2013-07-07, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Har aldrig sagt att kött MÅSTE hänga. Men att det HELST ska hänga ett tag innan man äter det, gäller i princip för alla djur från vildsvin till älg och elefant mm.
Du vet mycket om slakt? Inte jag, men lite.

Men du har fel ändå, om man skulle äta en människa så har man mycket delar över, och magsäck, tarmar, hjärna ögon, men framförallt alla ben.
Med syra så försvinner verkligen allt. Man ryker bort som vatten som kokar på plattan i princip.
Snälla, sluta med kannibalismen! Det har blivit ett bråk mellan en kvinnomisshandlare och BO och den här gången lyckades GM att döda den stackas kvinnan.
Citera
2013-07-07, 16:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
DB kanske har anledning att addera ytterligare en tår till de han redan har intatuerade......
Vem i tråden hade tårar tatuerat i nyllet som senare tog bort dom när han skulle in i finkan?
Citera
2013-07-07, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Snälla, sluta med kannibalismen! Det har blivit ett bråk mellan en kvinnomisshandlare och BO och den här gången lyckades GM att döda den stackas kvinnan.
Jag tror inte ett dugg på den teorin, om det ens va en teori. Jag förklarar bara.
Vet du att hon är död?
Citera
2013-07-07, 16:20
Medlem
http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2237571-missing-people-vissa-fynd-har-gjorts-

http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2237608-anhallnes-advokat-konkretisera-anklagelsen-
Citera
2013-07-07, 16:21
Medlem
Funderar lite...

Rimligtvis är det väl så, att polisen gjort nerslag hos alla AJ via telefon varit i kontakt med från Lördagskvällen tills det han blev anhållen?
Om det inte var planerat hade han ju självklart med sig telefon till T?

Har även DB blivit av med sin dator?

Jag tror att polisen har ganska klart för sig vad som hänt, de väntar bara på analyserna.

Då det fortfarande finns människor här i tråden som har insyn i det här gängets fb - är där någon av dem som använder sig av fb just nu? Det går bra att svara i pm.
Citera
2013-07-07, 16:22
Medlem
Jag har följt tråden sen början och ber om ursäkt om ni redan diskuterat detta. Bland kommentarerna på Missing Peoples FB-sida framkommer att flera som ska delta i skallgången idag blivit kontaktade av en "journalist" som vill ha löpande information av dem under skallgången och vad som hittas, men att efter en titt på denne "journalists" vänlista sagt nej till detta. Tolkar ni det på samma sätt som jag? Att det kan finnas nåt på Hunneberg ändå. Varför skulle denne vän bry sig om den vet att inget finns där att hitta?
Citera
2013-07-07, 16:24
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Alltså...

Nu har jag läst denna mening en massa gånger.. Vad är det han säger egentligen?
Eller är han bara felciterad av aftonbladet?

"Jag fick intrycket av att hon kände sig otrygg av att jag skulle lämna lägenheten och gå därifrån. Hon har väl kanske som många andra insett att det finns en väldigt fördomsfull bild av hur jag är som människa och jag tror på något sätt att det smugit sig in någon falsk säkerhet att ha mig i närheten, säger 36-åringen"

Vad menar han? Egentligen..

Han menar andra människor har en felaktig bild av honom som farlig och elak. Vilket han menar inte stämmer. Han verkar tycka att kvinnan förstått han egentligen är en trygg och beskyddande människa att ha att göra med. Hon kände sig därmed trygg när han var närvarande i lägenheten. När han ville gå därifrån visade det sig att tryggheten inte fanns där. Dvs kvinnan kände sig egentligen inte trygg utan det var en falsk känsla.

Jag tror det är vad AJ menar. Dvs kvinnan kände sig otrygg i lägenheten om inte AJ skulle närvara.
Citera
2013-07-07, 16:24
Medlem
Citat:
Vem i tråden hade tårar tatuerat i nyllet som senare tog bort dom när han skulle in i finkan?

Det var Varg.

Men varför har DB två????
Är han dömd för sådant här innan? Tycker det har framkommit förvånansvärt lite om hans kriminella förflutna här...
Citera
2013-07-07, 16:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sleipner8
Sen skulle det vara intressant att få reda på vart han sov den natten!
Hemma hos mamma?
Jag fick PM i går från en person som sa att AJs mamma håller sin son hårt om ryggen och hon har inga problem att ge sin son alibi!
Någon som känner till mer om detta?
Har fått pm om. Att hon inte litar speciellt mycket på honom
Citera
2013-07-07, 16:30
Medlem
Lite OT kanske. Stod en målad ledningsbil (YB?) här ett tag (20 min). Plats Kungsgatan Vänersborg.
Citera
2013-07-07, 16:31
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iris4
Jag har följt tråden sen början och ber om ursäkt om ni redan diskuterat detta. Bland kommentarerna på Missing Peoples FB-sida framkommer att flera som ska delta i skallgången idag blivit kontaktade av en "journalist" som vill ha löpande information av dem under skallgången och vad som hittas, men att efter en titt på denne "journalists" vänlista sagt nej till detta. Tolkar ni det på samma sätt som jag? Att det kan finnas nåt på Hunneberg ändå. Varför skulle denne vän bry sig om den vet att inget finns där att hitta?
Har folk i skallgången fått frågor från en journalist, tittat i dennes vänlista och därför sagt nej? Är det brukligt att titta i journalisters vänlista innan man svarar?
Citera
2013-07-07, 16:32
Medlem
Citat:

Just det!! Bra fråga, har försökt hitta det inlägget men gått bet.. Är det borttaget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in