom i EN bostad i Halland och inte i SIN vilket är i Grästorp....
DB Har starka släktband till Lindome.
Citera
2013-07-07, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Bättre att någon flashbackare åker dit och kollar så det inte är något att hänga i granen först tror jag. Ingen idé att skicka polisen på det ena och andra helt i onödan när dem redan har fullt upp.

Känns som att allt e värt att kolla upp just nu, tyvärr har jag inte möjlighet att göra det själv, men det är ju inte så långt till hunneberg därifrån så det kan ju vart ett stopp på vägen för G.M för sökandet på hunneberg verkar ju inte ge nåt å jag e säker på att man bränt bilen där för å lura oss alla på villospår men har nån möjlighet å kolla upp om de finns nåt spår där så vore de jättebra kolla gärna igenom bilar å sånt på gården me om det går
Citera
2013-07-07, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag har fått känslan av att polisen vet ganska väl hur händelseförloppet ser ut men utan kroppen så kan de i nu läget inte bevisa att hon ens är död.

Lite gambling i bästa TV-deckarstil att spela ut de misstänkta mot varandra.

Från den utbrända bilen är det inte närmare till PH än vad det är till DB?

Är det Bu*ba eller DB som är häktad nummer två?

Det är närmare till PH än till DB, det är dock ingen jättestor skillnad.
Citera
2013-07-07, 21:53
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Det inlägget du citerade till är inte från M utan en annan. Missuppfattade jag dig där ?

Vet inte, jag förstår inte riktigt hur du menar.

Miggafri skrev ett inlägg som hon tog bort men det finns kvar då en annan skribent(maryjane) svarade på det och frågade efter källa på att AJ & PT pratat i telefon på lördag.

Här är länken till det inlägget:

https://www.flashback.org/sp44136420

Även jag är nyfiken på källan så Miggafrii får gärna svara på det.
Citera
2013-07-07, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Då är det med andra ord inte ens aktuellt att åka och kolla.

Det är precis där som det går ner en liten gångväg med en skylt "Sandas och snöröjes ej" eller något liknande. Precis vid foten av bron mot Vänersborgshållet? Eller är jag ute och cyklar?

Men kan någon av dessa misstänkta killar ev ha nycklar eller tillgång till å ta sig in där? Några kopplingar till den som bor/ äger stället?
Citera
2013-07-07, 21:55
Medlem
spharxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ndyz
Jag har varit där inne, riktigt sletet. En kompis tatuerade sig där inne, gamla raggarbilar och sletna grejer.

Raggargubben med alla småflickor?
Citera
2013-07-07, 21:58
Medlem
bosvens avatar
Någon nämnde om en minigrävare på DBs gård,samt att det låter som ett ställe vars WT folk skulle kunna hänga....Minns ej vem men han som såg så hård ut på bilderna jobbar väl för mark tjänst eller gjort det?
Citera
2013-07-07, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puttessyrra
Men kan någon av dessa misstänkta killar ev ha nycklar eller tillgång till å ta sig in där? Några kopplingar till den som bor/ äger stället?

Nu snackar ni om ett helt annat ställe som ligger i vixängen.
Citera
2013-07-07, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spharx
Raggargubben med alla småflickor?

Stämmer bra
Citera
2013-07-07, 22:02
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Tror ni att det här är Tre Älgar-DB det skrivs om i texten?
http://img707.imageshack.us/img707/3552/vlme.jpg

Isf förstår jag att han är singel, han söker sig till fel kön.
Citera
2013-07-07, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snusarnumb1
Nu snackar ni om ett helt annat ställe som ligger i vixängen.

Det skulle vara i anslutning till järnvägsövergången och till höger... E inte så bekant med vargön
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in