2013-07-07, 12:51
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacekid
Fanns ingen facebookanvändare kvar tyvärr.. Det finns inga bilder på dom?
Då har du inte tryckt på länkarna. Jag kom in på alla fyra sidor.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spacekid
Fanns ingen facebookanvändare kvar tyvärr.. Det finns inga bilder på dom?
https://www.flashback.org/sp44192693
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Ja, kroppen har förmodligen dumpats på ett annat ställen än där bilen hittades utbränd. Platsen där bilen står är sannolikt en "knutpunkt" för att själv ta sig vidare hem, alternativt bli upplockad på. Jag undrar som jag gjort innan om kroppen ligger på en arbetsplats eller verkstads - industriområde? Det borde gå att kartlägga arbetsplatser som inblandade haft att göra med eller har tillträde till.

Missing People har letat redan letat på andra platser än Hunneberg, och hittat andra fynd också. Om det har med detta fall att göra återstår att se, men det har hittats saker som känns lite märkliga.
Citera
2013-07-07, 12:56
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enkopptill
Läste i Aftonbladet att grannar funnit EN droppe blod utanför trapphuset

Hade varit intressant om någon granne eller folk på gatan hade observerat en mörkgrön Volvo S40 i gryningen. En sådan där med positionsljus i orange på sidorna bak och fram, som gör den så lätt att känna igen även på långt håll. (har förtvivlat sökt bilder på en s40 i mörker, men icke)
Citera
2013-07-07, 12:59
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Är det fler än jag som får uppfattningen, efter att ha läst det han berättat för aftonbladet, att IF var ensam kvar i lägenheten när han lämnade?

I så fall krockar det ju med historien som han dragit för advokaten som advokaten dragit för pressen att det fanns "flera personer kvar i lägenheten när AJ lämnade". Om vi leker med tanken på att det var fler personer kvar, hur kommer det sig då att AJ inte nämner detta i intervjun med aftonbladet, kanske kan peka ut några personer eller ge beskrivningar hur personerna ser ut?

Exakt!
Citera
2013-07-07, 12:59
Medlem
panzertaxs avatar
Var arbetar db, fh mfl?
Finns det några nerlagda arbetsplatser i trakten runt grästorp?

Fler grusgropar, stenbrott mm än som tidigare nämnts?
Citera
2013-07-07, 13:04
Medlem
MrBubss avatar
Har läst intervjun med AJ i Aftonbladet och känner igen tongångarna från hans sist skrivna inlägg på Facebook. Det är synd om honom och hans anhöriga och familj, men inte ett ord av empati eller förståelse för den försvunna kvinnans familj eller anhöriga nu heller....
Citera
2013-07-07, 13:04
Medlem
DjPuttes avatar
Tror det är dags för polisen som sköter detta fall ta in Riksmordkommissionens förhörsledare så nog knäcker dem dessa småfigurer, Som det är nu vet dem vad det är för poliser som är förhörsledare och vet hur de agerar kommer det in någon med skarpare hjärna så knäcks dessa figurer rätt snabbt!
Citera
2013-07-07, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jag undrar hur Ida kunde ha så hög inkomst, högt över genomsninttet. Vad arbetade hon med? http://img109.imageshack.us/img109/922/v2u.pdf

Det där är statestik och det kan ju vara så att ungdomsarbetslösketen och studenter vid Trollhättans högskola drar ned snittet för åldersgruppen varpå hennes åker i topp.
Citera
2013-07-07, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Tror det är dags för polisen som sköter detta fall ta in Riksmordkommissionens förhörsledare så nog knäcker dem dessa småfigurer, Som det är nu vet dem vad det är för poliser som är förhörsledare och vet hur de agerar kommer det in någon med skarpare hjärna så knäcks dessa figurer rätt snabbt!

Föresten Var är Polisen Haraldsson har han gått i Pension eller ? han har ju figurerat ofta Fram tills nyligen Haraldsson är åckså en av de poliser GW har störst förtroende för .
Citera
2013-07-07, 13:08
Medlem
enkopptills avatar
Seeyainhell.
Nej , har läst Fb i flera år men just detta berör/intresserar mig mer då jag själv vuxit upp i krokarna.
Och det om droppen blod läste jag i Aftonbladets nya app "supernytt" igår men kunde inte skriva något förän idag eftersom jag är nyreggad och inte ville hosta upp 30 spänn för att kunna kommentra genast..
Citera
2013-07-07, 13:08
Medlem
panzertaxs avatar
Quarrel hur ser din senaste karta ut?
Har du hittat fler PoI?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem