2013-07-05, 05:23
Medlem
Vilken tragisk/komisk bild man får av "organisationen" Outlaws när man läser Antes SMS-historik.

Ingenting annat än ett pyramidspel där det är helt ok att byta "gäng" lika ofta som man byter underbyxor - man är ändå alltid välkommen tillbaka om man betalar. (Tveksamt om vissa medlemmar byter underbyxor dock..) Alla som betalar får vara med, oavsett karaktär, antal golningar, psykisk status, bristande intimhygien & begränsad hjärnkapacitet; och ju mer man betalar ju högre "titel" får man tydligen. 200SEK/mån för att hedra crewet med sin närvaro - med en imponerande engångssumma a' la 3000 + 1000/mån uppgraderas man till "probate". Tro fan att det hela inte bara är skrattretande utan även rasar ihop som ett korthus. Möjligtvis skrattar mr President hela vägen till banken, men resten av världen måste ju rimligtvis skratta åt honom/OL. Mkt underhållande läsning.

Edit; Att presidenten skrattar hela vägen till banken var ironi..
Senast redigerad av psykologpudel 2013-07-05 kl. 05:26.
2013-07-05, 09:08
Medlem
Norromsthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Är nu mer än halvvägs igenom FUPen.

Herregud...man blir mållös. Alla, i stort sett alla, inblandade representerar den absolut vidrigaste white trashen vårt stackars land kan prestera. Så erbarmligt sorgliga individer rakt igenom. Från GolRaffa till UrinAnte, till deras flickvänner och vänner är ren småstadstragedi.

Raffa är klart psykiskt sjuk. Antingen mytoman eller med vanföreställningar. Definitivt pundare. Se brevet från Raffa till sin älskade broder på sidan 333. Satans mytoman gangsterpekoral och det sämsta jag någonsin läst.

Dags att återinföra steriliseringsprogrammen.

Foffla är på inget sätt vit.
2013-07-05, 10:06
Medlem
O-Lyckligs avatar
Gillar Antes touch i tillvägagångssättet med att förföra Anna:

"Vill du ha stock" (2013-03-30)

Efter att den inte gick hem så ändrar Ante målsättning då det uppenbarligen inte kommer att vara två nakna kroppar som leker och Ante förstår att han kommer behöva leka med sig själv:

"Vis fitta dåååååååå" (2013-03-30)
2013-07-05, 11:11
Medlem
SMS-konversationerna är ju helt bisarra.
Jag gillar den när Ante smsar Pres och skriver att han har åkt på maginfluensa apropå ingenting.
Och konversationerna med rapparen ifrån Boden är också sanslösa.
Eller den när han har 180 spänn kvar i början på månaden.
Sanslös läsning helt enkelt.

Tack InDrogoVeritas!!
2013-07-05, 12:32
Medlem
renkaoss avatar
Haha vilken underbar läsning sms listorna var.

Ante säger till nån tjej att 9st 130 kilos killar ska plocka raffa när han kommer ut. Vart dom tog
vägen får vi kanske aldrig veta.

Det enda Ante verkar göra om dagarna är att dricka hemkört, käka lyrica/ritalin och äta pizza.

Ante säger till en tjej att Raffa nog gömmer sig, vilket mer stämde in på honom själv.

När Ante blir lite full så försöker han desperat att försöka tjata till sig ett knull av sitt ex. När detta
inte får nåt gehör så börjar han tjata på en tjejkompis som är gift att han vill knulla henne.

Ante redogör för den gifta kvinnan att han inte fått knulla på 7ÅR i ett försök att hon ska tycka synd
om honom och släppa till. Hon tipsar om att det finns tjejer på nätet.

Till alla som inte läst listorna kan jag bara säga: GÖR DET, helt underbar läsning som ger en inblick
i några riktigt tragiska människors liv
2013-07-05, 13:02
Medlem
renkaoss avatar
Första meddelandet på sida 308:

-Jag ska ner till soc kvart över fyra idag.
Jag blir tvungen att gå med på en god man för att
få hjälp med hyran.

Stålarna har inte strömmat in verkar det som
2013-07-05, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av renkaos
Första meddelandet på sida 308:

-Jag ska ner till soc kvart över fyra idag.
Jag blir tvungen att gå med på en god man för att
få hjälp med hyran.

Stålarna har inte strömmat in verkar det som

God man är man inte omyndigförklarad då?

Snälla fortsätt lägg upp vad ni hittar här i tråden för det e sanslöst roligt!
2013-07-05, 14:50
Medlem
flazbazs avatar
Inte bara GL/et al. som kan snubbla lite i det Svenska språket.

Från husrannsakningsprotokollet s.350:

Citat:
En väska med diverse kläder och papper liggandes på golvet i vardagsrummet fotograferades. Papprena tillhörde Badiei som låg i väskan.

Jag som trodde ralf satt häktad, och inte låg i sin väska.

Har nästan tagit mig igenom fupen och ska gladeligen sätta tänderna i samtalslistorna snart.
2013-07-05, 14:59
Medlem
Tokfaans avatar
Kiss-Ante verkar även vara Vimsebys piratkung som laddar ner och bränner skivor på löpande band: http://minfil.org/I3o6cfbbb8/Kiss-Ante_piratkungen.jpg

Fan, det här är som ett gift. Jag kan inte sluta att läsa...
2013-07-05, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InDrogoVeritas
Jag har ju lagt upp allt senaste dagarna, eller är det några äldre fupar du syftar på?
skitbra jobbat, laddat ner del2/3
fanns ossa _del1.pdf tack
2013-07-05, 18:17
Medlem
Haha, vilken tragikkomik! Det är som att bevittna en tågolycka, hemskt, men svårt att sluta titta.
Hittade det här guldet när kissante ska imponera på Pider Bergun.

2013-07-05, 18:19
Medlem
Raffas ex Sussi har uppdaterat sin blogg, där hon skriver om hela sitt förhållande med Raffa.

http://www.nattstad.se/suzzi

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in