2013-07-06, 16:22
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Jag har ärligt talat myvket svårt att se Jovetic gå till Juve nu när de tagit in Tevez. Vilka pengar ska finansiera det? Och Fiorentina vill bevisligen inte ha spelare i utbyte, och inte heller sälja billigt. Nej, kanske City eller så stannar han väl ett år till.

Dom lär ju sälja en del spelare och kanske att dom även blir av med några löneposter (Iaquinta till exempel) som ger mer spelrum. För Jovetic har redan kommit överens med Juventus om personliga detaljer, det är i alla fall den allmänna uppfattningen.
2013-07-06, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Dom lär ju sälja en del spelare och kanske att dom även blir av med några löneposter (Iaquinta till exempel) som ger mer spelrum. För Jovetic har redan kommit överens med Juventus om personliga detaljer, det är i alla fall den allmänna uppfattningen.

Har det inte ryktats om att Vucinic, Quagliarella och Matri ska säljas, visst rykten men verkar som Juventus vill göra en stor förändring i anfallet.
2013-07-06, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Intressant att snacket runt Siqueira och Manchester United fått ny luft under vingarna. Dom har från och till scoutat honom sedan 2011. Granada Bs tidigare tränare Carlo Ruiz är numera scout hos United och har tipsat ledningen om Siqueira.
Någon källa på detta? Kan du för övrigt något om spelaren i sig? Har ingen som helst koll på honom.
2013-07-06, 18:33
Medlem
saviliass avatar
Vilken anfallare tror ni går till Chelsea? Nu när E. Cavani ser ut att gå till PSG.
2013-07-06, 18:48
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av savilias
Vilken anfallare tror ni går till Chelsea? Nu när E. Cavani ser ut att gå till PSG.

Lewandowski, Suarez eller ingen alls och istället väljer man att spela med Lukaku
2013-07-06, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Lewandowski, Suarez eller ingen alls och istället väljer man att spela med Lukaku
jag tror på zlatan ja
2013-07-06, 20:58
Medlem
Karol.s avatar
Toulalan officiellt klar för Monaco, tungt tapp.
2013-07-06, 20:59
Medlem
saviliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallerstrom
jag tror på zlatan ja

Kan satsa min högra arm på att zlatan INTE kommer.
2013-07-06, 21:21
Medlem
PSems avatar
Nej, Zlatan kommer inte gå till Chelsea och jag tror ingen anfallare är på ingång - även om kontakt finns med flera givetvis. José Mourinho vill säkert se hur han kan ta hand om Lukakus talang på bästa sätt - samt ta ett avgörande beslut om Torres innan någon anfallare värvas.
2013-07-06, 21:23
Medlem
Kafferastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av savilias
Kan satsa min högra arm på att zlatan INTE kommer.

Hade gladerligen karvat av din högra arm med en rostig matkniv för att se Zlatan i PL Men han kommer säkert att softa nu i sluttampen på karriären i Ligue 1 eller Serie A den jäveln.
2013-07-06, 21:27
Medlem
PSems avatar
Jag hade gärna sett att Zlatan rundade av sin karriär i Napoli och det kanske han gör ifall han hinner vinna Champions League först.
2013-07-06, 21:55
Medlem
Deferos avatar
Vad tror vi om Zlatan?
Real?
Chelsea?
I PSG med Cavani på topp?
Napoli?

Både Real och Chelsea brukar spela med en anfallare samtidigt som Zlatan ofta brukar vilja spela med två. Finns det plats för två världsanfallare och dessutom målsprutor i PSG?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in