2013-07-06, 10:24
Medlem
Det är illa att vi inte vet hur många personer som gästade tillställningen, det har nämnts en S*bastian som skulle sprungit därifrån, kan det stämma????
Citera
2013-07-06, 10:25
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illuminati1337
Jag tror de hittade något i hans hus va vet jag inte.

Garanterat. Frågan är ju bara vad. Skrev inte någon något om en mobiltelefon?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Finns det några bilder på hur det såg ut inne i lägenheten så man får en uppfattning om mängd och om allt blod fanns på ett ställe?

Lär inte dyka upp fören förundersökningen är släppt
Citera
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somecoolname
Tänkte på en sak. Om nu A.J är släppt pga för lite bevis, hur kommer det sig att dom kan anhålla D.B för skyddande av brottsling, när dom uppenbarligen inte har någon brottsling??
Men behöver inte veta vem brottslingen är för att döma någon som skyddat brottslingen.
Citera
2013-07-06, 10:26
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskarna
Det är illa att vi inte vet hur många personer som gästade tillställningen, det har nämnts en S*bastian som skulle sprungit därifrån, kan det stämma????

Men pappan till I sa väl att de hade varit lugnt vid 24 tiden när han hade ringt? Är det möjligt då att det var fler och att det var någon slags fest eller liknande?
Citera
2013-07-06, 10:27
Medlem
Bottenmetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fingertutan
Men pappan till I sa väl att de hade varit lugnt vid 24 tiden när han hade ringt? Är det möjligt då att det var fler och att det var någon slags fest eller liknande?

Hade dom inte lagat mat ? Kanske var Tre Älgars kock på plats ???
Citera
2013-07-06, 10:28
Medlem
PwnDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bus-i-mitt-hus
Precis. De har ju tatuerat in:
"GOLARE HAR INGA VÄNNER"
"golare har inga polare" och det var inte hans tatuering... han gillade bara citatet !
Citera
2013-07-06, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bottenmete
Kan dom har säkrat spår i bilen/hemmet så dom vet att han skyddar brottslingen även om dom inte vem vem brottslingen är ?

Han vill förstås inte berätta hur hans bil hamnat i skogen, helt utbränd. Han säger så klart att den stulits men polisen misstänker att han lånat ut den till "någon" och han vill inte säga till vem.
Citera
2013-07-06, 10:30
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Hade dom inte lagat mat ? Kanske var Tre Älgars kock på plats ???

Jo, middag. Dock fattade jag det som att det bara var A.J och I på plats. Ja, mycket möjligt att de hyrde in kocken.
Citera
2013-07-06, 10:32
Medlem
Bottenmetes avatar
Citat:
Jo, middag. Dock fattade jag det som att det bara var A.J och I på plats. Ja, mycket möjligt att de hyrde in kocken.

Ska man tolka T.N uttalande så verkar det dock som att det funnit flera personer på plats i lägenheten.
Citera
2013-07-06, 10:34
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ska man tolka T.N uttalande så verkar det dock som att det funnit flera personer på plats i lägenheten.

Ja, det är ju möjligt. Frågan är då, vilka? Det kan väl inte varit P.T i alla fall?
Citera
2013-07-06, 10:35
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Han sa inte att han ringde, bara att han pratade med dem. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17066553.ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in