Citat:
Ursprungligen postat av
SparkMan
Så GM visste alltså att det var D.Bs bil som stod parkerad (där den nu stod parkerad) och stal den? Antingen var det ett oplanerat dråp eller ett planerat mord. Oavsett så finns det ingen anledning att av impuls stjäla en bil i efterhand, hur riskabelt är inte det om man precis har tagit livet av en annan människa?
Men lägg ner! Vadå på impuls!?Har jag inte heller sagt, sluta med din antaganden ändra på det jag "skrev". Om du läst mina inlägg så kanske du såg att jag skrev att denna någon, kanske efter dråp desperat försökt få det o se ut som om nån annan är skyldig!! Och att denna någon,visste att AJ skulle bli misstänkt, om denna någon använde hans bästa väns bil för bortforsling osv. Vad är det som är så svårt att förstå??
1.dråp,desperat människa (GM) som, ja, absolut tar risker.
2.stjäla bil o bortforsling av kropp o sen bränna bilen
3.detta för att misstänkligöra någon annan. (i detta fall AJ) och som då även kände till att han (AJ)varit hos I*a under kvällen/natten.
Denna teori/tanke är inte det mer konstig mer än många andra långsökta teorier här "inne" som framlagts!
Jag har också flera ggr sagt att jag inte på de minsta sätt vill ta fokus ifrån nåt annat.
nämligen detta:
"Vill inte på något vis försöka försvara eller ta fokus bort från A.J, har som jag tidigare skrivit följt tråden ganska väl och tycker A.J verkar vidrig som person angående hans "historia,mm och att om man ska tro nåt så "pekar allt på" A.J. är G.M. Fick bara denna tanke om teori i och med att det var en "ny" anhållen i em.,se tidigare inlägg."
Börjar ju undra om jag trampat på nån "öm tå" hos dig, då du verkar försöka få min tanke idiotförklarad,genom att bl.a förvränga allt jag skrivit!!
Däremot det som
Cocinella svarade, på mitt inlägg att AJ:s förehavanden dagarna efter inte rimmade med denna teori/tanke, det är logik som jag kan köpa.
Förkasta gärna min tanke, men sluta ändra/förvränga den.
PS!! Ser nu "nya" inlägg som ifrågarsätter min agenda här, verkligen tråkigt om man som "ny" här inte kan få komma med åsikter utan att för dens skull behöva bli "utpekad" att man typ är AJs morsa!
Att jag presenterade mig som medelåders kvinna var väl dumt då,tydligen
Är bara uppfostrad på det viset, att man presenterar sig på nåt sätt.