2013-07-06, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vorph666
Nej du sitter och säger att det är ditt fel:

Tror du Ante hade bett Sunte (eller vem det nu va) om skjuts till Halmstad? Ne då hade Raffa vart på andra sidan Sverige och Ante, Sunte (eller vem det nu va) och Bullen hade druckit duktiga mängder kaffe, sett på film och käkat kycklinggryta.

Kristofer ville bara vara snäll de är så han är som person. O de va han som erbjöd sig så detta är tame fan inte mitt fel.
2013-07-06, 13:57
Medlem
KarlAlfred111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youaremystar
Kristofer ville bara vara snäll de är så han är som person. O de va han som erbjöd sig så detta är tame fan inte mitt fel.
Kan vi få läsa din och Raffas chatthistorik på facebook ?
2013-07-06, 14:05
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6
God man är man inte omyndigförklarad då?

I princip, man kan inte bli omyndigförklarad längre det ersattes med bl.a god man. Tror tyvärr Ante får rösta

Citat:
Ursprungligen postat av Qual
Haha, vilken tragikkomik! Det är som att bevittna en tågolycka, hemskt, men svårt att sluta titta.
Hittade det här guldet när kissante ska imponera på Pider Bergun.

Eftersom hela gängcirkusen verkar gå ut på att sälja medlemskap och supportgrejer var det nog vitalt att allt sånt gick genom P .

Citat:

Min bild av Raffa blir bara tydligare och tydligare. Du får förklara tydligare varför man hyr ut sin lägenhet till en ansiktstatuerad främling som brukar chatta med ens flickvän på facebook.
Erkänn att du tänkte ´byta upp dig till en "gängledare"!

Senast redigerad av langaocb 2013-07-06 kl. 14:11.
2013-07-06, 14:05
Medlem
KarlAlfred111s avatar
Sen så när det gäller Kiss Ante så tycker jag inte ett skit synd om honom
När man läser hans förhör och sms trafik så tycker jag mig få en bild av en äcklig lögnare som
beter sig vidrigt mot brudar och som gärna vill ge sken av att vara en tuff gängmedlem men som i själva verket är en feg liten krake som ljuger för allt och alla

Han sitter ju å tokgolar fast han han vill få det att framstå som att han inte gör det
Han hade all möjlighet att klippa Raffa först men väljer att ljuga och backa ända tills dom möts i Västervik

Mkt tveksamt om Kiss Ante fortfarande är gängmedlem efter det här.
Pidder och Björk är kan knappast vara nöjda över kissAntes insats
2013-07-06, 14:07
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Även ditt korttidsminne verkar svika dig. Vi tar det en gång till:
Citat:
Ursprungligen postat av FUP s.329
Det är Kristofers tjej Jenny som haft kontakt med Rafal via Face Book. Kristofer säger att Jenny hade pratat med Rafal via telefon och sedan ringde Jenny till Kristofer och sa att Rafal behövde någonstans att bo. Detta var på söndagen den 19 maj. Rafal skulle få bo i Kristofers lägenhet någon vecka och Kristofer skulle bo hos Jenny. Efter att Rafal kommit till Kristofers
lägenhet så ville Rafal hyra den i några månader. Kristofer ville egentligen inte det men när
det satt där så kände Kristofer att han inte kunde säga nej till Rafal ifall han skulle bli
förbannad och att Kristofer skulle råka illa ut.
Vi kan m h a FUP:en fastslå följande:
  • Jenny och Raffa är kompisar och chattar via Facebook
  • Jenny och Raffa pratar på telefon
  • Raffa har kärat ner sig i Jenny
  • Jenny berättar inte att hon är ihop med Kronblom
  • Jenny föreslår att Kronblom skall hyra ut till Raffa
  • Jenny står som vittne på "hyreskontraktet"
Det är inte alltför svårt att fylla i luckorna däremellan...
2013-07-06, 14:19
Medlem
KarlAlfred111s avatar
Som vanligt så vill alla skylla ifrån sig och alla skyller på Raffa som alltid ofrivilligt eller frivilligt får ställa upp som det svarta fåret vilket för sig är väl förtjänt då han är en riktig råtta men nånstans i hela jävla cirkusen så bör var och en få stå för sin del i det hela.

