Citat:
Ursprungligen postat av
panzertax
Det känns dock, ursäkta fördomen, inte som om det är intelligenseliten vi har att göra med.
Har mycket svårt att se att de har satt sig ner i lugn och ro och funderat ut en strategi eller plan, typ vi gör så här med liket, på platsen X där sannolikheten för upptäckt är låg, på platsen Y ställer vi bilen som vi tänder eld på. Så här vi gör vi med alibi, bla bla, du åker hit, jag säger detta på facebook blabla..
Allt känns mer som "hoppsansa, här har vi ett lik, hoppsan, här sölade vi blod i trapphuset, hoppsan, var slänger vi väck denna nudå?. Hoppsan, min bil blev stulen - och uppeldad - men jag väntar 3 dagar med att skriva något om det på fb. Hoppsan skrev jag något tokigt på fb, det måste jag ta bort. Hoppsan kunde allmänheten läsa min fb, det var ju lite synd då jag lagt ut bild på pistol o knogjärn. Hoppsan å på bloggen en annan bild med gevär också. Hoppsan jag skulle visst inte skriva på flashback, bättre o vara tyst. Hoppsan bloggen kunde ha bevis, den stänger vi ner"
Det är mycket hoppsan över dessa nissar/nissor, å andra sidan krävs det väl det för att ens hamna i en sådan livssituation.
Hahaha, tack för ett gott skratt mitt i misären.
Hoppsansa...
Men du har ju så rätt. De verkar ju inte så jävla skarpa som sagt.
Men som ngn också kommenterade så har polisen ändå inte tillräckligt med bevis, och det är ju förjävligt.
Samtidigt som de är jävligt skruvade så är de nog vana vid liknande grejer, då de inte är guds bästa barn liksom.