2013-07-07, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolk
Du menar alltså att det fanns flera personer kvar i lägenheten när AJ drog och han väljer att hålla tyst om det trots att han själv riskerar att bli åtalad för mord/dråp och trots att det handlar om en flicka som han haft någon form av förhållande med?

Och ändå åka på semester istället för att vara med att söka???..
Citera
2013-07-07, 00:08
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Då borde ju aj ha sagt det till snuten för att förklara för dom att det ej var han??

AJ är släppt
Citera
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
Jag kan intyga att AJ inte alls fick ett års fängelse. Han dömdes för olaga hot och satt inte mer än 2-3 månader. Han misstänktes för skottlossningen men dömdes aldrig för det, brist på bevis troligtvis.
Och så länge du inte visar en hovrättsdom på ett mildare straff, så står jag fast vid vad ttela skrev.
Citera
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangera
Är inte "follower" till någon av dem (är privata användare) men enl uppgift i tråden var dessa uppdateringar gjorda.

Fråga: är det mörkt i Trollh*ttan runt 03-05?
Enligt smhi så går solen upp runt 4 på morgonen
Citera
2013-07-07, 00:10
Medlem
SHUCKLEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Och sen vaknade hon ändå hemma i uddevalla.
Hur kan man ta sig till Uddevalla från Trollhättan, på vilka sätt?
Hur långt är det mellan hålorna?

Från BOs lägenhet till centrala Uddevalla tar ca 25 minuter med bil. Tvåfiligt nästan hela vägen.
Citera
2013-07-07, 00:11
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
Men snälla det hade räckt att kolla på nyheterna igår så hade du hört det klart och tydligt.

Vilka nyheter? Finns fler än en nyhetskanal. TV4 sa ivf inget om fler personer i någon lägenhet efter att tidigare person lämnat. Inte heller lokalpressen TTela har skrivit något om det. Ska du ha någon form av trovärdighet så får du börja ange lite bättre källreferens.
Citera
2013-07-07, 00:11
Medlem
Citat:
AJ är släppt
Inte avskriven dock.
Citera
2013-07-07, 00:13
Medlem
SHUCKLEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somecoolname
Att han sköt mot sitt ex fönster är jag 110 på. Exet heter f.ö S*nd*a.

Risk för att gå OT men i det fallet snurrade ju trollhättepolisen till det en hel del och gjorde husrannsakan på helt fel platser. Om jag inte missminner mig var BO själv övertygad om att det var någon helt annan som skjutit mot lägenheten, vilket i sig tyder på att hon kan ha varit tämligen hjärntvättad av den aktuelle AJ under deras förhållande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Och ändå åka på semester istället för att vara med att söka???..

Han skickade ju TB att vandra med MP, alla verkar ha en slav.
Citera
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Nej, men om du tar ett titt lite längre bak i tråden så kanske du förstår att det kan ha varit pga andra grejer som de gjorde husrannsakan.

Varför skulle de göra husrannsakan hemma hos en person om de inte tror att det kan finnas bevis där? Tror de att det kan finnas bevis, så tror de onekligen att personen ifråga kan vara inblandad. Det är ganska enkel logik.
Citera
Medlem
SHUCKLEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AristoMarie
Måste bara fråga några saker, hur vet du vilken tidpunkt bilen brann? Mellan vilka klockslag rör det sig om? Blev räddningstjänsten ditkallad?

Så vitt jag vet blev inte NÄRF ditkallade. Kan undersöka saken närmre. Återkommer.
Citera
2013-07-07, 00:14
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Vilka nyheter? Finns fler än en nyhetskanal. TV4 sa ivf inget om fler personer i någon lägenhet efter att tidigare person lämnat. Inte heller lokalpressen TTela har skrivit något om det. Ska du ha någon form av trovärdighet så får du börja ange lite bättre källreferens.

http://www.svtplay.se/video/1331423/5-7-21-23
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in