Raffa är en psykist sjuk kille som livnär sig på att ljuga och kontrollera svaga människor
(kolla bara på brevet kristofer fick ) men man har alltid ett VAL !!

Sen så får jag ett intryck av att " vissa " verkar tycka det är häftigt att umgås med Raffa ända tills det smäller och då skyller dom allt på han.

Håll er borta från den där jävla Raffa och skippa era gangsterdrömmar för dom drömmarna kommer aldrig att INTRÄFFA !!!
2013-07-06, 14:19
Medlem
Harpys avatar
Citat:

Du är väl inte juridiskt skyldig till något av de som hände i maj. Men det är många här som börjar se vilken sorts människa du egentligen är när du genom oaktsamhet, lössläppthet och/eller långt gångna dramaqueen-tendenser förgiftade hela er tillvaro. Att du sen också lämnade din naivt snälla pojkvän ensammen i händerna på en lönnfet wannabe-gangsterblatte gör inte saken bättre.

Kan du inte klargöra några saker för oss, så kanske bilden av dig blir annorlunda?
Vad trodde du skulle hända när du bjöd in Raffa i erat liv?
Varför berättade du inte att Kristoffer är din pojkvän?
Varför stoppade du inte Raffas närmanden?
2013-07-06, 14:21
Medlem
KarlAlfred111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Även ditt korttidsminne verkar svika dig. Vi tar det en gång till:

Vi kan m h a FUP:en fastslå följande:
  • Jenny och Raffa är kompisar och chattar via Facebook
  • Jenny och Raffa pratar på telefon
  • Raffa har kärat ner sig i Jenny
  • Jenny berättar inte att hon är ihop med Kronblom
  • Jenny föreslår att Kronblom skall hyra ut till Raffa
  • Jenny står som vittne på "hyreskontraktet"
Det är inte alltför svårt att fylla i luckorna däremellan...
Men ändå påstår hon att hon är helt oskyldig
2013-07-06, 14:22
Medlem
Citat:

Självklart är det inte ditt fel!

Det är ganska vanligt att ens flickvän pratar med killar på facebook. Hade min brud bjudit in en anabolasvullen ansiktstatuerad hemlös snubbe hem till mig så är det självklart att jag hade erbjudit mig att hyra ut min lägenhet. Bjuda på första månaden gör även de flesta hyresvärdarna ( de som är lika snälla som din kille). Och dessutom så hade ju ni ett välskrivet kontrakt så du hade ju inget att frukta. Helt normalt beteende från din sida.
2013-07-06, 14:26
Medlem
KarlAlfred111s avatar
Citat:
Va tyckte du om Raffa när du såg en bild på han första gången
Tyckte du han va snygg ?

Va tyckte du om Raffa när du träffade han första gången
tyckte du han va häftig och charmig ?

Varför i helvete sa du inte att du va tillsammans med Kristofer ???
2013-07-06, 14:31
Medlem
KarlAlfred111s avatar
Kristofer ville bara vara "snäll" han vill aldrig bråka men springer runt i Gangland tröjja och knivhotar personal på resturang och är troligtvis den andra personen som boxar Kiss Ante samtidigt som Raffa knivar offret.

I helvete att han blivit övertalad och gjort den dagens handlingar helt ifrån sin egen vilja
2013-07-06, 14:35
Medlem
AN602s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlAlfred111
Va tyckte du om Raffa när du såg en bild på han första gången
Tyckte du han va snygg ?

http://minfil.org/l0pcc5b6b1/Glad.JPG

Tydligen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto