2013-07-06, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zonzon
Personligen har jag svårt att tro att det ligger någon som helst planering bakom, det här handlar om personer som på sin höjd klarar av att planera ett byte av oljefilter o liknande. Oftast agerar de på rena instinkter, vanligtvis rätt låga sådana och det handlar det troligen om i det här fallet. Då de försöker sopa igen spåren efter sig lämnar de en liten godispåse av bevis efter sig.

Jag menar inte att det är så planerat, utan menar att om det fanns flera personer i lägenheten,under kvällen/natten (som nämnts tidigare i tråden) och något hänt senare efter A.J gått, så kanske personen desperat tänker: "hur fan tar jag mig ur detta" och kommer just instinktivt på att försöka skylla på nån annan, händer väl att gärningsmän gör det. (skyller ifrån sig alltså). Krävs det så mkt planering att stjäla en bil? och efter om detta gjorts, så kan väl allt som hänt därefter, likaväl vara gjort av nån som av ren "instinkt" bara försöker komma undan.

Jag förstår att jag kan ha helt fel, men var bara en tanke, som sagt.
Hoppas dock verkligen att "godispåsen" gör att de hittar den/de skyldiga snart.

Vill inte på något vis försöka ta fokus bort från A.J, har som jag tidigare skrivit följt tråden ganska väl och tycker att om man ska tro nåt så "pekar allt på" A.J. är G.M. Fick bara denna tanke om teori i och med att det var en "ny" anhållen i em.,se tidigare inlägg
Senast redigerad av kaffeoteegott 2013-07-06 kl. 19:30. Anledning: tillägg
Citera
2013-07-06, 19:15
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Det är ju helt uppenbart att han är psykopat. Mycket tydligare än det är i det meddelandet han skriver, blir det nästan inte.

+1. Klockrent, med en kobras kärlek.
Citera
2013-07-06, 19:15
Medlem
brianmolkos avatar
identifierade man att hon var hon genom DNA i blodet ?
Citera
2013-07-06, 19:17
Medlem
Bus-i-mitt-huss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko

http://www.expressen.se/gt/likhund-tas-nu-in-i-sokandet-i-trollhattan/

De har inte fått svar ännu.
Citera
2013-07-06, 19:18
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Använd informationen där till att göra en tidslinje. Jag länkar den gärna till nästa revision av sammanfattningen.
Finns det några kända klockslag eller goda kvalificerade gissningar idag? T.ex. ungefär när bilen sattes i brand osv? Vittnen som gjort iakttagelser m.m.?

Tyckte jag läste någonstans för väldigt många sidor sen att någon pratade om något runt 3-tiden. Fast det kanske bara var vilda spekulationer.
Citera
2013-07-06, 19:18
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Det är inte sagt att blodet är identifierat. Däremot har en fågel viskat i mitt öra att tre personers blod har hittats.
Citera
2013-07-06, 19:19
Medlem
Bus-i-mitt-huss avatar
Citat:
Det är inte sagt att blodet är identifierat. Däremot har en fågel viskat i mitt öra att tre personers blod har hittats.

Lutar åt ett fysiskt bråk kanske då(?)
Citera
2013-07-06, 19:20
Medlem
Bottenmetes avatar
Citat:

Glöm inte mata fåglarna om infon stämmer.

I*a´s
Mc-tönten´s
Tre Älgar Kocken´s

Ren chansning.
Citera
2013-07-06, 19:21
Medlem
Till AJ, som denna tråd delvis handlar om!
Vi har nu fått se din uppdatering på Facebook och läser om hur "störd" du är på folks reaktioner gällande att du är huvudmisstänkt i pågående mordutredning.

Kanske inte så konstigt med bakgrund till att du verkar vara den siste som var i hennes närvaro och att du har en bakgrund som stärker våra misstankar om att du kan vara gärningsmanen!
Vidare nämner du inte ett sörjande ord om denna 22 åriga ensamstående tvåbarns kvinna!

Frivilliga människor är ute och söker efter henne och du beklagar dig!!!!
Vi har här på detta forum fått insyn i det "pack" som du har tillhörighet i och som visar sig att ni i detta gäng står för åsikter som en vanlig människa baxnar för!

Jag hoppas att du inte ens i din vildaste fantasi tror att du härifrån skall tro att du får någon sorts av sympati.
Många med mig förväntar sig att även du frivilligt ställer upp på nästa sök med MP och letar efter din "vän" elller????
Många med mig vet att du följer denna tråd!!!
Så upp till bevis vem du är!

Det har uttalats mycket negativt om BO och hennes anhöriga i tråden och det beklagar jag!
Jag sörjer och lider med de anhöriga i denna svåra stund!
AJ! Om det finns lite ryggrad i dig? Så ta och hör av dig och stötta de anhöriga i denna svåra stund!
Vågar du det?
Citera
2013-07-06, 19:21
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffeoteegott
Jag menar inte att det är så planerat, utan menar att om det fanns flera personer i lägenheten,under kvällen/natten (som nämnts tidigare i tråden) och något hänt senare efter A.J gått, så kanske personen desperat tänker: "hur fan tar jag mig ur detta" och kommer just instinktivt på att försöka skylla på nån annan, händer väl att gärningsmän gör det. (skyller ifrån sig alltså). Krävs det så mkt planering att stjäla en bil? och efter om detta gjorts, så kan väl allt som hänt därefter, likaväl vara gjort av nån som av ren "instinkt" bara försöker komma undan.
Jag förstår att jag kan ha helt fel, men var bara en tanke, som sagt.
Hoppas dock verkligen att "godispåsen" gör att de hittar den/de skyldiga snart.
Det krävs nog mer än planering för att kunna stjäla en bil, speciellt en "nyare" bil. Att sedan den stulna bilen hittas utbränd inte långt ifrån brottsplatsen känns väl också lite misstänkt? Vem stjäl en bil bara för att köra iväg den och elda upp den? Vill man bränna bilar kan man lika gärna göra det på plats?
Citera
2013-07-06, 19:22
Medlem
Citat:

Intressant, vet vi vilka som var på besök i Id@s bostad kväll/natt mot söndag? Är det blod från män eller kvinnor?
Citera
2013-07-06, 19:24
Medlem
Bus-i-mitt-huss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxan
Till AJ, som denna tråd delvis handlar om!
Vi har nu fått se din uppdatering på Facebook och läser om hur "störd" du är på folks reaktioner gällande att du är huvudmisstänkt i pågående mordutredning.

Kanske inte så konstigt med bakgrund till att du verkar vara den siste som var i hennes närvaro och att du har en bakgrund som stärker våra misstankar om att du kan vara gärningsmanen!
Vidare nämner du inte ett sörjande ord om denna 22 åriga ensamstående tvåbarns kvinna!

Frivilliga människor är ute och söker efter henne och du beklagar dig!!!!
Vi har här på detta forum fått insyn i det "pack" som du har tillhörighet i och som visar sig att ni i detta gäng står för åsikter som en vanlig människa baxnar för!

Jag hoppas att du inte ens i din vildaste fantasi tror att du härifrån skall tro att du får någon sorts av sympati.
Många med mig förväntar sig att även du frivilligt ställer upp på nästa sök med MP och letar efter din "vän" elller????
Många med mig vet att du följer denna tråd!!!
Så upp till bevis vem du är!

Det har uttalats mycket negativt om BO och hennes anhöriga i tråden och det beklagar jag!
Jag sörjer och lider med de anhöriga i denna svåra stund!
AJ! Om det finns lite ryggrad i dig? Så ta och hör av dig och stötta de anhöriga i denna svåra stund!
Vågar du det?

Fegare pajas får man leta efter. AJ alltså.
Han vet att han skulle bli flådd om han visar sig på söket imorgon.
Men jag skulle gärna vilja se honom där imorgon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in