2013-07-07, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Av det som kommit ut av media är det omöjligt att uttala sig om gärningsmannen var drogpåverkade och/eller psykotisk.

Den utpekades ålder, 24 år, är ju en vanlig tidpunkt då schiz debuterar. Även en vanlig ålder för knarkare, omss . . . . .
GM hade väl troligen Hepatit eftersom tjejen i videon säger något om hepatit och ett vittne har sagt att han har skrikit att han har hepatit. Dom flesta som har hepatit i sverige är knarkare/missbrukare.

Sedan tycker jag gärningen är ganska talande för att han säkerligen var svårt sjuk och enligt vittnesmål så uppträdde han förvirrat.

Har förstått att du är psykiatrikärring vilka ofta inte ser saker ur ett logiskt perspektiv.
Citera
2013-07-07, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Den här Nic*las är den mest lovande kandidaten att vara dubbelmördaren i Linköping hittills.

Blond, lång, snusar, galen, kniv, ej känd av polisen sedan tidigare, mördar på en ort han inte har någon koppling till. Allting detta kan förväntas av dubbelmördaren. Var han på träningsläger i Linköping under höstlovet 2004?

Japps låter troligt, eller så spårar du iväg snabbt? Snusar, helt klart en dubbelmördare.
Citera
2013-07-07, 20:15
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killa_Mike
Hur får du det namnet att vara svenskt?

Som jag skrev, och du citerar men tydligen inte läser alternativt inte förstår:

Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Någon skickade PM till mig om att GM ska ha svenskt namn och utseende.

Med det sagt: Den som PM:ade mig påstår att GM har ett svenskt namn. Jag hade då inte fått något namn. Själv kan jag inte bedöma varifrån namnet Esteba* kommer, och personligen bryr jag mig inte heller.
Citera
2013-07-07, 20:16
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Ja. Om GM i Linköping var 11 år gammal. Ungefär

Han var då femton, inte elva.
Citera
2013-07-07, 20:17
Medlem
DEATHSTARRs avatar
Hur är det möjligt att INGEN har kommenterat det som har hänt deras kompis?

https://www.facebook.com/groups/494028307277463/
Citera
Medlem
BosseBetongs avatar
Verkar märkligt att dom (Thai-klubben) uppdaterar som om inget har hänt... Tror vi hamnat på ett sidospår...

//BB
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungoBongo
GM hade väl troligen Hepatit eftersom tjejen i videon säger något om hepatit och ett vittne har sagt att han har skrikit att han har hepatit. Dom flesta som har hepatit i sverige är knarkare/missbrukare.

Sedan tycker jag gärningen är ganska talande för att han säkerligen var svårt sjuk och enligt vittnesmål så uppträdde han förvirrat.

Har förstått att du är psykiatrikärring vilka ofta inte ser saker ur ett logiskt perspektiv.
Han kanske var svårt sjuk av hepatiten så han tröttnade och gick loss med kniv, för att sedan göra "Suicide by cop".. en teori iallafall
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEATHSTARR
Du verkar missa detaljen att polisen inte visste om att mannen dödat någon. Det blev känt efteråt.

Han bad ju om det själv så.

- Gärningsmannen skrek: "Jag har redan dödat någon så ni kan skjuta", säger en boende.

http://www.expressen.se/gt/misstankte-mannen-jag-har-redan-dodat/
Citera
2013-07-07, 20:20
Medlem
SithBoboSiths avatar
Det där med hepatit. Nu var han väl inte vid sina sinnens fulla bruk och det kan ha varit något han förstärkte att han ville bli skjuten med, så det kanske inte var sant. Men om det var sant, att han hade hep, får man kampsporta hur som helst då?
Citera
2013-07-07, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uaex
GM? Svart t-shirt och jeans https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1013785_559479400782810_568128318_n.jpg
Det är väl lätt att säga om det är GM när du inte skriver varför du antar det?

Var hittade du bilden?
Citera
2013-07-07, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Själv kan jag inte bedöma varifrån namnet Esteba* kommer, och personligen bryr jag mig inte heller.
Skulle vilja placera det som att ursprunget är portugisiskt. I det här sammanhanget är det nog ointressant egentligen. Namnet kan vara förvärvat på många olika sätt...
Citera
2013-07-07, 20:23
Medlem
zapoffs avatar
Luktar MDMA. Hög och kände sig jagad av tomtar och troll typ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in