2013-07-06, 22:41
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Skära sig själv när man hugger nån?
Beror på kniv.. Men oftast inte
Om kniven saknar parerstång hittar man ofta GM:s blod på BP.
Citera
Medlem
leifi.plomeross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Eller så försöker AJ förgripa sig på IF, kanske till och med gör det, och IF kämpar emot. Då får hon så mycket stryk att hon tuppar av och AJ drabbas av panik och ringer DB.
Att A.J tagit livet eller kidnappad på i*a verkar som vi alla e överens om frågan e bara vem vilka som hjälpt A.J
Och vart hon e dumpad eller gömd
Citera
Medlem
Citat:
Vart är huset? Adress

Jag sökte på F.H på birthday.se och fick fram en adress..
S*lst*d K*rlshem 29.

*=a
Senast redigerad av Supernatural48 2013-07-06 kl. 22:45.
Citera
2013-07-06, 22:42
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Jag har blivit ombedd att lägga ut denna länk. Förstår inte alls varför men whatever...

http://img22.imageshack.us/img22/9453/hpph.jpg
Citera
2013-07-06, 22:43
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Vart är huset? Adress
S*lstad K*rlshem 29 ger en träff på FH
* = a

(Vet inte om man behöver maska även adresser men jag gjorde det ändå)
Citera
2013-07-06, 22:43
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Jag har blivit ombedd att lägga ut denna länk. Förstår inte alls varför men whatever...

Detta har väl länkats förut, eller åtminstone diskuterats? Vad kan vara intressant med inlägget. Texten eller bilden, vem är killen?
Citera
2013-07-06, 22:46
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:

Det som är intressant är vem killen är, togs bilden innan eller efter AJ drog från I*a? Isf kan han vara eventuell GM?
Citera
2013-07-06, 22:47
Medlem
Mycket pekar ju i detta fall mot AJ och enligt statistiken så borde det vara han (kanske med medhjälpare) Men bara en fråga, hur ser det ut med I#as pappa? Har han alibi? Han har ju uppenbarligen haft ett brokigt förflutet och var den som snackade med henne sist på telefon. Det är någon som vet mer än vad de säger, det är uppenbart. Jag hoppas att denna/dessa personer träder fram och gör något rätt för en gång skull. Säg som det är. Detta fall handlar till störst del om barn. Det finaste vi har. Låt inte fler lida.
Citera
2013-07-06, 22:49
Medlem
Bus-i-mitt-huss avatar
En fråga:

Varför väljer man att inte ha en försvarare? Som nuvarande anhållna person valt.
Citera
2013-07-06, 22:50
Medlem
MegaLomanis avatar
Citat:
Eller menar du att man skall ut på vägen till Vänersnäs. Då blir det Munkestens grotta med din beskrivning.

Munkestens grotta, Nygårds skiffergruvor, varför inte Onda Hålor på Halleberg? Nej allihop innebär för mycket arbete. Man bär inte ett lik genom terrängen. På sin höjd någon meter, troligast släpar.

Någon föreslog tidigare i tråden att de här djupingarna skulle kunna gå från Hunneberg till Tre Älgar. Att döma av hur de misstänkta personerna framstår, tror jag knappast någon går mer än 50 m utan packning. De tar ett eller annat fordon. I allra värsta fall en trampcykel, men gå flera kilometer? Aldrig!

En död kropp direkt från fordon ner i en sjö, helst i direkt anslutning så som vid en bro eller där man kan köra ända fram. Sådana platser finns det ju faktiskt mängder av i trakten. Även på bergen men också vid kanaler och huvuddiken kring Nygård och Gäddebäck t ex eller avläggen nedanför Holmens bruk i älven.

Min gissning är minimal ansträngning och begränsad fantasi. Det är därför nästan konstigt att man inte gjort något fynd ännu.
Citera
2013-07-06, 22:52
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaLomani
Munkestens grotta, Nygårds skiffergruvor, varför inte Onda Hålor på Halleberg? Nej allihop innebär för mycket arbete. Man bär inte ett lik genom terrängen. På sin höjd någon meter, troligast släpar.

Någon föreslog tidigare i tråden att de här djupingarna skulle kunna gå från Hunneberg till Tre Älgar. Att döma av hur de misstänkta personerna framstår, tror jag knappast någon går mer än 50 m utan packning. De tar ett eller annat fordon. I allra värsta fall en trampcykel, men gå flera kilometer? Aldrig!

En död kropp direkt från fordon ner i en sjö, helst i direkt anslutning så som vid en bro eller där man kan köra ända fram. Sådana platser finns det ju faktiskt mängder av i trakten. Även på bergen men också vid kanaler och huvuddiken kring Nygård och Gäddebäck t ex eller avläggen nedanför Holmens bruk i älven.

Min gissning är minimal ansträngning och begränsad fantasi. Det är därför nästan konstigt att man inte gjort något fynd ännu.

Finns det någon av alla namn som seglat förbi som är en biff på kanske 100 kg med 43 i skor som kan bära Ida i 200 meter utan problem?
Citera
2013-07-06, 22:52
Medlem
MankenTRs avatar
Får kalla kårar av alla personer som nämnts i tråden. Tur att man sällan stöter på dessa på dagarna. Att gå i Comptons djupt kriminella gator som vit tycker jag hade varit mindre skrämmande..

Ni förstår var jag menar när ni ser denna profilbild... https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201222909763362&set=a.15854351243 42.2077349.1489685907&type=1&theater

Hoppas att polisen gör ett stort framsteg efter diverse labbresultat och spårningsarbete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in