2013-07-06, 10:06
Medlem
Bottenmetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fingertutan
Reggade mig i förrgår och betalade för att kunna skriva direkt, sen igår bytte jag e-post och då slutade de fungera. Ja, jag har aldrig skrivit här tidigare men följt många mordtrådar genom åren, nu tog jag tag i att skaffa eget konto för att kunna vara med. Jag tror de större pölarna är upptorkade, ser nästan ut som någon torkat upp om man tittar på bilden. Det är vad jag tror i alla fall. Jag kan garantera dig att jag inte är från någon myndighet.

OKey

Men det är klart att det kan vara så att det pölen där det ser ut som om det kan ha legat något är ett kort som togs när städandet av trappen var i full gång.

Känner för att äta morotsstuvning med D.pajssar dressing idag
Citera
2013-07-06, 10:08
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bottenmete
OKey

Men det är klart att det kan vara så att det pölen där det ser ut som om det kan ha legat något är ett kort som togs när städandet av trappen var i full gång.

Känner för att äta morotsstuvning med D.pajssar dressing idag

Ja, jag tror ju det varit en större mängd blod längre in mot trappan. Men det är ju bara vad jag tror. Och sen vela de nog städa upp lite innan ttela började ta bilder. En tanke!
Jaså? Kanske jag ska slänga ihop det, är lite sugen på att testa nya maträtter.
Citera
2013-07-06, 10:15
Medlem
Gick in på Facebook och kolla Tre älgar.

Han var dydligen inte så duktig på att laga fisk.

Vilken reklam den väg krogen har nu.

Peter Iversen
Riktigt äckligt kaffe!
Gilla · i torsdags
2 personer gillar detta.
Anna Stenberg Haha ja i särklass bland det sämsta!!! Rasta i götene ligger i ungefär samma klass!
torsdag kl. 16:43 via mobil · Gilla · 1
Kimmo Varis
dålig mat. fick be dem göra om pommes och rödspättan kom ut 10 minuter efter övrig mat, men var ändå rå... troligen direkt från frysen på stekbordet. 1 av 5 älgar i betyg-
för ungefär 11 månader sedan
Pam Premruedee Ngamprakon gillar detta.
Pam Premruedee Ngamprakon menu som heter rödspätta så äcklig.
den 22 juli 2012 kl. 19:43
Christian de Chricko borde varit -älgar
den 22 juli 2012 kl. 23:31
Oscar Holm
Sveriges kanske bästa vägkrog, har allt.
för mer än ett år sedan

Marie-louise Ohlsen
dålig mat
Gilla · för mer än ett år sedan
Citera
2013-07-06, 10:18
Medlem
Somecoolnames avatar
Tänkte på en sak. Om nu A.J är släppt pga för lite bevis, hur kommer det sig att dom kan anhålla D.B för skyddande av brottsling, när dom uppenbarligen inte har någon brottsling??
Citera
2013-07-06, 10:19
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somecoolname
Tänkte på en sak. Om nu A.J är släppt pga för lite bevis, hur kommer det sig att dom kan anhålla D.B för skyddande av brottsling, när dom uppenbarligen inte har någon brottsling??

Bra fråga. De kan ju inte bara anta eller lägga ihop ett och ett, då hade det varit väldigt enkelt. Det kanske har något på A.J, som inte är tillräckligt för att omhäkta, sen när de hittar saker hos D.B så förstärks ju såklart det andra också, eller?
Citera
2013-07-06, 10:20
Medlem
Quarrels avatar
Nu säger ttela att den anhållne är i 35-årsåldern. http://ttela.se/nyheter/sverige/1.2236784-ny-man-anholls-i-fall-med-forsvunnen-kvinna
Citera
2013-07-06, 10:20
Medlem
Kan husrannsakan och anhållning av DB betyda att man säkrat bevis i bilen?

Förhoppningsvis hittar man lite andra olagloga saker hemma hos DB som kan användas till att pressa honom, även om det inte är saker relaterade till fallet.
Citera
2013-07-06, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novisa79
Såg oxå inslaget i Västnytt igår där advokaten sa detta...

Citat:

Ja du... Är rätt klarlagt att AJ berövat I*a om livet, sen tar nog polisen det därifrån...
Citera
2013-07-06, 10:23
Medlem
Bottenmetes avatar
Citat:

Kan dom har säkrat spår i bilen/hemmet så dom vet att han skyddar brottslingen även om dom inte vem vem brottslingen är ?
Citera
Medlem
Citat:

AJ är fortfarande huvudmisstänkt hos utredande polis, oavsett vad tingsrätten anser, därav anhållning av DB...

Hur såg det ut med brunnar hade det gjorts sök i dessa?
Citera
Medlem
Citat:
Jag tror de hittade något i hans hus va vet jag inte.
Citera
2013-07-06, 10:24
Medlem
Quarrels avatar
ttela: Kriminolog: "Frisläppandet ett bakslag"
Citat:
– Det har förekommit att folk dömts för mord utan att en kropp är funnen. Men i det här fallet tror jag inte att någon kommer dömas innan man hittat en kropp, säger Sarnecki.

Trots att Sarnecki menar att polis och åklagare ännu inte har mycket att gå på sätter han hopp till att fallet ska lösas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in