Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-07-06, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genpolen
Naturligtvis är det så men snart har man nog inte mycket annat till val i alla fall.

Nej, alla får väl börja gå till sig själva. Jag menar, vi har trots allt fått den situationen som vi har idag eftersom alltför många ryggradslösa män varit alltför bekväma och få har varit villiga att sätta ned foten och bestämt sig för att nu jävlar anamma tänker jag försöka bli den där ledaren, jag tänker bli den där personen som folk kommer att följa, en samling män och kvinnor som går sin egen väg.
Så fort jag slutfört mina universitetsstudier ämnar i alla fall jag åt att på riktigt göra allt för att att bli den där personen och trumma fram, eftersom att jag tror att jag har potentialen. Varför skulle jag inte kunna bli den nye Hitler eller W.L. Pierce? Jag förbluffas ärligt talat över alla som själva inte känner likadant och tänker smått.
Som jag ser det är det ens förbaskade plikt gentemot våra förfäder och kommande generationer att engagera sig på riktigt och för en jävla gångs skull göra någonting vettigt av sitt liv och bli en riktig man, eller så kan man välja att leva mellanmjölk och bara se på förfallet.

Fan heller...
”De hetaste platserna i helvetet är reserverade för dem som, i tider av moralisk kris, är neutrala”

Varför vänta tills studierna är klara?
Citera
2013-07-06, 10:16
Medlem
Jomsvikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genpolen
Saken är den att det inte hade varit något problem om nu sådana som du, som är helt ''vanliga'' nationalister valde att ta större plats, tog tag i taktpinnen och blev nationalismens ansikte utåt. Men det händer förstås inte idag då större delen av vårt folk har förvandlats till ynkliga veklingar som vill ägna tid åt att gnälla på företrädare som i alla fall gör någonting. Och då får man en situation där mer sympatiska medlemmar bara hjälper till i skymundan och sköter hemsidor medan de minst lämpliga företrädarna får ge bilden utåt istället för tvärtom.

Till att börja med måste vi se verkligheten i vitögat och acceptera att våra ungdomar numera inte alltid växer upp i miljöer som hämtade ur Barnen i Bullerbyn.

Ett väsentligt problem inom alla nationalistiska organisationer har alltid varit bristen på förmåga att fokusera på rätt saker. Det är egentligen inte så konstigt. Så är det även utanför rörelsen. Därför behöver vi ledare som klarar av att leda oss i rätt riktning.

Det är mycket möjligt att Svenskarnas parti kanske borde ägna mer kraft åt den fostrande och folkbildande uppgiften i det nuvarande skedet?

Jag är dock skeptisk till att ha en bild utåt och en annan bild inåt, som skiljer sig nämnvärt åt. Det är inte hållbart i längden och öppnar dessutom upp för smaskiga avslöjande reportage i tid och otid. Jag misstänker att det är bättre att fokusera på att arbeta för att på sikt bli ett handlingskraftigt alternativ till gammelordningen.
Citera
2013-07-06, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rode-tjuren.
Varför vänta tills studierna är klara?

Av främsta anledningen att jag läser i staterna och utbildningen i sig är milt sagt tidskrävande.
Citera
2013-07-06, 13:04
Medlem
8814s avatar
Iskallt av Stefan Jacobsson

http://www.aftonbladet.se/nyheter/almedalen/article17087150.ab
Citera
2013-07-06, 13:53
Medlem
Vindhlers avatar
Tummen upp för SvP-aktivisterna i Almedalen: http://www.svt.se/nyheter/sverige/mona-sahlin-forfoljdes-av-nynazister-i-visby

Citat:
Mona Sahlin förföljdes av extremrasister

Vad som hänt är alltså att tre SvP-aktivister av ren slump mött Mona Sahlin på en gata. Sahlin slänger då ur sig "vad glor in på?" och får svaret att de glor på en "landsförrädare". Sen går sällskapen åt olika håll. Dagen efter gråter Mona Sahlin ut om att hon blivit förföljd av nazister och media basunerar ut att "Mona Sahlin förföljdes av extremrasister". Många nya besökare väntar realisten.se och svenskarnasparti.se
Citera
2013-07-06, 13:56
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindhler
Många nya besökare väntar realisten.se och svenskarnasparti.se
Jag hoppas att de jävligt snabbt är uppe med en artikel som berättar det riktiga händelseförloppet.
Citera
2013-07-06, 14:13
Medlem
Fula Gubbens avatar
Ingenting uppe på realisten ännu. En kort fakta-redogörelse på startsidan om vad som egentligen hände skulle nog inte skada.
Citera
2013-07-06, 14:19
Medlem
NirvanAs avatar
Vad fan är extremrasister för något?
Citera
2013-07-06, 14:20
Medlem
Citat:
Många nya besökare väntar realisten.se och svenskarnasparti.se
Måste säga att det var ett genidrag av SvP, att skicka representanter till Almedalen. Aftonbladet och SVT har snart gjort SvP rikskänt, och det hela har bara gått på ett par dagar.
Citera
2013-07-06, 14:25
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejloltja
Måste säga att det var ett genidrag av SvP, att skicka representanter till Almedalen. Aftonbladet och SVT har snart gjort SvP rikskänt, och det hela har bara gått på ett par dagar.
Skulle vara riktigt intressant om man haft en undersökning, säg 1000pers, med frågan "Har du hört talas om Svenskarnas Parti?" en vecka innan almedalsveckan och nu efteråt... och se skillnaden.
Citera
2013-07-06, 14:30
Medlem
Motvillig 1.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vad fan är extremrasister för något?
SD är ju medias normala rasistspöke. Följaktligen behövs något ännu värre att dra till med när det helt plötsligt dyker upp riktiga rasister.
Citera
2013-07-06, 14:35
Medlem
Citat:
Tummen upp för SvP-aktivisterna i Almedalen: http://www.svt.se/nyheter/sverige/mona-sahlin-forfoljdes-av-nynazister-i-visby

Vad som hänt är alltså att tre SvP-aktivister av ren slump mött Mona Sahlin på en gata. Sahlin slänger då ur sig "vad glor in på?" och får svaret att de glor på en "landsförrädare". Sen går sällskapen åt olika håll. Dagen efter gråter Mona Sahlin ut om att hon blivit förföljd av nazister och media basunerar ut att "Mona Sahlin förföljdes av extremrasister". Många nya besökare väntar realisten.se och svenskarnasparti.se

"Extremrasister" hahaha. Även PK-eliten börjar inse att uttrycket rasist förlorat all innebörd. Deras nya taktik? "Extremrasist".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in